Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady call centra moderní doby

23.2.2017 

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i call center. Abyste se v moderní době vyrovnali konkurenci, vyhověli požadavkům klientů a zároveň…

icon Souhrnná práce s listy v Microsoft Excel

22.2.2017 

V dnešním článku se budeme věnovat práci s listy v Excelu. Naučíme se listy vkládat, kopírovat či odstraňovat. Dále se zaměříme na možnosti přejmenování, přesunu a zvýraznění listů.

Článek v rámci předplatného Facebook oficiálně vstoupil do světa náboru

22.2.2017 

Testovací provoz zveřejňování pracovních pozic na sociální síti Facebook byl ukončen. Firmy z USA a Kanady tak mohou začít zveřejňovat pracovní nabídky prostřednictvím záložky Jobs na svých…

icon Čas je vaše vlastní volba

22.2.2017 

Pracující ženy s dětmi mají často pocit, že jsou tak vytížené, že jim na nic jiného než práci a děti nezbývá čas. A pracující muži na tom nejsou jinak. Naše představy o množství volného času jsou…

Článek v rámci předplatného icon 9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji

22.2.2017 

Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme spíše podvědomě, to však neznamená, že byste ji neměli věnovat pozornost. Naopak. Pokud dokážete do interakce s klientem…

Článek v rámci předplatného icon Proč a jak inovovat rychle, správně a efektivně

21.2.2017 

Trend posledních let ukazuje na neustálé urychlování cyklu uvádění produktu či služby na trh. Zákazníci požadují stále lepší produkty v kratších intervalech a za nižší cenu. Tradičním způsobem se jen…

Digitální HR se stává realitou. Aplikace pomohou s náborem i adaptací zaměstnanců

21.2.2017 

Technologie a personalistika byly ještě donedávna dvěma poměrně vzdálenými světy. Trend se ale postupně mění. Do HR, které bývalo opomíjenou součástí firemních procesů, postupně připlouvají nové…

Článek v rámci předplatného icon Co musíte udělat, aby si vás lidé doporučovali mezi sebou?

21.2.2017 

Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei. V dnešní době nesčetných možností v jakémkoliv myslitelném odvětví lidé stále více důvěřují doporučení svých známých a…

icon Kdo neumí řídit lidi, neuřídí projekt

20.2.2017 

Projektoví manažeři musejí zajistit, aby procesy hladce běžely a výsledky uspokojily a potěšily všechny zúčastněné strany. Bez přímých podřízených mohou snadno nabýt dojmu, že se od nich nečeká, aby…

Převálcuje mikroučení tradiční firemní vzdělávání?

20.2.2017 

Ve firemním vzdělávání se objevuje celá řada novinek, z nichž mnohé nemají dlouhého trvání. Je zde však jeden trend s potenciálem výrazně změnit tradiční modely firemního vzdělávání, které fungují už…

icon Poslouchejte dobré rady, ale nebuďte slepí

20.2.2017 

Experti jsou zde, aby nám tak trochu poskytovali navigaci. Umějí totiž rozlišit důležité od nedůležitého. Můžete se jich zeptat a oni vám v rámci své odbornosti povědí, co je skutečně podstatné. Díky…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

20.2.2017 

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit…

Článek v rámci předplatného Mateřská a rodičovská dovolená v případě hlavního pracovního poměru

17.2.2017 

Jaký je správný postup při nahlašování těhotenství a nástupu na mateřskou a poté popřípadě i na rodičovskou dovolenou? Jaké dokumenty a kdy je potřeba doložit? Práva a povinnosti zaměstnankyně Mezi…

Článek v rámci předplatného icon Více empatie do zákaznického servisu

17.2.2017 

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili své problémy a křivdy,…

icon Prezentace pro lhostejné publikum (2/2): Další tipy

17.2.2017 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak můžeme motivovat posluchače, kteří byli původně bez zájmu. Klíčové je naladit se na jejich úroveň energie a zájmu, a tím navázat vztah. Potom přijde druhý…

Výpis 60016015 z celkem 19593