Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19456 článků.

Najděte své talenty na veletrhu práce

10.9.2012 

Druhý ročník mezinárodního veletrhu Profesia days 2012 opět přivítá zástupce prestižních zaměstnavatelů, všechny se zájmem o nové příležitosti a uchazeče o práci na výstavišti PVA EXPO Praha ve dnech…

Článek v rámci předplatného icon Jak neztratit rozčileného zákazníka

10.9.2012 

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a autor knihy When Customers Talk (Když promluví zákazníci) doporučuje osvědčený postup, jak zákazníka…

Vyplňte průzkum o vzdělávání zaměstnanců a vyhrajte

10.9.2012 

Portály EduCity a HRNews společnosti IVITERA a.s. pomáhají každý rok studentům spojit teorii a praxi v oblasti HR a vzdělávání. Aktuálně podporujeme studentku Barboru Nevečeřalovou z Vysoké školy…

icon 5 otázek pro váš obchodní tým

7.9.2012 

Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom, co jim brání v efektivnějším prodeji firemních výrobků či služeb. Měl by vědět, jaké otázky klást a pozorně naslouchat, aby…

Článek v rámci předplatného icon Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků

7.9.2012 

Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas nějaká ta snaha navíc, kdy předvídáte potřeby zákazníka, nebo mu poskytnete informace, které by se mu mohli hodit, vede k …

Jak hledat v profilech na LinkedInu

6.9.2012 

LinkedIn má obrovský potenciál pro náboráře. Vzhledem k obrovskému množství profesionálů, kteří mají na LinkedInu svůj profil, je však nutné vědět, jak mezi nimi správně hledat. Náborářský server ere.…

icon B2B: Firemní zákazníci e-commerce vítají, dodavatelé váhají

6.9.2012 

Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a snadnou možností pokrýt globální trhy. Podle předpovědi Goldman Sachs se v roce 2013 realizují na internetu přímé transakce…

Článek v rámci předplatného icon Opakování chyb je ztráta času

6.9.2012 

Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a už je neopakovali. Mnoho zbytečných chyb se opakuje například při řízení času. Americký konzultant, publicista a autor…

Článek v rámci předplatného Jak zbavit manažery neustálého stresu aneb Zefektivňujeme komunikaci - 3. díl

5.9.2012 

V prvním díle tohoto seriálu jsme odhalili, že zahlcená emailová schránka je významným stresorem nejen našeho managementu, ale všech zaměstnanců. V následujícím díle jsme se zaměřili na to, jak se…

icon Výhody LinkedIn z pohledu MSP

5.9.2012 

LinkedIn je sociální síť určená pro profesionály ve svých oborech. Má více než 120 milionů členů po celém světě. Ideální možnost, jak se znovu spojit s bývalými kolegy či obchodními partnery. Kromě…

icon Konflikty v týmu? Hledejte příčiny

5.9.2012 

Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu produktivity zaměstnanců. Pokud si totiž s někým nerozumíme, máme tendenci se mu vyhýbat, což se negativně odráží na týmové…

icon Příprava na videopohovor

4.9.2012 

Stále více zaměstnavatelů provádí úvodní pohovory na manažerské pozice nikoli jen po telefonu, ale prostřednictvím Skype nebo podobných online nástrojů pro přenos videa. Chtějí tak získat o uchazečích…

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce

4.9.2012 

Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde po ní s vámi. Mnoho prodejců dělá věci složitějšími, než ve skutečnosti jsou. Tím potenciální klienty odradí a posléze…

icon Proč nejste úspěšní?

4.9.2012 

Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří. Namlouváme si, že nemáme dostatečný talent pro svou práci, a přitom nám nechybí talent, ale správný postoj a disciplína. Americký…

Tři pilíře reverzního mentoringu

3.9.2012 

Spolu s tím, jak do firem přichází stále více zástupců nejmladší generace a současně v ní zůstává více lidí v důchodovém věku, posiluje trend reverzního mentoringu mezi interními vzdělávacími…

Výpis 1012610140 z celkem 19456