Jak odradit zákazníky snadno a rychle
Business Brief zveřejnil 9 nejčastějších způsobů, jak můžete velmi snadno odradit potenciální zákazníky. Tady jsou: Při domlouvání…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.
Business Brief zveřejnil 9 nejčastějších způsobů, jak můžete velmi snadno odradit potenciální zákazníky. Tady jsou: Při domlouvání…
Pokud vás ostatní mají brát vážně, musíte si umět získat autoritu. Zejména začínající manažeři si však v otá…
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP) je souhrn opatření stanovených legislativou a zaměstnavatelem, která mají za cíl předcházet…
Praha 15. května 2012 – Lídr mezinárodní koučingové společnosti Results Coaching Systems (RCS) JUDr. Vladimír Tuka získal prestižní certifik&…
Využívat více různých platforem k více různým cílům, to by mělo být dlouhodobým cílem strategie HR na sociálních sí…
Měřili jste někdy, kolik času denně strávíte vyřizováním emailů? Je to přece pro vaší práci nezbytné, ale co když se poznáte v ná…
Společnost FBE - For Business Excellence (FBE) vyvinula úspěšnou lean simulaci pro Volkswagen Slovakia (VW SK), kterou prošli všichni zaměstnanci VW SK (téměř 10…
Stále hledáme informace o sociálních sítích od různých expertů. Přitom základní fakta o tom, jak fungují a jak se tam máme…
Úspěch komunikace se zákazníky je z velké části dán tím, jak vaši lidé k zákazníkům přistupují. Při výběru…
Stres je svým způsobem v životě užitečný. Ale jeho přemíra vede k bolestem hlavy, svalovému napětí, únavě, nespavosti, dokonce někdy i k …
Snad všichni marketingoví ředitelé už chápou, že vliv sociálních sítí nelze přehlížet. Stále však jde o komunikaci se z&…
Úspěch ovlivňuje a mění všechny z nás, ne vždy však pozitivně. Ve světě byznysu je ke správnému uchopení úspěchu zapotřebí velmi…
Máte-li uzavřít obchod, potřebujete si v první řadě získat respekt zákazníka. Tuto část mnoho lidí zvládá. Ale chcete-li…
Steve Jobs je právem označován za mistra prezentačních dovedností. Ve svých veřejných vystoupeních si dokázal získat publikum tím, že mu neprodával statistiky nebo technologie, ale výhody produktů…
Specialisté na interní komunikaci řeší často více různých úkolů najednou, přičemž někdy zapomínají na základní pravidla sv&…