Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

Čím personalisté nejvíc ubližují manažerům?

15.2.2016 

Odborné studie i každodenní praxe, s níž se setkáváme, potvrzují, že zaměstnanci odcházejí z firem především kvůli nespokojenosti s manažery. Manažeři však nejsou jediní, komu za to můžeme přikládat…

icon Jste velký stratég?

15.2.2016 

Pokud se chcete zlepšit ve strategickém uvažování, máme pro vás praktické tipy. Zde je seznam, který zahrnuje zvyky, přístupy a poznatky těch jedinců, kteří dokázali ze svých společností udělat lídry…

Článek v rámci předplatného icon Izraelský software prodlužuje životnost baterií v mobilech

14.2.2016 

Software PowerXtend izraelské technologické firmy Lucidlogix Technologies prodlužuje životnost baterie mobilního telefonu o 20%, jsou-li spuštěny grafické aplikace, které potřebují velké množství…

Článek v rámci předplatného Proč samotný time management dlouhodobě nepomáhá vaší produktivitě?

12.2.2016 

Nechte mě hádat, jak vypadá vaše práce. Valí se na vás hodně informací a požadavků? Děláte každý den spoustu rozhodnutí? Odkládáte důležité věci kvůli méně důležitým, ale naléhavým? Nedaří se vám…

icon Myšlenkové postupy pro racionální řízení – I. díl: Rozhodovací analýza

12.2.2016 

Univerzální a osvědčený postup pro složité rozhodování existuje! Sportovní tým nevyhraje zápas, protože se jeho členové mají rádi. Vyhrává proto, že hraje chytře, že umí hrát lépe než protivník, že…

Článek v rámci předplatného icon 8 rad začínajícím prodejcům

12.2.2016 

V prodejní praxi za historii její dlouhé existence osvědčila určitá základní pravidla a techniky, které zaručeně fungují nehledě na to, v jakém konkrétním oboru se pohybujete. Server INC.com zveřejnil…

icon Dobrý manažer ve stylu společnosti Facebook

12.2.2016 

Pokud chce firma mít dobré manažery, měla by do manažerských rolí stavět pouze ty pracovníky, kteří chtějí být manažery. To je filozofie společnosti Facebook, kterou pro server Business Insider…

Článek v rámci předplatného icon Neztraťte svou značku v digitálním světě

11.2.2016 

Abyste vybrali správně, na co se zaměřit při budování vaší značky v digitálním prostředí - co dělat a co už ne - musíte velmi dobře znát jak svou cílovou skupinu, tak to, jak fungují jednotlivé…

icon Úspěch si žádá činy

11.2.2016 

Přestaňte jen číst a váhat a raději začněte jednat. Určitě jste se někdy naučili řídit auto nebo jste zvládli cizí jazyk. Proto době víte, že úspěch přijde až tehdy, když se aktivně zapojíte a…

icon 4 chyby, které lidé dělají na síti LinkedIn

11.2.2016 

Sociální síť LinkedIn představuje vynikající způsob, jak být v obraze, co se děje z profesního hlediska u vašich obchodních partnerů, kolegů a stávajících známých. Při správném použití je však …

Nábor už nikdy nebude jako dřív. Díky sociálním sítím

11.2.2016 

Sociální sítě výrazně změnily komunikaci nejen z pohledu jednotlivců, ale i firem. Vstoupily do celé řady firemních procesů včetně vyhledávání a náboru nových zaměstnanců. Náborářům nabízejí…

icon Ochrana správného zápisu do buněk v Microsoft Excel – ověřování dat II

10.2.2016 

V minulém článku jsme si popsali a naučili se základní principy a možnosti Ověřování dat (karta Data – Ověření dat). Nyní budeme v tomto tématu pokračovat.

Laboratoř manažerského mistrovství III. - Manažer a cit pro firemní systém

10.2.2016 

V úvodním dílu Laboratoře manažerského mistrovství jsme se věnovali ingrediencím, ze kterých mícháme manažerské mistrovství. Následoval díl o konceptu hodnocení. Dnes se chci s vámi podívat do oblasti…

Článek v rámci předplatného icon Kvalifikace PRINCE2® jako základ úspěšného řízení projektů (část 1/2)

10.2.2016 

PRINCE2 je původně britská metodika řízení projektů vytvořená na základě mezinárodní studie best practice v projektovém managementu. PRINCE2 je zkratkou PRojects IN Controlled Environments, tedy…

Škola vybrána, co teď? aneb Co by měla jazyková škola udělat, než začne učit u klienta

9.2.2016 

V tomto článku bych chtěl čtenářům přiblížit a poradit, jaké vhodné procesy by měly být provedeny před začátkem výuky, na co by se zákazník měl ptát, které záležitosti řešit před spuštěním kurzů.

Výpis 83268340 z celkem 24981