Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19456 článků.

icon Jak být dobrým koučem svého týmu

7.6.2012 

Vedoucí týmu může být zároveň koučem svých lidí, když si na ně najde čas i v těch nejvytíženějších dobách, bude jim naslouchat a ptát se, v čem jim může pomoci. Ptáte se, jak začít? Není nic…

Desatero produktivní práce z domova

7.6.2012 

Práce z domova není tak jednoduchá, jak by se mohlo zdát na první pohled. Každý, kdo si představuje, že bude trávit dny v teplácích na gauči a ještě si u toho stihne vyprat, aniž by se to podepsalo na…

Rozvoj leadershipu ve společnosti Google

7.6.2012 

Program rozvoje leadershipu začínajících zaměstnanců v mezinárodní firmě přizpůsobitelný individuálním stylům učení nemusí být nijak nákladný. Na nedávné konferenci Australian Talent Conference v…

K čemu slouží Stay interview?

6.6.2012 

Stay interview je anglický termín, který označuje neformální pohovor manažera s podřízeným za účelem měřit jeho angažovanost a udržet si jej do budoucna. Na rozdíl od výstupních pohovorů, kdy…

icon Prospěl by vám reverzní mentoring?

6.6.2012 

Reverzní mentoring je proces, kdy méně zkušený zaměstnanec mentoruje zkušenějšího kolegu. Průkopníkem tohoto přístupu k rozvoji zaměstnanců je bývalý ředitel společnosti General Electric Jack Welch.…

Hospodářská komora radí, jak na švarcsystém

6.6.2012 

Odbor legislativy, informací a poradenství Hospodářské komory České republiky vydal online publikaci, jejímž cílem je informovat podnikatele o aktuální otázce tzv. švarcsystému neboli výkonu závislé…

icon Michal Heřman, nový ekonomický ředitel Dopravního podniku hl. m. Prahy

6.6.2012 

Novým ekonomickým ředitelem Dopravního podniku hl. m.Prahy (DPP) je od 1. června Michal Heřman (1964).   Michal Heřman má bohaté pracovní zkušenosti, více než 10 let působil jako finanční, později…

icon Zlatá pravidla budování kontaktů

5.6.2012 

Budování kontaktů pro vás nemusí být traumatem ani ztrátou času. Server salesopedia.com přišel s deseti pravidly networkingu, jejichž dodržováním můžete svůj úspěch při navazování nových kontaktů…

Proč cílit nábor na zákazníky

5.6.2012 

I když zákazníci patří k nejčastěji opomíjeným zdrojům potenciálních zaměstnanců, přibývá firem, které si tento jejich potenciál uvědomují a aktivně s ním pracují. Touto úvahou začíná světově uznávaný…

icon Ladislav Urbánek, nový dopravní ředitel Dopravního podniku hl. m. Prahy

5.6.2012 

Novým dopravním ředitelem Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) je 1. června Ladislav Urbánek (1952). V DPP pracuje na různých dopravních pozicích již 35 let, od roku 2005 zastával funkci vedoucího…

icon Podpora zákaznických služeb v době nejistoty

5.6.2012 

V nejisté době platí jiné zákony pro získávání a retence zákazníků. Podívejme se, co radí John Graham, který má 35 let zkušeností jako poradce obchodníků v době růstu i recese. Spoléhejte raději na…

Studie: Kam kráčí angažovanost zaměstnanců?

5.6.2012 

Angažovaností se rozumí emocionální a intelektuální zapojení zaměstnanců, které je motivuje k tomu, aby ze sebe při práci vydávali to nejlepší. Globální ekonomická recese a s ní spojené zmrazování…

icon 3 příklady nejlepší praxe na sociálních sítích

4.6.2012 

Sociální sítě mohou velký vliv, pokud je zde značka aktivní. Nestačí jen získat fanoušky, je to mnohem složitější. Výsledky pak ale stojí za to: Podle studie Bain & Co. utratí lidé, kteří…

Jak vést různorodý tým

4.6.2012 

Rostoucí diverzita pracovní síly nutí vedoucí pracovníky, aby si osvojovali nové vůdcovské dovednosti. Co by tedy vaši manažeři měli vědět o diverzitě, aby mohli efektivně řídit své týmy? Podle…

icon Rozšiřte své vnímání času

4.6.2012 

Jistě jste si již mnohokrát říkali, že byste potřebovali, aby den měl více hodin. O čas vás okrádají nejen vaše povinnosti, ale i různé zajímavé příležitosti, které se objevují neočekávaně. I když…

Výpis 1035110365 z celkem 19456