Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

Úskalí systémů hodnocení výkonnosti

8.7.2015 

Řada firem si nechce připustit, že systém hodnocení výkonnosti jejich zaměstnanců nepřináší očekávané výsledky. Dochází i k tomu, že zavedený systém vůbec nemotivuje k lepší výkonnosti. Původně dobře…

Interní komunikace stojí a padá s rozvojem manažerů

7.7.2015 

Organizací, které dokáží dlouhodobě efektivně uplatňovat interní komunikaci, je naprosté minimum. Mnohé se mylně domnívají, že stačí, když mají intranet a firemní časopis a ředitel občas vystoupí před…

icon Vyhazov? Možná jste nebyli dost zranitelní

7.7.2015 

Výpověď není konec světa. Mělo by to ale pro vás být určité varování. Nesmíte se bát přiznat, že jste chybovali. Jen pokud to dokážete, budete moci být autentičtí a díky tomu mluvit otevřeně o…

Článek v rámci předplatného Neberme benefity jako samozřejmost

6.7.2015 

Každý z nás touží pracovat u kvalitního zaměstnavatele, který kromě dobrého platového ohodnocení nabízí i spoustu dalších benefitů. Work-life balance, možnost práce z domova, firemní školka,…

Článek v rámci předplatného icon Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

3.7.2015 

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě pracujete. Slovo ne k prodeji prostě patří a od klientů je budete slýchávat poměrně často. Dobří prodejci…

icon Kdo nevěří svému týmu, daleko nedojde

3.7.2015 

Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit stylem, který bude více podporovat jejich součinnost. Nechte svůj tým přijímat rozhodnutí s vámi i bez vás. Povzbuzujte k tomu,…

icon Buďte lepší lídr díky naslouchání

3.7.2015 

Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že se o ně a jejich nápady skutečně…

Moderní trendy v měření talentů: Psychologie a internet

3.7.2015 

Při vyhodnocování talentů pro účely náboru nebo rozvoje zaměstnanců si musíte odpovědět na dvě klíčové otázky: co vyhodnocovat a jak vyhodnocovat. Touto úvahou začíná uznávaný odborník na…

icon Jak předvídat problémy, když se svým týmem pracujete na dálku

2.7.2015 

Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak nedovedeme situaci správně posoudit. To je to, co dělá práci s virtuálním týmem náročnou. Na vás jako na manažera taková práce klade…

Článek v rámci předplatného icon Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu

2.7.2015 

Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro klienty, očekává, že další telefonát už nebude potřeba. Snižování počtu případů, kdy zákazník telefonuje do společnosti…

Psychologické testování pomocí Balance Managementu - prověření schopností jednotlivce i týmu (1. díl)

1.7.2015 

Na úvod bych chtěl říci, že různé psychologické testy fungují do té míry, nakolik jim věříme a do jaké míry pak dále pracujeme s informacemi, které nám poskytují. Jsou určitě velkým pomocníkem pro…

Článek v rámci předplatného icon 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

1.7.2015 

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení produktu a především zodpovězení otázek klienta. Problém ovšem tkví v tom, že na řadu otázek se průměrný potenciální klient…

icon Jak zlepšit svůj rozhodovací proces (1/2)

1.7.2015 

Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími otázkami. Pomohou vám odhalit některé základní problémy, nedostatky a slabiny vašeho rozhodování. Prvním krokem k jakémukoli…

icon Díky těmto jednoduchým krokům vaše prezentace zaujme

1.7.2015 

Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu o tématu, o kterém bude mluvit. Jinak riskujete, že se publikum v tématu ztratí, přestane vás poslouchat a bude se věnovat…

Jak vybrat otevřený kurz, který se opravdu přizpůsobí potřebám účastníků?

1.7.2015 

Otevřeným vzdělávacím kurzům obvykle chybí výhoda uzavřených firemních tréninků, které bývají designovány přesně podle potřeb a úrovně účastníků. Při firemních trénincích tak zpravidla nehrozí, že by…

Výpis 72167230 z celkem 16941