Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

icon Buďte férovým manažerem

25.5.2015 

Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním podle jeho zásluh a na základě jasných pravidel. Přístup a rozhodování musí mít určitou logiku. Podle…

icon Metodologie, díky které učiníte i ta nejtěžší rozhodnutí (2/2)

25.5.2015 

V minulém článku jsme si představili randomizované kontrolované studie (Randomised Control Trials, RCT) jako metodologii, která byla poprvé nasazena v medicínském průmyslu. Nyní však pomáhá najít…

Článek v rámci předplatného Jdeme společně k naplnění osobního a společného záměru

22.5.2015 

„Hledejme a zaměřme se na to, co nás spojuje, co máme společného, ne na to, co nás rozděluje.“

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

22.5.2015 

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou signálem, že klient nemá zájem, a…

Článek v rámci předplatného icon TÜV SÜD nadále pokračuje v růstu: Obrat více než 2 miliardy EUR

21.5.2015 

Nové rekordní výsledky za rok 2014: Obrat 2,061 miliardy a zisk 187 milionů EUR (upravený zisk EBIT) Globální hráč: TÜV SÜD v současné době zaměstnává více pracovníků v zahraničí než v …

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon

21.5.2015 

Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce pracuje primárně s telefonem, přes který získává potenciální klienty nebo nové zákazníky. Tento druh kontaktu je stále jedním…

Kompetenční přístup v neformálním vzdělávání - šance pro osobní rozvoj dětí a mládeže

20.5.2015 

Škola je významné kolbiště pro život člověka, stále více však roste význam neformálních vzdělávacích aktivit pro děti a mládež, kde individuální přístup není pouze fráze, kde je naplňována touha po…

icon Guy Kawasaki: Jak se připravit na vystoupení v panelové diskusi

20.5.2015 

Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně účastníte odborných akcí, je velmi pravděpodobné, že i vás jednoho dne požádají, abyste vystoupili na…

icon Guy Kawasaki: Jak se připravit na vystoupení v panelové diskusi

20.5.2015 

Pokud ve svém oboru pracujete již dlouho, zastupujete významnou organizaci nebo se pravidelně účastníte odborných akcí, je velmi pravděpodobné, že i vás jednoho dne požádají, abyste vystoupili na…

icon Jak získat nového zákazníka (2/3)

20.5.2015 

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi dostat a dobře zrealizovat první schůzku. Dnes se…

Článek v rámci předplatného Nespoléhejte na teorie změn, jednejte hlavně rychle

19.5.2015  Rozhovor s Ctiradem Lolkem, ředitelem divize Lidské zdroje O2 Czech Republic

O2 je největším telekomunikačním operátorem na českém trhu. V loňském roce společnost prošla velkou změnou spojenou s příchodem nového majoritního vlastníka, investiční skupiny PPF. Jak se tato změna…

Článek v rámci předplatného Jaké jsou nejčastější otázky k outsourcingu mezd?

19.5.2015 

Externí zpracování mezd má své zastánce i odpůrce. Silnou roli hraje fakt, že řada odpůrců si neumí představit, jak by měl outsourcing mezd právě u nich vypadat. Zároveň se obávají, že přijdou o…

Článek v rámci předplatného icon Základy obchodní etikety

19.5.2015 

Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o schopnosti dobře zapůsobit. Produkt, který nabízíte, společnost, kterou zastupujete nebo vaše argumentace jsou dost možná až na druhém…

icon Tipy, jak lépe poznat svůj tým

19.5.2015 

Z pohledu vedoucího i člena týmu platí jedno společné pravidlo čím lépe poznáte svůj tým, tím lépe můžete fungovat. Jako vedoucí však máte za fungování týmu větší odpovědnost a měli byste jít…

Výpis 76367650 z celkem 19593