Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

Článek v rámci předplatného icon Několik rad pro začátečníky, kteří nikdy nic neprodávali

26.8.2015 

Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro ně nepředstavitelné, že by měli denně někomu nabízet produkty, dostávat negativní odpovědi (ve většině případů to tak skutečně…

Článek v rámci předplatného 12 otázek, které vás zaručeně čekají u pohovoru, a jak je zodpovědět (1/2)

26.8.2015 

Jak jednoduché by bylo uspět u pohovoru, pokud byste znali odpovědi na otázky, které vám personalista položí? Škoda. Číst myšlenky se zřejmě do té doby nenaučíte, ale můžete se zkusit připravit na to,…

icon Dosáhněte svých cílů vlastní zranitelností a podporou ostatních

25.8.2015 

Mnoho milionářů rozběhlo více podniků předtím, než se dostali k tomu, na kterém zbohatli. Měli svou vizi a nikdy to nevzdali. Proto buďte věrní svému cíli a budujte schopnosti, které vás k němu…

Článek v rámci předplatného icon 6 tajemství úspěchu v prodejní branži

25.8.2015 

Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a vytrvalost. I přestože je prodejců poměrně hodně a konkurence je velká, těch skutečně dobrých je pomálu. A protože kvalitní prodejce…

Studie: Těžké časy náboru přes sociální sítě

25.8.2015 

Universum, společnost zaměřená na budování značky zaměstnavatele, vydala začátkem letošního roku čtyřdílnou studií 2020 Outlook: The Future of Employer Branding. Průzkum získal odpovědi od více než…

Článek v rámci předplatného Typické ráno ve firmě: Šest národností cestou do kuchyňky a zpět

24.8.2015  Rozhovor s Andreou Novotnou, HR manažerkou společnosti Webnode

Brněnská společnost Webnode, která vznikla jako start-up, patří nyní mezi největší společnosti zabývající se tvorbou webových stránek. Dnes již je úspěšně fungující firmou, která překonala hranici 18…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak používat blog v prodeji

24.8.2015 

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-klient. Při správném použití je blog…

icon 3 tipy, jak vést smysluplnější život

24.8.2015 

Každý den děláte rozhodnutí o tom, zda se nechat unášet tím, co život přináší, nebo radši vést život, který naplníte smysluplnou činností. Nemusíte čekat, co se vám přihodí. Své dny můžete aktivně…

Říct, či neříct?

24.8.2015 

Měl by zaměstnanec vědět, že jej považujete za pracovníka s vysokým potenciálem a chcete do něj investovat více než do ostatních? Odpověď na tuto otázku není tak snadná, jak by se mohlo na první…

icon Přimějte ředitele, ať obědvá se zaměstnanci

21.8.2015 

Proč to bude fungovat? Zaměstnanci, kteří jsou pozváni na oběd s ředitelem firmy, jsou tím vlastně poctěni a odměněni. Je to podobné jako tradiční způsoby projevu uznání, ve skutečnosti to ale dává…

icon 5 vlastností, které z vás udělají vítězné lídry

21.8.2015 

Úspěšní lídři nemají strach z neznámého, nebojí se rizik a nejsou líní popřemýšlet nad tím, jak přeuspořádat svou organizaci, aby byla výkonnější. Nikdy nelžou. Chtějí být upřímní. Proto mluví…

Článek v rámci předplatného icon Jaká rizika se skrývají za častými změnami cen?

21.8.2015 

Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a rychlejší měnit ceny, než tomu bylo v minulosti. Zatímco v čase primárně tištěných materiálů s sebou nové nacenění neslo značné…

icon TÜV SÜD Czech: Zapusťme spolu pevné kořeny

20.8.2015 

TÜV SÜD Czech, světový lídr v testování a certifikaci výrobků, spustí v rámci Mezinárodního Strojírenského Veletrhu (MSV) Brno 2015 třetí ročník úspěšného projektu partnerství mezi firmami, které se…

Navštivte HR konferenci 2015 na téma Strategické myšlení

20.8.2015  Rozhovor s Františkem Hroníkem o HR konferenci 2015

Podzimní konference Strategické myšlení provede aktuálním tématem v řízení lidských zdrojů. Vystoupí na ní známé osobnosti - profesionálové, které pozvala pořádající agentura MotivP z řad špičkových…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k získání lepších klientů

20.8.2015 

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas, komunikují na úrovni a zapadají do vašeho systému, jiní jsou problematičtí, zaměstnávají pracovníky…

Výpis 69466960 z celkem 16800