Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Lídrem ve stínu špatného šéfa

4.3.2015 

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce neetické. Pokud je to i váš případ, máme…

icon Tři léky na vztek

4.3.2015 

Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na druhé a bouchání pěstí do zdi. Co však není snadné, je zůstat klidný navzdory výbušné situaci, nebo odejít dříve, než se konflikt…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

icon Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

3.3.2015 

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli vědět, abychom si dokázali svůj čas…

icon Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

3.3.2015 

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním, které máte. Není to návod, jak vytvořit oficiální popis pracovní náplně, získáte však jasný seznam toho, co vlastně chcete.…

icon Zúčastněte se kongresu TOP ASISTENTKA

Audio  3.3.2015 

TOP ASISTENTKA 24. března 2015 Hotel OLYMPIK - ARTEMIS, U Sluncové 14, PRAHA 8 6 témat a 6 výjimečných lektorů Odjakživa platí, že málokdy máte druhou šanci udělat perfektní první dojem. Recepce…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

2.3.2015 

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se pravděpodobně nedočkáte. Dárky věnované…

icon Na co pamatovat při zadávání veřejných zakázek?

2.3.2015 

Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S jakými situacemi se můžeme setkat v průběhu zadávacích řízení? Vyplývají z nich pro nás nějaké důsledky? To jsou otázky,…

John Sullivan: Jak hledat pasivní uchazeče

2.3.2015 

Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…

icon Co nikdy nedelegovat?

2.3.2015 

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp udělá on sám, a ostatní přenechává podřízeným. Existují však úkoly, které by lídr nikdy delegovat neměl, ať je jeho pozice ve…

Článek v rámci předplatného icon Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

27.2.2015 

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…

icon Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

27.2.2015 

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně jasné a srozumitelné? Pokud ano,…

icon Dá se koučování nařídit?

27.2.2015 

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě lepší. Rozvíjí se příliš pomalu a vy si myslíte, že byste mu mohli pomoci. Nejlepší by podle vás bylo koučování. Problém je však…

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

26.2.2015 

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…

Výpis 76067620 z celkem 19346