Zákazníkům je třeba naslouchat na všech úrovních
To, co vám současný či potenciální zákazník říká, je většinou méně důležité než to, jak a proč to říká.…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
To, co vám současný či potenciální zákazník říká, je většinou méně důležité než to, jak a proč to říká.…
Jsme a budeme česká společnost s orientací na český trh. Velmi nás těší, že jsme pro početnou řadu uživatelů internetu místem první volby. Efektivní a do detailu propracovanou reklamou provázanou s…
Jsou situace, ve kterých skutečně jde pouze o peníze. Redaktorka britských Sunday Times Rachel Bridgeová shrnuje několik rad, jak si rychle vydělat první milion.…
Dovolená by měla být relaxací, někdy nám ji však mohou znepříjemnit problémy spojené s cestováním. Je proto třeba připravit se na…
Základní pravidla úspěšného prodeje zůstávají bez ohledu na technologický pokrok posledních let stále stejná. V prvn&…
Všichni manažeři v oboru HR se potýkají s problémem měření. Aby mohli být bráni vážně na nejvyšší úrovni…
Čeho je moc, toho je přílišStará pravda, že všeho moc škodí, platí i v případě rozvoje kariéry. I ty nejlepší a nejprofesionálnější dovednosti…
Vzhledem k rostoucí náročnosti pracovních rozvrhů v poslední době se nelze divit, že zaměstnanci občas propadají ztrátě energie a motivace. Nekončíc&…
Schopnost mluvit před ostatními lidmi patří ke klíčovým předpokladům úspěšné kariéry. Při přijímacím pohovoru, na poradě nebo obědě s obchodními partnery uděláte nejlepší dojem, když se dokážete…
Vystupování v médiích přináší firmám řadu výhod. Lidé, kteří s médii nemají zkušenosti, se však…
Propojení klasického prezenčního vzdělávání s e-learningem, tzv. blended learning, má své výhody a nevýhody jak pro poskytovatele…
Koučování je stále populárnější metodou osobního rozvoje. Spolupráce s koučem pomáhá odhalit plný potenciál…
K týmové práci patří také konflikty. I když to jsou většinou nepříjemné situace, mohou pro tým být i zdravé. Vedoucí…
Umění naslouchat je velmi silný nástroj. Když lidé vidí, že jim nasloucháte, cítí se zároveň hodnotní, respektovaní a…
Řada lidí se porad na svých pracovištích obává oprávněně. Často jsou neefektivní, brzdí produktivitu práce, nutí k ú…