Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

icon Tajemství slávy aneb Jak pracují úspěšní

13.6.2006 

Spousta informací a možnost napojení na ně po celých 24 hodin - fakta, která dnes zmenšují svět. Tyto a další technické vymoženosti, které činí život v 21. století tak zajímavý, mohou být na druhou…

Jak podpořit kontinuální vzdělávání

12.6.2006 

Stejně jako všechny organizmy se musejí ifirmyrychle adaptovat v současném prostředí změn, aby přežily. Pokud to mají dělat rychle a inteligentně, musí se učení stát centrální částí jejich strategie.…

Článek v rámci předplatného icon Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

10.6.2006 

Jen v USA má 70 % dospělé populace starší 18 let přístup na internet, 38 % připojených využívá vyhledávače a 30 % se chodí na internet pobavit. Tento on-line svět přetéká velkým kupním potenciálem.…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové tipy pro CRM

9.6.2006 

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…

icon Blog pro interní účely

9.6.2006 

Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů vyjadřování osobních názorů v on-line světě. Dokáží udělat z běžných uživatelů Internetu spisovatele, poskytují jednoduché médium.…

Kam směřuje e-learning?

8.6.2006 

Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…

Článek v rámci předplatného Výše platu jako tajná informace - pro a proti

8.6.2006 

Zaměstnanci jsou často zavazováni svými zaměstnavateli, aby neprozrazovali své finanční ohodnocení. Výhodou je ochrana soukromí, nevýhodou možnost ohrožení férové hry a tím i důvěry ve vedení podniku.…

Článek v rámci předplatného icon Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

7.6.2006 

Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo prodejní prostředí. Při budování kontaktů nic neprodáváte, jen se seznamujete, mluvíte s lidmi o jejich podnikání, jste…

Článek v rámci předplatného První dojem uděláte jen jednou

6.6.2006 

Proces zavádění nových zaměstnanců se odborně nazývá onboarding (nalodění). V rámci tohoto procesu byste měli mít na paměti, že budete mít jen jednu šanci udělat na zaměstnance dobrý dojem, a je proto…

Školitelé by měli mít individuální přístup

6.6.2006 

Představte si, že půjdete k lékaři a ten vám již ve dveřích řekne, jaké pilulky a kolikrát denně si máte vzít. Určitě se vám to nebude líbit a budete se ptát, proč vás lékař neprohlédl. Řekněme, že by…

Článek v rámci předplatného icon Marketing na školách (2. část)

5.6.2006 

Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým strategiím. Druhá část článku líčí rozhodovací proces poptávajících. Existují tři skupiny produktů, které z pohledu…

icon Jak podnítit žádoucí diskuzi na firemních stránkách

5.6.2006 

Autor doporučuje zaplnit internetové stránky čerstvými, hodnotnými a aktuálními informacemi, které se stanou centrem diskuzí o vašem oboru, nebo alespoň cennou a viditelnou oázou pro potenciální…

Článek v rámci předplatného icon Internetová reklama vám pomůže oslovit nové zákazníky

5.6.2006 

Úspěch každé společnosti velkou měrou závisí na tom, jak dokáže na trhu prezentovat své produkty či služby. V dnešním konkurenčním…

icon Komfortní zóna instruktorů je na 250 % normálu

5.6.2006 

Rozhovor s Janem Bímem, ředitelem cestovní agentury AdventuraMohl byste stručně popsat strukturu Adventury?Adventura je společností sručením omezeným, zaměstnává 28 lidí a má čtyři majitele. Ti nejsou…

Článek v rámci předplatného Jak obsadit neatraktivní pozici

2.6.2006 

Každý personalista občas narazí na pozici, kterou je zvlášť obtížné obsadit. Za předpokladu, že jste užili všechny tradiční metody, jako interní a externíinzerci adalší prostředky, co můžete udělat k…

Výpis 59565970 z celkem 7532