Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

icon Ó, ládylí, ještě mám fůru času...

14.4.2015 

Kdy jste si naposled zazpívali tento song s Michalem Tučným opravdu od srdce? Nevzpomínáte si? Opakuje se ve vašem hlasovém repertoáru výmluva „bohužel, nemám na to čas“? Bojujete neustále s časem?…

Článek v rámci předplatného Chcete získat odborníky? Zapomeňte na hromadné maily

14.4.2015 

Mám skvělou nabídku práce ve skvělé firmě pro tak skvělý talent jako jste vy! Zpráva podobného znění chodí do e-mailových schránek stále více odborníků, kteří mají profily na sociálních sítích,…

icon Jak zajistit bezpečnost dokumentů

14.4.2015 

Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem citlivých či jinak důležitých dat. To ale neznamená, že vám se něco podobného nemůže stát. Potřebujete proto zajistit počítačové…

Vyhrajte volný vstup na výroční konferenci PMF: SÍLA HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

13.4.2015 

Jaká je přidaná hodnota HR? Jaký je přínos HR z pohledu jeho interních zákazníků? Jak se mění podoba HR servisu?Atraktivitu konference podtrhne zahraniční řečník a duety CEO v doprovodu jejich HR…

Článek v rámci předplatného icon Umíte vyprávět svůj příběh?

13.4.2015 

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš příběh, zkušenosti a vize jsou proto v obchodních snahách velice důležité. Vytvořte příběh o své osobě…

Článek v rámci předplatného icon Proč a jak bychom se měli učit cizí jazyky?

13.4.2015  Rozhovor s Radkem Jášou, majitelem a jednatelem jazykové školy Gaudeo CB

  Jaké bývají v současnosti nejčastější důvody studentů ke studiu cizích jazyků? Hlavním důvodem ke studiu cizího jazyka jsou mezi našimi studenty jednoznačně stále se zvyšující nároky…

icon Jak dostat zpětnou vazbu, když se vám jí nedostává (2/2)

13.4.2015 

V první části článku jsme se soustředili převážně na to, jak získat zpětnou vazbu od lidí, kteří jsou s vámi každodenně v kontaktu. Jejich názory jsou zcela jistě přínosné, ale web management.about.…

icon Jak definují úspěch ženy a příslušníci generace Y

13.4.2015 

Stále více máme svůj osud i úspěch výhradně ve vlastních rukou. A protože je na každém z nás, jak dosáhne úspěchu, mělo by nás zajímat, co úspěch znamená pro ostatní lidi. Základem úspěchu zůstává…

Článek v rámci předplatného icon 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

10.4.2015 

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou se vám prodražit, ale zároveň na nich můžete navázat nové obchodní vztahy a posílit ty současné.…

icon Chcete zefektivnit porady? Jděte na procházku

10.4.2015 

Sejdete se v zasedací místnosti nebo něčí kanceláři, posadíte se a diskutujete o určitém tématu. V letních měsících si možná někdy vyjedete z města a uspořádáte výjezdní zasedání. I zde však při…

icon Kdy brainstorming funguje

10.4.2015 

Brainstorming nefunguje. I když stále patří k nejčastějším metodám podněcování kreativity pracovních týmů, ve skutečnosti naopak snižuje výsledky kreativního myšlení týmů a vede k nižší výkonnosti. To…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout návštěvníky pracovního veletrhu

9.4.2015 

Pracovní veletrhy jsou pro zaměstnavatele dobrou příležitostí osobně se setkat s absolventy a dalšími uchazeči o práci. Mohou nejen nasbírat hodně životopisů, ale především si popovídat se zájemci a…

icon Jak dostat zpětnou vazbu, když se vám jí nedostává (1/2)

9.4.2015 

Upřímná zpětná vazba je velmi žádoucí, protože bez ní vlastně nemůžete efektivně pracovat na svém rozvoji. Manažer je jako se zavázanýma očima, když mu nedáte informace o tom, co dělá dobře a v čem by…

icon Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

9.4.2015 

Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes nemají tak velkou kontrolu nad svými obchody jako v minulosti. Zatímco dříve byli zcela samostatně odpovědní za přidělené…

Článek v rámci předplatného icon Mauritius for leaders 2015: Poslání jako nový směr v leadershipu

8.4.2015 

Současná doba globálních změn klade velké nároky a tlak i na vývoj v byznysu. Mnoho firem proto prochází přeměnou a vnímá potřebu znovu definovat základní pilíře firemní strategie, kultury, vize,…

Výpis 76067620 z celkem 19466