Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1972 článků.

icon 3 způsoby, jak vylepšit vaše konverzace s podřízenými

18.11.2024 

Vztahy na pracovišti se budují především skrze efektivní a empatickou komunikaci. Ať už jde o běžný hovor nebo náročnější debatu, zde jsou tři jednoduché, ale účinné tipy, jak povznést konverzace s…

icon Udržte chladnou hlavu: 5 emočně vypjatých situací, kterým budete muset jako manažeři čelit

12.11.2024 

Jako manažeři se denně setkáváte s výzvami, které mohou zkoušet vaši trpělivost a sebeovládání. V některých chvílích je však potřeba víc než jen odborné dovednosti – schopnost udržet chladnou hlavu.…

Lauren Laval, Arthur Hunt: Neobsazujeme jen pozice – měníme životy a nebereme to na lehkou váhu

Audio  11.11.2024  Podcast Michala Kankrlíka, obchodního ředitele IVITERA s Laurentem Lavalem, partnerem Arthur Hunt ČR

V dalším díle podcastu HR News jsme přivítali partnera headhuntigové společnosti Arthur Hunt ČR, Laurenta Lavala. Hovořili jsme nejen o jeho pracovní dráze, ale také o tom, jak správně vybírat a…

icon Ať nám to dává smysl aneb Jak definovat skutečný Smysl bytí

8.11.2024 

Co kdyby Vám nějaký jedinečný nástroj dokázal přitáhnout a udržet talenty, zatraktivnit Vaši značku a zvýšit hospodářské výsledky? Taková je síla prezentovaná jasným „účelem“ nebo „smyslem bytí“. Není…

icon Efektivní (a populární) týmové porady: 3 tipy, jak na ně

7.11.2024 

Už jste někdy odcházeli z porady s pocitem, že jste místo produktivity ztratili hodinu času? Nejste sami. I vaši podřízení by určitě mohli vyprávět. Schůzky jsou často zbytečnou ztrátou času a…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

6.11.2024 

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit jeho věrnost. Odpověď na tuto otázku zní: Mít skvělý zákaznický servis. Takový, který dovede problémy…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních technik v B2B prodeji

25.10.2024 

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém pochopení potřeb klienta. Jaké…

Článek v rámci předplatného icon Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

15.10.2024 

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů – to vše má…

Článek v rámci předplatného icon Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat

7.10.2024 

Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve dosahovat skvělých obchodních výsledků? Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se rozhlédnout, zacvičit, zažít…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

19.9.2024 

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

icon Chcete být úspěšný lídr? Pak musíte každý den dělat těchto pět věcí

30.8.2024 

Aby byl manažer skutečně úspěšným, nejen že musí vykazovat potřebné tvrdé dovednosti, ale musí umět své podřízené inspirovat a pozitivně motivovat i během své každodenní práce. Chcete i vy být…

icon Několik tipů, jak můžete coby manažer efektivněji komunikovat se svými podřízenými

27.8.2024 

Řada manažerů přemýšlí nad tím, jak by mohli efektivněji vést své podřízené a jak by je mohli motivovat k lepším pracovním výkonům. A často zapomínají na to nejdůležitější – a sice naslouchání.…

Článek v rámci předplatného icon Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu

21.8.2024 

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí obchodník umět poradit, aby neprodával svůj produkt pod cenou. Při správném použití ale může být…

icon Kauza Boeing: Pět odstrašujících příkladů, jak (ne)řídit firmu a týmy

20.8.2024 

Americká společnost Boeing neprochází tím nejlepším obdobím. Kauzy a PR problémy ji provázejí již několik let a týkají se nejen nechvalně proslulého Boeingu 737 Max či problémů s výrobou a bezpečností…

icon Pět základních typů podřízených – a jakým manažerským stylem je vést

15.8.2024 

Pracovníky bychom mohli rozdělit do pěti základních kategorií podle toho, jaké mají osobnostní vlastnosti a preference. A podle toho také můžeme určit, jakým manažerským stylem se tyto skupiny…

Výpis 3145 z celkem 1972