Pozor, rozhovor!
I inteligentním a vysoce výkonným vůdcům se může stát, že neuváženými komentáři v médiích poškodí značky, za kterými…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
I inteligentním a vysoce výkonným vůdcům se může stát, že neuváženými komentáři v médiích poškodí značky, za kterými…
Jak předejít vyhořeníŘada lidí zažívá v určité fázi svého života vyhoření. Máte-li pocit, že i vy se blížíte tomuto stavu, neměli byste to přehl&…
Je v pořádku mít sny a na jejich základě si vytyčovat velké cíle. Pokud však chceme svých cílů dosáhnout, musíme pro to něco…
Tiskové zprávy představují nedílnou součást PR strategie firmy. Firma jejich prostřednictvím informuje média o důležitých aspektech ve sv&…
Kvalitní vzdělání v angličtiněKatarína Svítková, Ph.D. absolvovala Fakultu matematiky, fyziky a informatiky na Univerzitě Komenského v Bratislavě, obor Matematika-management. Následně pokračovala v doktorském studiu ekonomie na…
Jestliže chcete vědět, co motivuje vaše zaměstnance, jděte a ptejte se jich. Zajistíte tak, co je zajímá, a zároveň jim dáte najevo, že oni zajímaj&…
Podnikatelé, kteří chtějí vybudovat novou firmu, nebo rozšířit svou stávající, mohou mnohé získat, když se spojí se spr&…
Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových obchodních příležitostí – bývalým zákazníkům. Jak…
S Michaelou Pickovou, Organisation Development Manager Vitana a.s., hovořila Zuzana Čempelová o tom, jak se fakt, že je Vitana a.s. součástí nadnárodního koncernu promítá do personální politiky,jak…
Osobní budování kontaktů je důležitou součástí dlouhodobé marketingové strategie nejen samostatných podnikatelů. Setkávání…
Perfekcionisté nedokáží plně rozvinout potenciál, který v sobě mají. Vše, co není dokonalé, totiž považují za selhán&…
Chcete vědět, co ve vaší společnosti funguje dobře a co je naopak třeba změnit? Zeptejte se svých zaměstnanců. Vzhledem k nadcházejícímu oživení trhu…
Každý kanál, jehož prostřednictvím se firma setkává a komunikuje se zákazníky, může posloužit k získání e-mailových adres…
Každá porada by měla mít svůj účel, jinak ji nepořádejte. To je hlavní předpoklad efektivní organizace porad. Účelem se rozumí řešen&…
Nesouhlas s dalším zasílám e-mailů ze strany příjemců, kteří dříve vyjádřili souhlas, nemusí být pro marketéry jen š…