Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 2014 článků.

icon „Ghostworking“: Proč mnoho pracovníků práci často pouze předstírá

11.6.2025 

Možná je to jenom „trendy“ výraz pro něco, co se dělo vždycky. Anebo je to skutečně fenomén dnešní doby, kterému je potřeba věnovat pozornost. Takzvaný „ghostworking“ je termín, který popisuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“

6.5.2025 

Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak zůstávají, i přes svou snahu a nesporné kvality, jaksi „neviditelnými“. A nečekají je kvůli tomu bohužel…

icon Naučte se mluvit tak, aby vás bylo více slyšet

23.4.2025 

Stává se vám, že při interakci s druhou osobou nebo v kolektivu něco řeknete a buď vás ostatní ignorují nebo vaše promluva vyzní o dost jinak, než jste původně zamýšleli? Nedovedete ostatní svou…

icon Hádá se rád váš podřízený? Pět tipů, jak se s takovým chováním vypořádat

11.4.2025 

Někteří lidé nemají rádi konfrontaci. A někteří ji naopak milují. Existují určité procento lidí, kteří se rádi dohadují, rádi o všem debatují nebo mají problém s řešeními a postupy, které jim ukládají…

icon Mindfulness a meditace: Dovednosti, ze kterých těží nejenom jogíni, ale i manažeři

10.4.2025 

Asi jste již slyšeli termíny jako meditování nebo mindfulness. Pravděpodobně si myslíte, že se jedná o činnosti a dovednosti, kterým se věnují jenom lidé, co dělají jógu nebo venku objímají stromy.…

Článek v rámci předplatného icon Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

3.4.2025 

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v prodeji, obchodování a v zákaznickém servisu. I přesto jsou mezilidské vztahy a setkávání tváří v…

Najděte svůj důvod „proč“ a váš tým bude neporazitelný, říká Boris Sananes ze Zentivy

1.4.2025 

Jak vytvořit firemní kulturu, kde lidé nejen pracují, ale opravdu rozumí tomu, proč to dělají? Boris Sananes, generální ředitel Zentivy pro Českou republiku, věří, že odpověď leží v hlubším…

Článek v rámci předplatného icon „Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá?

27.3.2025 

V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který se do češtiny většinou překládá jako „růstová mysl“ nebo „růstové nastavení mysli“. O co se jedná, proč je růstová mysl pro…

icon Řeč těla úspěšných lídrů: Jak pomocí neverbální komunikace vyzařovat sebevědomí

24.3.2025 

Jak všichni zřejmě víme (nebo minimálně tušíme), až 80% veškeré komunikace mezi dvěma lidmi probíhá neverbálně. To znamená, že to, co řekneme, tvoří jen 20% zprávy, kterou druhému člověku předáváme.…

Jérôme Poussin: Proč byli headhunteři z Arthur Hunt více než jen další telefonát a jak mě podporovali i po nástupu

17.3.2025 

Co dělá úspěšného lídra v maloobchodu? Jak jsou vybíráni správní manažeři pro řízení maloobchodních operací v různých zemích? A jaké to je, když vám z ničeho nic zavolá headhunter s nabídkou, která…

Druhý ročník jedinečného kongresu Pracovní právo a personalistika 2025 už se blíží

10.3.2025 

Za několik dní odstartuje největší kongres roku 2025 - Pracovní právo a personalistika. Čeká vás nabitý dvoudenní program s nejlepšími odborníky v ČR, možnost odpočinku ve wellness nebo…

„Dělali jste v dětství týmový sport? Beru vás všemi deseti,” říká Kateřina Nousková ze Schneider Electric

3.3.2025 

Kateřina Nousková se v mládí prosadila jako profesionální hráčka házené ve Francii. Tvrdost sportovního prostředí, týmovost a tah na branku jí ale nakonec otevřely dveře do světa HR. Dnes stojí v čele…

Článek v rámci předplatného icon Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

20.2.2025 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k tomu být nervózní a který by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

18.2.2025 

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z interakce získat maximum, ale (snad) i jak najít určitý kompromis mezi požadavky obou zúčastněných…

icon Komunikace je základ: Jak vést (nejenom) s podřízenými lepší konverzace

14.2.2025 

Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi nejlepšími manažery většinou ti, kteří mají i ty nejlepší komunikační dovednosti. Zatímco odborné články se ale většinou zaměřují…

Výpis 4660 z celkem 2014