Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

5.5.2015 

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji. Pokud se vám povede zkrátit průměrnou délku jednoho prodejního cyklu, tedy času, který strávíte se…

icon Lekce emoční inteligence pro řešení konfliktů

4.5.2015 

Míra naší schopnosti řešit konflikty rozhoduje o tom, jak moc nám druzí lidé budou důvěřovat, jak velký respekt si u nich získáme a jak úspěšnou spolupráci nastavíme. Chceme-li konflikty zvládat…

Jaké jsou a jaké budou firemní systémy vzdělávání?

4.5.2015  Rozhovor s Olgou Holou, manažerkou Training & Development ze společnosti top vision

  Jaké jsou trendy v rozvoji manažerských kompetencí? Které přístupy ke vzdělávání různých skupin zaměstnanců fungují a jak nejlépe pracovat s motivovaností, angažovaností a postoji zaměstnanců? To…

icon Realitní makléři, víte, kde hledat vše potřebné pro svou praxi?

4.5.2015  Rozhovor s Petrem Korandou, výkonným ředitelem ARK ČR a lektorem v oblasti profesního vzdělávání

Při prvním setkání s mým realitním makléřem mi na otázku, jaké jsou jeho reference, řekl mimo jiné: Jsem členem Asociace realitních kanceláří České Republiky. Co to pro mě jako pro zákazníka znamená?…

icon Vytvořte úspěšnou značku

4.5.2015 

Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která bude úspěšná. Správná prezentace je základ. Zákaznici jsou dnes konfrontováni se spoustou nových informací a nabídek. Chcete-…

Rok 2015 v korporátní komunikaci: Nejdůležitější trendy (2/3)

4.5.2015 

Korporace se snaží přiblížit lidem, a proto nechávají upřímné a autentické zaměstnance šířit komentáře všude tam, kde mohou prospět marketingu a náboru. Zaměstnanci a jejich názory se tak stávají…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu

30.4.2015 

Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se daný volající vůbec představil a řekl, odkud a proč volá, už jste věděli, že se jedná o telemarketing. Většina telefonních…

Společenskou odpovědnost musíte brát vážně

30.4.2015 

Definice společenské odpovědnosti firem (CSR) říká, že jde o dobrovolné zapojování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí se zaměstnanci, zákazníky,…

icon Co dělá z kosmopolitů skvělé zaměstnance

30.4.2015 

Zaměstnavatelé by se měli snažit odkrýt silné stránky a dovednosti svých zcestovalých zaměstnanců. Ti jim totiž mohou dát hodně užitečného, značnou konkurenční výhodu. Web knowledge.insead.edu to…

icon Prezentace: Co byste měli vědět o publiku

30.4.2015 

Máte za úkol připravit prezentaci. Začněte tedy přemýšlet, co chcete sdělit, jaká data budete potřebovat či jaké obrázky by vám mohly pomoci. Mnoho lidí však v této situaci zapomíná na velmi…

Průměrná mzda a medián

29.4.2015 

Průměrná mzda je jedním z nejsledovanějších statistických ukazatelů, a přestože nebo možná právě proto, že je jeho název velmi jednoduchý, patří mezi nejčastěji nepochopené indikátory. Přisuzování…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

29.4.2015 

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni…

icon Chcete, aby vaši lidé více komunikovali? Mlčte a začněte poslouchat

29.4.2015 

Žádný manažer otevřeně nepřizná, že v jeho týmu nebo firmě není prostor pro otevřené sdílení informací a názorů. Všichni svorně říkají, že jsou otevření a budou naslouchat každému, kdo má co říci. Ve…

icon Zlepšete se v networkingu díky neverbální komunikaci

29.4.2015 

Při představě navazování obchodních kontaktů na konferencích či dalších akcích naskakuje mnoha lidem husí kůže. Networking je pro ně synonymem stresu a nutného zla. Pokud i vy máte strach z podobných…

icon Marketingové chyby na síti LinkedIn

28.4.2015 

Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování kontaktů či osobní značky. Je také vhodnou platformou pro B2B marketing, zejména pokud podnikáte v oboru poskytování služeb.…

Výpis 76817695 z celkem 19593