Personální inzerce vstupuje na Facebook
Největší profesní networkingová služba na Facebooku – BranchOut – přišla s novým produktem, který umožňuje firmám inzerovat na…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Největší profesní networkingová služba na Facebooku – BranchOut – přišla s novým produktem, který umožňuje firmám inzerovat na…
Tento často medializovaný pojem je bohužel již dost zprofanován ve smyslu spojování se snižováním počtu zaměstnanců a propouštěním. U zaměstnanců to vždy vyvolává existenční obavy a negativní…
Jak to, že se HR stále často nedostává potřebné pozornosti nejvyššího vedení, když náklady spojené se zaměstnanci představují pro firmy nejvyšší variabilní náklady? Může za to neschopnost HR efektivně…
Předpokládejme, že společnost své PR zvládá a má podchyceny nejvlivnější osobnosti a média. Jak tedy efekt ještě posílit na soci&…
Každý lídr by měl vědět, jak udržet morálku a energii svého týmu, když jeho členové propadají frustraci nad náročnými překážkami. Ať už jde o nespokojeného zákazníka či nespolupracující kolegy, nálada…
Stále více společností v posledních letech transformuje svá oddělení lidských zdrojů dle Ulrichova modelu HR business partnerství. Ten vznikl v reakci na zvyšující se očekávání v souvislosti s …
Nikdy nepřestávejte naslouchat, je to 50 % vaší komunikace. Zákazník nechce být ignorován. Pozor na EdgeRank – facebookový systém, podle kterého FB zařazuje příspěvky na stránku fanoušků (…
Přibývá výzkumů, které upozorňují na to, že zaměstnanci tráví stále delší část pracovní doby surfování…
Čtyři z pěti odcházejících zaměstnanců by v budoucnosti uvažovali o návratu k bývalému zaměstnavateli, jen málo firem však má efektivn&…
S Denisou Kudrovou Brancovou, DiS, vedoucí personálního oddělení hovořila Zuzana Čempelová o vzdělávání a rozvoji zaměstnanců ve společnosti Mayr-Melnhof Holz Paskov.Vzdělávání zaměstnanců patří ve…
Britský Úřad pro právo na informace (Information Commissioner’s Office - ICO) získal nové pravomoci pro stíhání organizací obtěžuj&…
Cena je a bude vždy to první, na co potenciální zákazník myslí. Otázka na ni znamená dilema: Jak odpovědět pravdivě a upřímně, když o…
Každý lídr se dříve či později setká se situací, kdy bude vybírat některého z dosavadních podřízených pro povýšen&…
Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání nových zákazníků, opak je pravdou. Je to metoda, která stále funguje. Wendy Weiss, autorka knihy The Sales Winner Handbook,…
Největší událost roku přilákala také ohromné množství diváků. A kdo byl chytrý, ten toho využil. Zkuste využít alespoň někter&…