Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 12956 článků.

Ať zapadnou rychleji

30.11.2004 

Organizace často vidí cenu školení nových zaměstnanců jednoduše jako náklady na vývoj tréninku spojené s délkou programu. Skutečná cena však záleží na délce doby, v níž zaměstnanec dosáhne…

icon Maluju a miluju

30.11.2004 

Horst Kinzinger byl nešťastný z toho, jak funguje jeho firma Darmstadt. V roce 2002 podstoupila velkou restrukturalizaci a vztahy mezi některými odděleními byly napjaté. Dnes se pan Kinzinger,…

Skupinové mentorování je skoro zadarmo

29.11.2004 

Některé společnosti zjistily, že skupinové mentorování může být cenově efektivnější alternativou než starý styl jeden na jednoho. Ve skupině musí být soulad mezi vůdcovstvím, jasným očekáváním na…

Pro a proti různých metod výuky jazyků

29.11.2004 

Pro studium jazyků máte k dispozici různé metody. Kromě ročního pomaturitního studia se nabízejí tyto varianty: skupinové kurzy, studium v zahraničí, individuální výuka s lektorem a učení…

Článek v rámci předplatného Vánoce pro všechna vyznání

26.11.2004 

Vánoce se blíží a s nimi i sváteční atmosféra na pracovištích. Pro mnohé zaměstnavatele však znamená toto období zvýšené požadavky na respektování odlišnosti jednotlivých zaměstnanců. Například USA…

icon Nevím, jak se kdo jmenuje - je nás moc

26.11.2004 

Jak společnost expanduje a zvětšují se řady zaměstnanců, ztrácí se většina původního rodinného ducha, poškozuje se morálka a snižuje oddanost zaměstnanců. Je na senior manažerech, aby situaci…

Koučův tvrdý chleba

26.11.2004 

Praxe samostatného kouče nebo konzultanta v oblasti rozvoje kariéry skrývá mnohá úskalí. Budování vztahu s klienty je dlouhodobý a složitý proces. Důležité je proto zaměřit se na reference. Každý nový…

Chcete si snad stěžovat?

25.11.2004 

Jestliže konflikt nemůže vyřešit nadřízený, pracovník může problém řešit prostřednictvím postupu předkládání pracovních stížností. Některé společnosti mají standardní pravidla, některé ne. Zaměstnanec…

icon Loajalitu zákazníků nekoupíte

24.11.2004 

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své podstaty nezištná. Zákazníci, kteří…

icon Odpovědnost za opilce

24.11.2004 

Brzy je tu prosinec a s ním čas definitivně naplánovat firemní párty. Při plánování této události byste měli zvážit, kolik alkoholu vaši zaměstnanci pravděpodobně vypijí a co se může stát, když budou…

Článek v rámci předplatného Lék proti chřipce a prezentismu

24.11.2004 

Spolu se zimními měsíci se blíží i zvýšený výskyt chřipkových onemocnění. Řada zemí, jako například Spojené státy, se v důsledku nedostatečného očkování obává vysoké míry absencí, případně…

Udržte si zaměstnance v zákaznickém středisku

24.11.2004 

Fluktuace pracovních sil v zákaznických střediscích je dlouhodobým problémem. Operátoři zákaznických služeb nejsou ve svém zaměstnání příliš šťastní, rychle ztrácejí nadšení a angažovanost. Mezi…

Co překáží produktivitě?

24.11.2004 

Většina lidí intuitivně a instinktivně chce být produktivní. Produktivitu zaměstnanců však snižuje řada faktorů, ať již samostatně nebo v kombinaci s jinými. Článek popisuje základní překážky…

icon Pět chyb časového plánování

23.11.2004 

Time management není o tom, že by člověk měl pracovat tvrději než dosud. Naopak jde o to, aby pracoval chytřeji a tudíž i produktivněji. Rozvrhování času má více společného s tím, co člověk nedělá,…

Vánoce nebo noční můra?

23.11.2004 

Zaměstnanci jsou roztržití, často stresovaní a občas i splašení. Povídají si mezi sebou více než obvykle. Velký počet z nich si bere dovolenou v tu samou dobu. Zní vám to jako noční můra manažera? To…

Výpis 1138611400 z celkem 12956