Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19330 článků.

icon Jak motivovat obchodníky (5/5): Úspěch spočívá v učení

29.3.2016 

Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu či manažera? Co bych doporučil, pokud nějaký šéf chce pracovat se…

icon Nebuďte otroky svého telefonu

29.3.2016 

Stačí se rozhlédnout kolem sebe, když jdete po ulici nebo cestujete hromadnou dopravou, a většina lidí má v ruce chytrý mobilní telefon. Vyměňují si zprávy s přáteli nebo hledají něco na internetu.…

Vyhrajte volný vstup na 12. ročník prestižního Human Power Fora

28.3.2016 

Od náboru po odchod aneb Cesta zaměstnance firmou v éře kandidáta. Tímto mottem je uveden dvanáctý ročník úspěšného a oblíbeného Human Power Fora, který tentokrát proběhne v pražském Hotelu President.…

icon Proč jsou konkurenti těmi nejlepšími mentory

24.3.2016 

Skutečně nadaný vyjednávač nasadí prvotní pozici tak vysoko, že následně může učinit několik ústupků, aby se dospělo k řešení, které pro něj bude stále velmi výhodné. Samozřejmě, že takový prvotní…

icon Důvěra se vyplácí: Dá se vám důvěřovat?

24.3.2016 

Jeden seniorní lídr nevěří druhému. To je bohužel realita v mnohých týmech vrcholových manažerů. Příčina? Seniorní lídři se musejí chovat tak, aby pomohli svým oddělením, která mají určitou funkci, ať…

3 kroky k lepší interní komunikaci

24.3.2016 

Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma měla fungovat, místo aby odrážela zkušenosti, které zaměstnanci ve firmě skutečně zažívají. Chování zkrátka vždy předčí slova.…

icon Kontingenční tabulky a grafy v Microsoft Excel: Relace mezi tabulkami

23.3.2016 

V minulém článku jsme se naučili, jak vytvářet kontingenční tabulky a grafy v Microsoft Excel. Dnes se zaměříme na relace mezi tabulkami.

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

23.3.2016 

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům dostalo maximálního zážitku z …

icon Skoncujte s prokrastinací jednou pro vždy

23.3.2016 

Máte problémy s neustálým odkládáním plnění svých úkolů na později? Přestaňte zkoumat, proč tomu tak je, a zaměřte se na konkrétní řešení tohoto problému. Zkuste si například udělat více přestávek. I…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že vám někdo lže

22.3.2016 

Práce obchodníka a psychologa se v určitých bodech překrývají, především pokud jde o schopnost empatie. Příkladem může být čtení emocí a myšlenek klienta či obchodních partnerů nebo schopnost…

icon Jak motivovat obchodníky (4/5): Uznání pro každého, kdo je přínosný

22.3.2016 

Setkal jsem se s názorem, že obchodníci jsou takové primadony firmy, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání. Jak se dá s tímto pracovat? Ano, samozřejmě, dobří a…

icon Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

22.3.2016 

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da. Profesorka mezinárodní obchodní školy INSEAD Erin Meyerová v něm popisuje…

Masové online otevřené kurzy: Budoucnost vzdělávání ve firmách?

22.3.2016 

V poslední letech roste popularita online vzdělávacích kurzů označovaných zkratkou MOOC (massive open online courses). Odborné kruhy dokonce o nich hovoří jako o budoucnosti vzdělávání dospělých. Lze…

Pronajměte si učebnu v centru Prahy

21.3.2016 

Potřebujete místo, kde budete jednat, schůzovat, nacvičovat, promítat, recitovat či diskutovat? Hledáte učebny v centru Prahy? Chcete prezentovat své kurzy či školení v profesionálním a příjemném…

icon I agenti FBI potřebují emoční inteligenci

21.3.2016 

Snad žádný z agentů FBI by nahlas nemluvil o emoční inteligenci. Nicméně dvě základní součásti emoční inteligence jsou klíčové pro zdar práce každého agenta. Je to schopnost sebeuvědomění a…

Výpis 65716585 z celkem 19330