Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Jak poznat, že už pracujete opravdu příliš?

16.12.2013 

V jednom z nedávných článků jsme psali o tom, že workoholismus nemusí být nutně naškodu. Jestliže vás vaše práce baví a přináší užitek vám i vašemu okolí, pak můžete s klidným srdcem pracovat déle než…

icon Na co nesmíte zapomenout, než přijde rok 2014

16.12.2013 

V prosinci nastává období, kdy se finišují všechny plány a většina z nás se už těší na (zaslouženou) dovolenou. Místo postupného zmírňování pracovního tempa byste však měli být ještě chvíli aktivní a…

Článek v rámci předplatného Jak napsat uchazeči, že neuspěl

16.12.2013 

Uchazeči o práci si často stěžují, že se jim nedostává žádné zpětné vazby o tom, že nebyli vybráni k přijímacím pohovorům nebo že neuspěli ve výběrových řízeních. Posílají životopisy, účastní se…

icon Sociální sítě: Nástroje pro srovnání s konkurencí

15.12.2013 

Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací. Totéž může platit i na sociálních sítích. Ty nabízí řadu nástrojů na měření úspěšnosti, ke kterým má však obvykle přístup pouze…

icon Leností a promiskuitou k silnější osobní značce

13.12.2013 

V nedávném článku o budování osobní značky jsme shrnuli doporučení Williama Arrudy na serveru Forbes.com ohledně otázek, na které bychom se měli ptát sami sebe, abychom věděli, na čem stavět svou…

icon "Prodej nové generace" aneb Sales Skills na rozcestí

13.12.2013 

Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým zákazníkem se tak odehrává vyostřený konkurenční boj. Dnes a denně je trh masírován reklamou, která…

Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců

13.12.2013 

Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou. Není žádný mustr pro implementaci, je to jako v mariáši – jak si to kdo udělá :o)). K napsání tohoto…

icon Studie: Zákazníky aktivovaná společnost

13.12.2013 

Jak vedoucí pracovníci spolupracují, aby dosáhli rovnováhy mezi potřebami zákazníků a požadavky firmy? Jaké kroky a strategie přijímají, aby lépe porozuměli vztahům se zákazníky a rozvíjeli je? Jak…

icon Nejhorší rady pro firemní vánoční večírek

12.12.2013 

S koncem roku přichází na řadu i firemní večírky. Časopisy a servery věnované managementu se začínají plnit radami, jak se na večírku správně chovat, abyste si zbytečně nepoškodili kariéru. Často…

Článek v rámci předplatného LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2013

12.12.2013 

Profesionální sociální síť LinkedIn má dnes již 259 milionů uživatelů z celého světa, kteří jejím prostřednictvím publikují své životopisy, sdílejí profesní kontakty a zkušenosti. V popisech svých…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Získejte doporučení od klientů

12.12.2013 

Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od stávajících klientů, a otevřeně se jich již dožadují. Nicméně zároveň se ukazuje, že méně než 15% obchodníků je schopno získat…

icon Opravdu jste připraveni mluvit před lidmi?

11.12.2013 

Většina spíkrů stále podceňuje přípravu na svá vystoupení. Píše o tom alespoň server HR Communication v nedávném článku, který popsal 8 způsobů, jak se připravit. Tušíte velmi správně, přečíst si…

Článek v rámci předplatného LEARNTEC 2014 - "Učení s IT"

11.12.2013  Rozhovor se členy kongresového výboru veletrhu LEARNTEC a soutěž o vstupenky

22. ročník předního mezinárodního veletrhu a kongresu profesního vzdělávání, učení a IT LEARNTEC se koná ve dnech 4. 6. února 2014 na výstavišti v Karlsruhe. Pod mottem Učení s IT se představí…

Užitečné tipy pro nábor vývojářů

11.12.2013 

Máte před sebou úkol obsadit pozici vývojáře webových nebo mobilních aplikací. Sami však o programování nevíte téměř nic, a tak se oprávněně ptáte, jak poznat toho pravého uchazeče pro vaši firmu a…

Článek v rámci předplatného icon Vyhněte se prodělečným klientům

11.12.2013 

Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je umět rozpoznat problematické klienty, u kterých bude vaše snaha je uspokojit prodělečná. Někteří z …

Výpis 90469060 z celkem 19572