Leadership 21. století: Styly, techniky, kompetence nebo něco jiného?
Co se požaduje od lídra? Aby dokázal motivovat a zapojit zaměstnance, vybudovat soudržný a na cíl orientovaný tým, a samozřejmě dodal výsledky.
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.
Co se požaduje od lídra? Aby dokázal motivovat a zapojit zaměstnance, vybudovat soudržný a na cíl orientovaný tým, a samozřejmě dodal výsledky.
Elitní obchodníci jsou ti, kdo proměňují příležitosti ve zlato. Každý uvědomělý majitel firmy či výkonný ředitel je chce mít ve svém týmu, protože ví, že právě obchodníci a jejich kvalita, rozhodují o…
Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud chce firma udržet stejnou kvalitu svých služeb nebo produktů, musí zvýšit své ceny. V dnešním vysoce konkurenčním prostředí je…
Společnost DUKLA STROJÍRNY, tradiční český výrobce kotlů, kotelen a spaloven městských odpadů a dalších zařízení patřící do průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP, jmenovala na místo generálního ředitele…
V projektu K2 – kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání (jeho realizátory jsou ministerstvo školství a Národní institut pro další vzdělávání) se realizační tým intenzivně věnoval dvěma…
14. 15. 5. 2015 proběhly v americkém Jacksonville hned dvě zásadní konference. Spojení Training Within Industry a Lean HR se ukázalo jako atraktivní téma, které přitáhlo přes 100 účastníků z různých…
Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité míry být produktivní, hnací silou, která člověka vybičuje k lepším výkonům, pokud ale překročí jistou hranici, může být…
Dlouhé sezení není pro nás jen špatné, ale smrtící. Mírou své nebezpečnosti pro lidský organismus je proto stále častěji přirovnáváno ke kouření. Další odborná studie v řadě, která to potvrzuje, byla…
Všichni se shodneme, že některé osobní charakteristiky a kvality jsou obvykle žádoucí a přínosné pro každého lídra. Někdy ale zkrátka platí, že všeho moc škodí. Někdy vás silná stránka může…
I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě zákaznický servis, který rozhodne, zda se ze zákazníka stane věrný klient, nebo ne. A je to právě…
Odpovídat na inzeráty s nabídkou volných pracovních míst zdaleka není jediná možnost, jak získat novou nebo lepší práci. Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler se dokonce…
Psychodiagnostické nástroje se uplatňují v náboru či rozvoji zaměstnanců již po dlouhá desetiletí. Zaměstnavatelé se jejich prostřednictvím snaží správně vybírat, rozmisťovat a vzdělávat své…
Odpovídat na inzeráty s nabídkou volných pracovních míst zdaleka není jediná možnost, jak získat novou nebo lepší práci. Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler se dokonce…
Desetiletí výzkumů prokázala, že emoční inteligence je jedním ze zásadních faktorů, které odlišují nejvýkonnější pracovníky od ostatních. Vysokým EQ disponuje celých 90 % nejlepších pracovníků. V…
PhDr. Norbert Riethof je ředitelem společnosti Coaching Systems s.r.o. Rozhovor vznikl v průběhu XVIII. ročníku výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum, v rámci níž…