Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

icon Kdy je lepší odmítnout příležitost?

3.12.2013 

Mnoho příležitostí může znít zpočátku velmi zajímavě, avšak ne všechny mohou být skutečně přínosné pro váš business. Server Open Forum identifikoval několik situací, které by vás měly před souhlasným…

icon Jak "správně" propustit blízkého člověka

2.12.2013 

Nejen jako podnikatel, ale i jako vedoucí projektu nebo manažer týmu jednoho dne stanete před velmi obtížným úkolem propustit člověka, který je vaším přítelem nebo je velice oblíben v kolektivu…

icon Jak se připravit na plánované revize ISO norem

2.12.2013 

Náš klient se nás nedávno zeptal, proč LRQA začíná se vzděláváním k plánovaným revizím ISO norem již dva roky před jejich vydáním. Nejčastěji používané standardy systému managementu (ISO 9001/ISO…

Měření efektivity ve vzdělávání

2.12.2013 

Neustále slyšíme o výkonnosti, produktivitě, efektivitě. Doba je rychlá a bude ještě rychlejší. Jsou obory, kde se efektivita měří velmi snadno. Ale jak měřit efektivitu ve vzdělávání? To je rébus,…

icon Inspirace pro předvánoční poděkování vašemu týmu

2.12.2013 

Přemýšlíte, čím letos před Vánoci udělat radost svému týmu? Jistě byste rádi vybrali něco, čím je příjemně překvapíte a zároveň dáte najevo, jak si jich vážíte. Možná vám přijde vhod deset inspirací…

Jak vést pohovory s introverty

2.12.2013 

U pracovních pohovorů většinou vítězí extroverti, kteří se umějí dobře prodat. Důvodem je samotný formát pohovorů, které neuváženě znevýhodňují introverty. A výsledek? Firmy se připravují o nejlepší…

icon Slovníček zaměstnance call centra

2.12.2013 

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu nejvhodnější možnost. Existuje celá řada frází, které na zákazníky působí pozitivním, uklidňujícím dojmem, i…

icon Je vaše webová stránka skutečně funkční?

1.12.2013 

Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo prodáváte, nezískáváte nové kontakty na potenciální zákazníky a vykazuje nízkou čtenost, přestože tam…

Proč odcházejí zaměstnanci call center?

29.11.2013 

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call Centre Helper však za tím není jen vysoká psychická zátěž operátorů či nízké platy, ale především…

Domelie.cz, nový člen rodiny Profesia, pomáhá rodinám a podporuje alternativní úvazky

29.11.2013 

Společnost Profesia se rozrostla o inzertní portál Domelie.cz, který se věnuje hlídání dětí, pomoci v domácnosti, doučování nebo péči o seniory. Hlavní vizí projektu je, aby každá rodina rychle…

Článek v rámci předplatného Jak poznat dobrého dodavatele vzdělávání?

29.11.2013 

O tom, že jedním z hlavních aktiv výkonných organizací jsou jejich zaměstnanci, asi netřeba vést spor. Většina společností i úřadů si uvědomuje důležitost výběru zaměstnanců, jejich rozvoje a…

icon Jak (ne)používat LinkedIn

29.11.2013 

Mnoho článků píše o tom, jak vytvořit marketingově co nejpřitažlivější profil na síti LinkedIn. Víte, jak se spojit s těmi nejvhodnějšími skupinami a jaká fotografie je pro váš profil nejlepší? Ano? A…

icon Kolika způsoby umíte naslouchat?

28.11.2013 

Poslouchat neznamená jen slyšet zvuk. Mezilidská komunikace je mnohem složitější než jen proces, kdy jeden něco řekne a druhý to uslyší. Často říkáme něco jiného, než si skutečně myslíme, a proto je…

Program GE Foundation Scholar-Leaders slaví v České republice desáté výročí

28.11.2013 

Dvouleté stipendium s ročním grantem ve výši 1 500 eur je určeno studentům druhých ročníků z pěti vybraných vysokých škol. Studenti v oborech ekonomika, management, strojírenství a…

icon Síla rozhodnutí aneb Připravenému štěstí přeje

28.11.2013 

Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu. Velkou, to znamená obchod, ve kterém jsme se s klientem domluvili na vnitrofiremním semináři na dva dny a na třídenní…

Výpis 1099611010 z celkem 25065