Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kdo vám vyrobí prototyp?

7.7.2006 

Potřebujete vyrobit prototyp? Podle autora článku si s tím není třeba lámat hlavu. Když víte, kde hledat, můžete si jednoduše vybrat z celé řady možných výrobců. Hlavně je důležité vybrat tak, aby…

Článek v rámci předplatného icon 12 důvodů pro marketingové pohlednice

7.7.2006 

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj prodeje. Článek shrnuje 12 důvodů, proč právě pohlednice zahrnout do marketingového plánu.-…

Obědvej a uč se

4.7.2006 

Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…

icon Usnadnění marketingu pomocí komunikační technologie

29.6.2006 

Technologii, která vás zviditelní a ušetří váš čas, máte na dosah ruky. Marketingové projekty se týkají nejen členů marketingových týmů, ale také interních zákazníků, partnerů, obchodníků a agentur.…

Článek v rámci předplatného icon Jak udělat z komunity marketingového partnera

27.6.2006 

Lidé mají nyní nástroje, díky kterým mohou pohotově komunikovat a zcela určitě probírají i své zákaznické zkušenosti. Efektivnější komunikace přináší rychlejší výměnu myšlenek, vznik stylů a trendů.…

Článek v rámci předplatného Podzim ve znamení zvýšeného rizika výskytu ptačí chřipky

26.6.2006 

Největší pravděpodobnost výskytu ptačí chřipky pro Velkou Británii bude na podzim, protože se budou vracet migrující ptáci. Odborníci ale tvrdí, že nedostatek informací vytváří zbytečné znepokojení.…

icon Jak na webové stránky

26.6.2006 

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…

icon Zákazník řídí dnešní marketing

26.6.2006 

Zákazníci dnes nutí marketing, aby se přizpůsoboval jejich požadavkům a potřebám.Jak přimět potenciálního zákazníka, aby otevřel váš email? S tím, jak se rychle mění životní styl, je jedním ze…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

22.6.2006 

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách spočívá v budování kvalitního mailing listu. Je to také cesta k udržení dosavadních zákazníků. Dříve, než však někoho do svého…

Článek v rámci předplatného Aby váš životopis nehrál proti vám

22.6.2006 

Většina lidí, kteří shánějí práci, bojuje s tím, jaké osobní informace zahrnout a jaké ne. Životopis o vás mnohé vypovídá a M. Prencipe, ředitel náborové agentury, je toho názoru, že někdy přímo…

Jak zachránit hroutící se strategii

17.6.2006 

Je úspěšná strategie otázkou štěstí nebo kvality jejího designu? Pokud ta vaše začíná pokulhávat, co můžete udělat pro její vylepšení? Podle jistých odhadů ale uspěje jen 30 % záchranných programů.…

icon Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

15.6.2006 

Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a vyplatí se, když se na tyto informace pohlíží při rozvoji strategie, produktů, plánování a zacílení marketingu.- Strukturální…

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

15.6.2006 

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…

Co se skrývá v úspěšných lidech?

14.6.2006 

U některých lidí se zdá, že žít spokojeným životem a dosahovat úspěchů je pro ně neuvěřitelně snadné. Většina takových lidí v&…

icon Rozvíjení obchodní image malé firmy

13.6.2006 

Rančer označuje svůj dobytek razidlem, které znázorňuje informaci o farmě a rozlišuje zvířata od ostatních pro případ, že by se pomíchala. Značkování v dnešním obchodním světě funguje obdobně. Vyplatí…

Výpis 59415955 z celkem 7532