Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25235 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 tajemství vynikající zákaznické péče

10.7.2017 

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje velmi výraznou roli v tom, do jaké míry je klient společnosti věrný, a jak lidé danou značku nebo…

icon 2 způsoby rozvoje podřízených nenásilnou formou

10.7.2017 

Naučte vedoucí pracovníky, aby si plánovali pravidelné schůzky s každým ze svých podřízených. Dobře také funguje vzdělávání s občerstvením, kdy se zaměstnanci mohou rozvíjet v uvolněném prostředí.

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak získat kvalitnější kontakty

7.7.2017 

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu než na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba rozvádět. Jak ale docílit toho, aby kontakty, které…

Článek v rámci předplatného icon Veřejné vystupování aneb Návrat do pravěku

7.7.2017 

Potí se vám dlaně, zrychluje tep a vysychá v ústech, když máte předstoupit byť i před nepočetné publikum? Nic si z toho nedělejte, může za to evoluce. Máte pocit, že jste v nebezpečí. Žaludek se…

icon Anna Hogen v HR tv: Doba výkonová, její důsledky a jak jim čelit

Audio  6.7.2017 

Anna Hogen je profesorkou filosofie a etiky. Rozhovor vznikl při příležitosti konání výročního 20. ročníku konference HR Know How: Férovost, cesta k prosperitě pořádané 24. května 2017 v Praze…

icon Evropská komise chce dohodu s Ruskem o plynovodu Nord Stream 2

4.7.2017 

Nově plánovaná výstavba ropovodu Nord Stream 2 podle Evropské komise nepřispívá k vytvoření dobře diverzifikovaného a konkurenceschopného trhu s plynem. Plynovod nemůže fungovat v právním vakuu nebo…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence?

4.7.2017 

Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než kdykoliv v historii. Průměrný zákazník přijde za prodejcem již s poměrně jasnou představou toho, co chce, a s informacemi, které…

6 kroků k práci, která nebude stát za prd

4.7.2017 

Práce stojí za prd! Tak se jmenovala přednáška bývalého personálního ředitele společnosti Google Laszla Bocka na letošní výroční konferenci největší světové profesní organizace manažerů lidských…

Průzkum: Čeští zaměstnanci mají strach z podnikání

3.7.2017 

Rozjet vlastní byznys by se v tuzemsku zamlouvalo 56 % zaměstnanců. Od založení vlastní firmy je ale odrazuje riziko krachu, které považují za příliš vysoké. Pokud by ovšem napomohly jiné okolnosti,…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

3.7.2017 

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které jinak paušálně fungují u ostatních. Je…

icon Inovace klíčového produktu (2/2): 4 kroky k úspěchu

3.7.2017 

V předchozím článku jsme viděli, že inovace neznamená pouze hledání zcela nového produktu a objevování nových končin. Jde také o to, aby současný produkt byl cennější.

icon Novela insolvenčního zákona slibuje větší transparentnost

30.6.2017 

Od 1. července 2017 nabývá účinnosti zákon č. 64/2017 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), kterým se mění zákon č. 182/2006 Sb. Cílem dlouho diskutované novely je především…

icon Získejte zpět klienta, který od vás odešel

30.6.2017 

Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho vám odcházejí ti stávající, měli byste přehodnotit své priority. I když se vám však stane ta nešťastná věc, že vás zákazník…

icon Inovace klíčového produktu (1/2): Jak prodat plechovku barvy draho

30.6.2017 

Když se řekne inovace, většina lidí si představí úspěšné firmy jako Uber, Airbnb či Amazon, které přišli s něčím velkým a zcela novým. David Robertson, profesor zabývající se oblastí provozu,…

Článek v rámci předplatného Mít stánek na pracovním veletrhu nestačí

30.6.2017 

Pracovní veletrhy patří k tradičním způsobům, jak oslovit potenciální zaměstnance především z řad studentů a absolventů, ale i odborníků, kteří aktivně hledají nové příležitosti. Ani pravidelná účast…

Výpis 69466960 z celkem 25235