Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Jak může špatné SEO poškodit vaše podnikání?

22.12.2013 

Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé společnosti. Řada manažerů si však neuvědomuje, že neexistuje jednotný recept na SEO a že nejde o statickou záležitost.…

Jak sladit firemní kulturu ve prospěch společnosti i zaměstnanců?

20.12.2013 

Synergie nebo také soulad, chcete-li. Tak či onak, tento pojem by pro vaši zdravou firemní kulturu rozhodně neměl být cizí. Firemní kultura představuje nejen způsob, „jak se věci dělají tam u vás“,…

Článek v rámci předplatného Jak se změní nábor do deseti let?

20.12.2013 

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler ve svém nedávném článku na sociální síti LinkedIn. Sepsal…

icon Úspěšný podnikatelský plán stojí na dvou pilířích

20.12.2013 

Možná, že jste právě objevili skulinku na trhu, která činí váš byznys úspěšným podnikatelským počinem anebo také ne. Rozdíl mezi těmito dvěma výsledky vašeho snažení spočívají ve dvou zcela základních…

Jak se změní nábor do deseti let?

20.12.2013 

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler ve svém nedávném článku na sociální síti LinkedIn. Sepsal…

icon Chcete oživit porady? Najměte si ilustrátora

20.12.2013 

Podnikatelský server Entrepreneur.com upozornil na zajímavý trend v oblasti organizace porad. Přibývá totiž firem, které si na porady najímají ilustrátory, aby graficky zaznamenali, o čem se jedná.…

Jak lépe vyjít s rozpočtem na vzdělávání

19.12.2013 

Váš rozpočet na vzdělávání zaměstnanců v příštím roce není nekonečný. Dost možná se oproti minulým tenkým letům příliš nezvýšil. Spolu s tím, jak rostou vaše očekávání od dodavatelů vzdělávání, rostou…

icon Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

19.12.2013 

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou odpovídá, že výborně a snaží se toto své tvrzení doložit změřenými ukazateli úspěchu. Problém však bývá v tom, že většina…

icon Přijmout, či nepřijmout?

19.12.2013 

Nabídli vám povýšení a vy si říkáte, že je to skvělé. Po prvotním nadšení se však začnou ozývat pochybnosti a začne vás napadat stále více otázek. Co když by přijmout nabízené povýšení byla chyba?…

Článek v rámci předplatného icon Jak na příliš informované klienty

18.12.2013 

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je často vynikající informovanost potenciálních zákazníků. Lidé mnohdy přicházejí s detailní znalostí jak nabídky vaší…

HR a deprese na pracovištích

18.12.2013 

V nedávném článku o duševním zdraví na pracovištích jsme psali o tom, jak rychle roste počet lidí postižených psychickými onemocněními, zejména depresí. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC,…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na časté mýty o podnikání

18.12.2013 

Lidé často věří jen tomu, čemu chtějí věřit ať už je to opravdu slepá víra nebo snaha rozumově si vysvětlit neúspěch. Tak vznikají mýty, které bohužel nejsou jen otravné, ale hlavně zavádějící, a…

icon Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

17.12.2013 

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po příjezdu vás na recepci čeká osobní dopis od ředitele hotelu. Není milé, že si vaší opakované cesty všiml?…

icon Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

17.12.2013 

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší na poslední chvíli zrovna, když je ve všech obchodech narváno až k prasknutí,…

icon Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

17.12.2013 

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost zákazníka. To oni stojí za rozšiřováním vašeho týmu, šíří dobré slovo a zlepšují vaši pověst. Ale jelikož nespokojený…

Výpis 90319045 z celkem 19572