Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

Článek v rámci předplatného Životopis v podobě infografiky? Proč ne

6.3.2015 

S rozvojem internetu, mobilních zařízení a především sociálních sítí vzrostla popularita tzv. infografik, které jak už samotný název napovídá slouží k publikování informací v grafické podobě.…

icon Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

6.3.2015 

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat najevo, že ho vnímám. Někdo by to nazval aktivním nasloucháním. Byl jsem zvyklý…

icon Chcete být koučem? Změňte své návyky

6.3.2015 

Stát se dobrým koučem, to je chvályhodný cíl pro každého manažera. To, co díky koučování svých podřízených získáte, vám všechny vložené zdroje vynahradí. Aby se ale tak stalo, je dost možné, že se…

icon 5 kroků, které nevyhnutelně vedou k úspěchu

5.3.2015 

Stále platí, že vysoce úspěšní lidé mají něco společného. Web addicted2success.com se opět pokusil co nejlépe vystihnout, co to je. Následujících 5 znaků, které můžete napodobit, jsou ty…

Článek v rámci předplatného Naučte manažery, jak vést pohovor

5.3.2015 

Nadšený kandidát s výbornou kvalifikací by neměl chodit na pohovor do vaší firmy jen proto, aby po setkání se svým potenciálním manažerem přišel o veškeré nadšení i zájem mít s vámi cokoli společného.…

icon Co si o sobě myslí top manažeři

5.3.2015 

Mnoho lidí rádo mluví a píše o generálních ředitelích a top manažerech. Co ale o sobě říkají oni sami? Web leadingeffectively.com souhlasí s tím, že to je zajímavá otázka. Aby zjistil odpověď, zeptal…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak si vybrat dobrou 360º zpětnou vazbu podle podoby výstupních zpráv

4.3.2015 

Umíte si vybrat report vyhovující vašim potřebám? Poznáte, který je pro vás ten nejlepší, a víte, čeho si všímat? Přinášíme vám několik tipů, které by vám měly pomoct.

icon Zlepšete své prodeje ve třech krocích

4.3.2015 

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit mezi ně, aniž byste o tom věděli. Chcete-li úspěšně prodávat, pamatujte si, že je potřeba naslouchat…

icon Tři léky na vztek

4.3.2015 

Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na druhé a bouchání pěstí do zdi. Co však není snadné, je zůstat klidný navzdory výbušné situaci, nebo odejít dříve, než se konflikt…

icon Lídrem ve stínu špatného šéfa

4.3.2015 

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce neetické. Pokud je to i váš případ, máme…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

icon Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

3.3.2015 

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním, které máte. Není to návod, jak vytvořit oficiální popis pracovní náplně, získáte však jasný seznam toho, co vlastně chcete.…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

icon Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

3.3.2015 

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli vědět, abychom si dokázali svůj čas…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

2.3.2015 

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se pravděpodobně nedočkáte. Dárky věnované…

Výpis 75017515 z celkem 16941