Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Skvělým řečníkem snadno a rychle díky smartphonu

17.2.2015 

Váš smartphone je velmi užitečný nástroj, který vám může poskytnout důkaz o tom, jaké jsou vaše silné stránky a na čem byste ohledně svých prezentací ještě měli zapracovat. Jak konkrétně vám může…

icon Jak se daří státům upoutat talenty? Bohatší země mají více co nabídnout

17.2.2015 

Global Talent Competitiveness Index (GTCI) je každoroční studie přední světové obchodní školy INSEAD zaměřená na to, jak si jednotlivé země vedou v soupeření o nejlepší talenty. Základem tohoto indexu…

Článek v rámci předplatného Jak správně mluvit při telefonickém pohovoru

17.2.2015 

Prošli jste vstupním kolem výběrového řízení a čeká vás telefonický pohovor s personalistou. Chcete-li se dostat k osobnímu pohovoru, musíte jej dobře zvládnout. V této situaci se řada lidí obává, že…

Článek v rámci předplatného icon 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

17.2.2015 

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není příliš oblíbená metoda prodeje. Pokud však víte jak na to, může být cold calling velice efektivní. Příliš se nestresujte a…

Jen čtvrtina zaměstnanců se ozve, že nechce sedět vedle nemocného kolegy

16.2.2015 

Chřipková nákaza přichází každoročně. Nemocní plní čekárny lékařů a poslouchají doporučení lékařů: Běžte se vyležet. Stačí pár dnů klidu na lůžku. Jenomže místo do postele míří mnozí nemocní zpátky do…

Článek v rámci předplatného Hledáte dobré zaměstnání? Hledejte SILNÁ PRACOVIŠTĚ!

16.2.2015 

SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost zaměstnanců s jejich vysokým pracovním výkonem. Nejedná se však pouze o názor vedení těchto společností, ale o popis skutečnosti…

icon Jak vytvořit atmosféru, ve které se dobře pracuje

16.2.2015 

Když dokážete vytvořit příznivé a profesionální pracovní prostředí, váš tým bude motivovaný, pozitivní a každý konflikt bude lépe vyřešen. Navíc bude méně konfliktů. Když ale některý z vašich…

icon Nespoléhejte pouze na marketing prostřednictvím sociálních médií

16.2.2015 

Facebook od ledna omezuje počet reklamních příspěvků zobrazovaných na stránkách, které si vedou firmy. Většina velkých sociálních médií se začíná zaměřovat na generování zisku. Pro podnikatele to…

Manuál úspěšného teambuildingu

13.2.2015 

S blížícími se teplejšími měsíci se ve firmách začíná opět mluvit o teambuildingu. Někdy o něm začnou sami zaměstnanci, někdy vedení týmu či samo personální oddělení. Každopádně zadání „zařiď na…

icon Spokojený zaměstnanec jen tak neodejde

13.2.2015 

Jak může přímý nadřízený předejít odchodu svých nejlepších lidí, kteří jsou jen velmi obtížně nahraditelní? Odpověď na tuto otázku je v zásadě jednoduchá. Měl by se snažit, aby byli v práci spokojení…

icon 5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

13.2.2015 

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné, i když se snažíte sebevíc. Některé…

Článek v rámci předplatného Personalisté mezi papírem a digitalizací: Proč (ne)digitalizovat? (I. díl)

12.2.2015 

V poslední době se často mluví o elektronizaci papírových agend. Co však vede firmy (zejména ty střední a větší) k rozhodnutí provádět elektronizaci a digitalizaci dokumentů? Jak postupovat a co od…

icon Miřte výš, než kam se odvážíte

12.2.2015 

Vaše ambice nemusejí být přísně realistické. Nemusíte se spokojit s cílem, kterého snadno dosáhnete. Zkuste být odvážnější a mířit výš. Abyste se sami dostali na další úroveň nebo tam posunuli své…

Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?

12.2.2015 

Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů při kontaktování potenciálních zaměstnanců, kteří momentálně pracují pro někoho jiného. Myslí si to alespoň uznávaný poradce…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit tým pro "inside sales"

11.2.2015 

"Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí svou kancelář, je důležitou součástí prodejního úsilí mnoha společností. Stále více společností zahrnuje tento postup do své…

Výpis 76517665 z celkem 19346