Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19343 článků.

Interní komunikace stojí a padá s rozvojem manažerů

7.7.2015 

Organizací, které dokáží dlouhodobě efektivně uplatňovat interní komunikaci, je naprosté minimum. Mnohé se mylně domnívají, že stačí, když mají intranet a firemní časopis a ředitel občas vystoupí před…

icon Studie: Matky, které pracují, jsou pro své děti přínosnější

7.7.2015 

Dobrá zpráva pro pracující matky, které se obávají o budoucnost svých dětí a cítí vinu, že se jim nemohou věnovat tak, jako kdyby nepracovaly. Děti pracujících matek častěji získají práci s vyšší…

Článek v rámci předplatného icon Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

7.7.2015 

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce osloví klienta nebo je osloven klientem, a bod B je ukončení prodeje, tedy podepsání smlouvy. Co je…

Článek v rámci předplatného Neberme benefity jako samozřejmost

6.7.2015 

Každý z nás touží pracovat u kvalitního zaměstnavatele, který kromě dobrého platového ohodnocení nabízí i spoustu dalších benefitů. Work-life balance, možnost práce z domova, firemní školka,…

Článek v rámci předplatného icon Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

3.7.2015 

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte nebo jak moc na sobě pracujete. Slovo ne k prodeji prostě patří a od klientů je budete slýchávat poměrně často. Dobří prodejci…

icon Buďte lepší lídr díky naslouchání

3.7.2015 

Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že se o ně a jejich nápady skutečně…

icon Kdo nevěří svému týmu, daleko nedojde

3.7.2015 

Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit stylem, který bude více podporovat jejich součinnost. Nechte svůj tým přijímat rozhodnutí s vámi i bez vás. Povzbuzujte k tomu,…

Článek v rámci předplatného icon Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu

2.7.2015 

Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro klienty, očekává, že další telefonát už nebude potřeba. Snižování počtu případů, kdy zákazník telefonuje do společnosti…

icon Jak předvídat problémy, když se svým týmem pracujete na dálku

2.7.2015 

Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak nedovedeme situaci správně posoudit. To je to, co dělá práci s virtuálním týmem náročnou. Na vás jako na manažera taková práce klade…

Psychologické testování pomocí Balance Managementu - prověření schopností jednotlivce i týmu (1. díl)

1.7.2015 

Na úvod bych chtěl říci, že různé psychologické testy fungují do té míry, nakolik jim věříme a do jaké míry pak dále pracujeme s informacemi, které nám poskytují. Jsou určitě velkým pomocníkem pro…

icon Díky těmto jednoduchým krokům vaše prezentace zaujme

1.7.2015 

Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu o tématu, o kterém bude mluvit. Jinak riskujete, že se publikum v tématu ztratí, přestane vás poslouchat a bude se věnovat…

icon Jak zlepšit svůj rozhodovací proces (1/2)

1.7.2015 

Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími otázkami. Pomohou vám odhalit některé základní problémy, nedostatky a slabiny vašeho rozhodování. Prvním krokem k jakémukoli…

Článek v rámci předplatného icon 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

1.7.2015 

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení produktu a především zodpovězení otázek klienta. Problém ovšem tkví v tom, že na řadu otázek se průměrný potenciální klient…

Jak vybrat otevřený kurz, který se opravdu přizpůsobí potřebám účastníků?

1.7.2015 

Otevřeným vzdělávacím kurzům obvykle chybí výhoda uzavřených firemních tréninků, které bývají designovány přesně podle potřeb a úrovně účastníků. Při firemních trénincích tak zpravidla nehrozí, že by…

icon Šest nejčastějších úrazů v létě

30.6.2015 

Léto, a zejména to prázdninové, se blíží. Ale pozor! Právě v tomto období prudce stoupá pravděpodobnost vzniku úrazu. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých statistik žebříček šesti nejčastějších…

Výpis 72767290 z celkem 19343