Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Jak úspěšně překonat překážky virtuální spolupráce

13.7.2010 

Virtuální týmy mají řadu výhod, díky nimž mohou překonat tradiční týmy, které se nacházejí na jednom místě. Podle…

icon Pravidla efektivních firemních prezentací

12.7.2010 

Má vaše organizace příliš složitou kulturu vytváření prezentací? Pokud si nejste jisti, zamyslete se, jak často poradám vévodí…

Proč je důležité míti klid od práce

12.7.2010 

Lidé ve svém volném čase běžně uvažují o pracovních záležitostech, přemýšlení o práci by však nemělo zabrat většinu…

Co už od vás kolegové nechtějí slyšet?

12.7.2010 

S kolegy na pracovištích mnohdy neúmyslně sdílíme i věci, které je nejen nezajímají, ale také obtěžují. O čem bychom tedy mluvit…

Článek v rámci předplatného icon Pravidla úspěšného obchodního vyjednávání

9.7.2010 

Základní pravidlo úspěšného obchodního vyjednávání zní: Nikdy nevyjednávejte s nikým, kdo není kvalifikov&…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšné podnikání navzdory recesi

9.7.2010 

Jestliže chce podnikatel uspět v období ekonomické recese, musí hledat způsoby, jak se stát nepostradatelným. Zamyslete se, co by nastalo, kdyby vaše služby…

icon Jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem

9.7.2010 

Mnozí obchodníci se špatně vyrovnávají s neúspěchem. Pokud se však chtějí přes neuzavřené obchody přenést, musejí si svůj…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý den, potřebuji vás

8.7.2010 

I když jste na poli budování kontaktů nováčkem, nemusí to být znát na první pohled. Často čteme rady, jak se při networkingu chovat, užitečnějš&…

Jak bojovat proti únavě?

8.7.2010 

Říká se, že jsme jen tak staří, jak se cítíme. Co když se ale cítíme staří, unavení a vyčerpaní? Zejména po dosažení…

icon Marketingový manažer jako vůdce

8.7.2010 

K základním předpokladům úspěšného manažera prodeje či marketingu patří leadership. Marketér-lídr by měl být především…

icon Brian Tracy: Tajemstvím vůdcovství je integrita

7.7.2010 

Největší devizou vůdce je to, jak jej znají a vnímají druzí. Měl by být znám jako někdo, kdo drží své slovo a plní sliby.…

icon Rozhovor s Karlem Foltýnem, personálním ředitelem Tesco Stores ČR

6.7.2010 

Svým zaměstnancům se snažíme rozumět, rozpoznat jejich silné stránky a nabídnout jim možnost se rozvíjet. Podpora individuálního rozvoje s odpovídajícím zázemím je v Tescu jedním z klíčových bodů…

Článek v rámci předplatného 8 otázek o náboru a firemní kultuře

2.7.2010 

Nejdůležitějším faktorem v úspěšném náboru zaměstnanců není mzda, nabídka zaměstnaneckých výhod ani ekonomika. Je to firemn&…

icon Bude váš nápad fungovat?

2.7.2010 

Má váš podnikatelský nápad šanci na úspěch? Podle profesora London Business School Johna Mullinse by si podnikatelé a manažeři měli vždy položit…

icon Máte odejít?

2.7.2010 

Lidé mnohdy unáhleně opouštějí svá pracovní místa jen proto, aby na nových místech nalezli stejné nebo dokonce ještě hor&…

Výpis 1168611700 z celkem 19572