Úskalí systémů hodnocení výkonnosti
Řada firem si nechce připustit, že systém hodnocení výkonnosti jejich zaměstnanců nepřináší očekávané výsledky. Dochází i k tomu, že zavedený systém vůbec nemotivuje k lepší výkonnosti. Původně dobře…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.
Řada firem si nechce připustit, že systém hodnocení výkonnosti jejich zaměstnanců nepřináší očekávané výsledky. Dochází i k tomu, že zavedený systém vůbec nemotivuje k lepší výkonnosti. Původně dobře…
Organizací, které dokáží dlouhodobě efektivně uplatňovat interní komunikaci, je naprosté minimum. Mnohé se mylně domnívají, že stačí, když mají intranet a firemní časopis a ředitel občas vystoupí před…
Výpověď není konec světa. Mělo by to ale pro vás být určité varování. Nesmíte se bát přiznat, že jste chybovali. Jen pokud to dokážete, budete moci být autentičtí a díky tomu mluvit otevřeně o…
Neberme benefity jako samozřejmostKaždý z nás touží pracovat u kvalitního zaměstnavatele, který kromě dobrého platového ohodnocení nabízí i spoustu dalších benefitů. Work-life balance, možnost práce z domova, firemní školka,…
Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě pracujete. Slovo ne k prodeji prostě patří a od klientů je budete slýchávat poměrně často. Dobří prodejci…
Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit stylem, který bude více podporovat jejich součinnost. Nechte svůj tým přijímat rozhodnutí s vámi i bez vás. Povzbuzujte k tomu,…
Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že se o ně a jejich nápady skutečně…
Při vyhodnocování talentů pro účely náboru nebo rozvoje zaměstnanců si musíte odpovědět na dvě klíčové otázky: co vyhodnocovat a jak vyhodnocovat. Touto úvahou začíná uznávaný odborník na…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak nedovedeme situaci správně posoudit. To je to, co dělá práci s virtuálním týmem náročnou. Na vás jako na manažera taková práce klade…
Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro klienty, očekává, že další telefonát už nebude potřeba. Snižování počtu případů, kdy zákazník telefonuje do společnosti…
Na úvod bych chtěl říci, že různé psychologické testy fungují do té míry, nakolik jim věříme a do jaké míry pak dále pracujeme s informacemi, které nám poskytují. Jsou určitě velkým pomocníkem pro…
Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení produktu a především zodpovězení otázek klienta. Problém ovšem tkví v tom, že na řadu otázek se průměrný potenciální klient…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími otázkami. Pomohou vám odhalit některé základní problémy, nedostatky a slabiny vašeho rozhodování. Prvním krokem k jakémukoli…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu o tématu, o kterém bude mluvit. Jinak riskujete, že se publikum v tématu ztratí, přestane vás poslouchat a bude se věnovat…
Otevřeným vzdělávacím kurzům obvykle chybí výhoda uzavřených firemních tréninků, které bývají designovány přesně podle potřeb a úrovně účastníků. Při firemních trénincích tak zpravidla nehrozí, že by…