Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

icon Nové dovednosti: Umíte se učit a dosáhnout svých cílů?

1.10.2015 

Pravidlo 10 000 hodin říká, že abyste v něčem byli opravdu dobří, musíte tomu věnovat 10 000 hodin tréninku. Je však velký rozdíl mezi tím, když něco děláte automaticky, a když to děláte záměrně, s …

Psychologické testování pomocí Balance Managementu - práce s jednotlivcem (3. díl)

30.9.2015 

V prvním a druhém díle jsme se podívali na to, jak se liší Balance Management od ostatních metodik psychologického testování, že lze zjistit zajímavé informace jak o jednotlivci, tak i o týmu.…

icon Účinná technika seberozvoje: Reálné příklady zážitkového učení

30.9.2015 

Podle poradenské společnosti McKinsey & Company se ve 2 transformačních programech ze 3 nepodaří dosáhnout stanovených cílů. Navíc pouze jedna z 10 firem dokáže udržet optimalizovanou strukturu…

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

30.9.2015 

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA masivní kampaň na podporu svého nového věrnostního programu. V tomto ohledu je Starbucks se svou věrnou…

icon Jak stihnout více práce za méně času

30.9.2015 

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se musíte potkat s někým jiným někde jinde. To vás dostane z hovoru, který se už stává příliš dlouhým. Také se zkuste zamyslet nad…

icon Každý dobře sestavený kurz přispívá k lepšímu ovládání rizik

30.9.2015  Rozhovor s Jiřím Weinbergerem, ředitelem vzdělávací a konzultační společnosti TIMING Praha

RNDr. Jiří Weinberger vystudoval obor Matematická statistika na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Mezi jeho mnohaleté aktivity patří zejména simulace a optimalizace složitých systémů a modelování…

icon Jak udělat z diskuze přínosný manažerský nástroj

29.9.2015 

Web management-issues.com si všiml, že manažeři jsou ustavičně ve spěchu. Neustále se snaží splnit své cíle a termíny. Proto šetří čas, kde to jde i v komunikaci s kolegy. Stará dobrá diskuze je…

icon Další důkaz "síly" rozhodnutí

29.9.2015 

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal jsem se na schůzce s člověkem, na němž byla patrná zatrpklost a zklamání životem. Při jeho slovech…

Článek v rámci předplatného Jaké to je být stratég a zároveň žena činu, když vzniká firma

28.9.2015  Rozhovor s Magdalenou Vroblovou, HR manažerkou společnosti Sony DADC

Magdalena Vroblová vede od samého počátku HR oddělení obou provozů společnosti Sony DADC. Firma ze svého kompletačního a logistického centra ve Štěnovicích u Plzně zajišťuje většinu poptávky po…

Podpora work-life balance zaměstnanců je pro nás klíčovým úkolem

28.9.2015  Rozhovor s Drahomírou Downerovou, personální ředitelkou společnosti DHL Information Services

Drahomíra Downerová působí v DHL od roku 1998. Z pozice HR ředitelky a ředitelky interní komunikace v DHL International přešla v roce 2004 do DHL Information Services (Europe), kde postupně od základu…

Článek v rámci předplatného Cloud stírá rozdíly mezi malým a velkým byznysem

28.9.2015 

Papírové kalendáře, zápisníky s poznámkami či složky a kartotéky plné dokumentů. Takhle to vypadalo v oddělení lidských zdrojů před lety. Později většinu informací pohltily komplexní HR systémy, které…

Článek v rámci předplatného icon Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe

25.9.2015 

Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že zkušenosti a praxe znamenají kvalitnějšího a produktivnějšího pracovníka. Platí to však i v prodeji? Konzultantka Colleen…

Článek v rámci předplatného icon Řízení projektů: Máte na to?

25.9.2015 

Pokud uvažujete o kariéře projektového manažera, pak asi víte, že projekt je velmi široký pojem. Může být různě velký, týkat se různých témat a lidí. Může být snadný, ale také velmi náročný. To, že…

icon Nejistota a rizika: Co se můžeme naučit od armády (1/2)

25.9.2015 

Nejistota je pro nás velkým problémem. Proto ji mnoho podniků odmítá a snaží se jí vyhnout kdykoli je to jen možné. Řízení rizik je běžné, řízení nejistot však není téměř nikde. Problémem je, že…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky

24.9.2015 

Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci, může být značný rozdíl. Zatímco vy coby prodejce či specialista marketingu se můžete snažit akcentovat určité prvky vaší firmy,…

Výpis 72917305 z celkem 19593