Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

icon Každý manažer prochází evolucí. Ve které fázi se právě nacházíte vy?

14.9.2020 

Manažerem se člověk nerodí, ale postupně stává. Prochází vývojem, který nelze přeskočit. Je důležité si uvědomit, v jaké fázi se právě coby manažer nacházíte a kam směřujete. Každá z těchto etap…

icon 14 tipů pro úspěšný start vašeho podnikání

28.8.2020 

Existují desítky webových stránek, které vám nabídnou kontrolní seznamy s úkoly, které při rozjezdu podnikání nemůžete opomenout. Na jednu stranu jsou jistě užitečné, na druhou vám však neporadí v …

HR si našlo cestu: oběh pracovněprávních dokumentů je dnes jednodušší, než se zdá

24.8.2020 

Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik papírů spotřebujete na všechny pracovněprávní dokumenty včetně Prohlášení poplatníka, Žádosti o roční zúčtování apod.? Ve skupině innogy v České republice to bylo…

Článek v rámci předplatného 10 mýtů, ze kterých zkušení recruiteři naštěstí vyrostli (2/2)

20.8.2020 

V jakémkoliv oboru se perspektiva vaší práce změní s postupem vaší kariéry. V oblasti náboru tomu není jinak. Nábor je obklopen řadou mýtů a mylnými představami, a tak se tímto pokračováním našeho…

icon Vnímají vaši zaměstnanci silný pocit sounáležitosti s firmou?

18.8.2020 

Nikdo z nás se nechce být součástí komunity, kde se necítí dobře, nemá pocit, že je vítán nebo oceňován. Určitě nebudeme investovat naše plné úsilí, pokud (dokud) nezískáme skutečný pocit…

icon Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

17.8.2020 

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit…

Článek v rámci předplatného icon 6 zajímavých finančních faktů o mileniálech

4.8.2020 

Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své příjmy utrácí za drahé avokádové tousty a latté v kavárnách. Kolik z toho je skutečně pravda? Jsou všichni miléniálové…

Článek v rámci předplatného Nebojte se říct si na pohovoru o vyšší ohodnocení

30.7.2020 

Chcete-li získat požadované ohodnocení, musíte položit základy ještě předtím, než dorazíte k jednacímu stolu. Přečtěte si rychlého průvodce krok za krokem.

icon MBA investice nebo náklad? Rozhodnutí je na vás

28.7.2020 

Uvažovali jste také o MBA studiu, ale při vašem průzkumu, co trh nabízí, jste zjistili, že jich v České republice existuje nepřeberné množství za různých podmínek a různé ceny, až jste se začali…

icon Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

28.7.2020 

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná doba na nějakou selekci vašich klientů. Položte si však otázku: Nestojí vás někteří klienti spíše…

Článek v rámci předplatného icon Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

21.7.2020 

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů zákaznických služeb. Závěry řady studií ukazují, že tento trend může mít zrychlující tendenci, avšak…

10 chyb při přípravě firemních akcí

16.7.2020 

Uspořádat úspěšnou firemní akci není nic jednoduchého. Taková akce se musí účastníkům nejen líbit, ale především musí splnit svůj účel. To se bohužel někdy neshoduje s představami některých účastníků.…

icon Smart Casual. Dress code, který neexistuje?

7.7.2020 

Je dost dobře možné, že pokud jste člověkem, kterého mají lidé okolo vás rádi, dostáváte pozvání na různé akce. Tím nemám na mysli jen turnaje a hru na krásných hřištích či vyhlášení výsledků série.…

Smyslem utváření zaměstnanecké zkušenosti je propojování obchodní strategie a talentu (2/2)

29.6.2020  Pokračování rozhovoru s Terezou Jungwirthovou a Jánem Debnárem, HR konzultanty společnosti Kincentric

Společnost Kincentric vznikla akvizicí Aon Hewitt, poradenské divize v oblasti řízení lidských zdrojů mezinárodní firmy Aon. Stala se tak součástí globální skupiny Spencer Stuart. Navzdory novému…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat

9.6.2020 

Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde dostatek lidí, kteří se budou chtít stát i jejich zákazníky. I přes to, že se mnohdy snaží dobře zmapovat své persony, na…

Výpis 631645 z celkem 3050