Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

E-learning může být velice efektivní, říká Donald H. Taylor

7.10.2015 

Brit Donald H. Taylor, odborník na Learning & Development, který 20. října vystoupí v Praze na Training & Development Forum, se v rozhovoru pro top vision zaměřil na e-learning i nové trendy…

icon Nejčastější mýty o vyhoření

7.10.2015 

Mnozí lidé si myslí, že vyhoření je jen krátkodobý stres, který odezní, když si vezmou dovolenou. To je ale pouze jedna z častých mylných představ spojených se syndromem vyhoření. Ve skutečnosti se…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak využít koučovací přístup v manažerské praxi

6.10.2015 

Koučink je trendem dnešní doby. Přestože na něj řada firem nedá dopustit, už si stačil mnohde i zkazit pověst. Jak to tedy udělat, aby vám koučovací přístup přinesl úspěch a spokojené kolegy? Samotné…

icon 8 z 10 uchazečů nad 50 let se cítí na trhu práce znevýhodněných, šance na uplatnění mají přitom nejlepší od roku 2008

6.10.2015 

Lidé starší 50 let patří mezi rizikové skupiny na trhu práce. Z celorepublikového šetření Národní soustavy kvalifikací mezi respondenty ve věku 50-65 let plyne, že s věkovou diskriminací se setkalo až…

Článek v rámci předplatného icon Jak na psaní e-mailů, které neskončí v koši

6.10.2015 

Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal marketérům a prodejcům jedinečný nástroj, jak oslovit široké spektrum potenciálních klientů za minimální náklady. Ovšem…

Samotné odborné znalosti už firmám nestačí. Měkké dovednosti jsou jim oporou

5.10.2015  Rozhovor s Radkem Havelkou, ředitelem společnosti ICT Pro

Radek Havelka se v oblasti informačně komunikačních technologií pohybuje již více než 17 let. Do ICT Pro nastoupil v roce 2012 na pozici manažera pro trénink se zodpovědností za management školicího…

Brno, nebo Praha? Kde jsou lepší firemní akce?

5.10.2015 

Pokud jezdíte mezi Prahou a Brnem po D1, nemůžete uniknout sloganům, které si dělají legraci ze vztahů mezi Pražáky a Brňáky. Má-li však vaše společnost zaměstnance po celé republice, pak tyto…

Učíme veřejné instituce, že úřad není služka, ale služba občanům

5.10.2015  Rozhovor s Janem Brodským, ředitelem Agentury QSC

Jan Brodský založil Agenturu QSC v červenci roku 2014 poté, co ukončil své původní zaměstnání v rámci Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, kde působil jako marketingový manažer.…

icon Nejistota a rizika: Co se můžeme naučit od armády (2/2)

5.10.2015 

Vpředchozím článku jsme zjistili, jak se řídí rizikavarmádním prostředí. V době míru používá armáda pevnou strukturu a přesně definované postupy. Ty umožňují dobře a efektivně prosazovat opatření,…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

5.10.2015 

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…

Tipy pro nábor: Urychlit, ale neuspěchat

5.10.2015 

Time-to-hire je jedním z nejčastějších měřítek v HR. Označuje průměrnou délku doby potřebné pro obsazení volné pracovní pozice. K tomu se pak váže i další důležité měřítko cost-per-hire neboli…

icon Manažer musí zvládnout i nepříjemné situace

2.10.2015 

Jeden z vašich podřízených má tak špatné hygienické návyky, že s ním ostatní odmítají sdílet pracoviště a kdyby jej viděli klienti, nechtěli by s ním mluvit ani po telefonu. Jiný právě prožívá…

icon Marshall Goldsmith: Leadership je kontaktní sport

2.10.2015 

Čím více se od nás v práci očekává, tím více potřebujeme zdokonalovat své vůdcovské dovednosti. Zároveň však máme méně času, abychom na sobě pracovali. Jak tuto paradoxní situaci zvládnout a být…

Zapojte se do největší globální studie o koučování

1.10.2015 

Mezinárodní federace koučů (ICF) vyzývá kouče z celého světa k účasti na studii s názvem Global Coaching Survey 2015, kterou pro ni připravuje společnost PricewaterhouseCoopers (PwC). Není přitom…

Článek v rámci předplatného icon Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců

1.10.2015 

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním kamenem zákaznického servisu a zároveň klíčem ke spokojenosti klientů. Pouze angažovanost…

Výpis 72767290 z celkem 19593