Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16787 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na trému před prezentací aneb Voda, zívání, úsměv...

2.4.2009 

Jste nervózní před veřejným vystoupením? Nemusíte se bát, budete-li se držet následujících tipů, které vám pomohou uvolnit se. Plus mějte na paměti, že jste odborníci. - Pijte vodu pokojové teploty.…

icon Motivace týmu zákaznických služeb

2.4.2009 

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…

icon Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

2.4.2009 

Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…

7 tipů pro zlepšení komunikace a spolupráce se zaměstnanci

1.4.2009 

Někteří obchodní vůdci namítají, že není třeba, aby všichni zaměstnanci byli informováni o obchodní strategii firmy, její finanční pozici a dalších věcech, které považují za doménu pouze nejvyššího…

Přijměte mě, udělám vám masáž nohou

1.4.2009 

Server Careerbuilder.com nedávno oslovil 3388 odborníků na lidské zdroje sotázkou, jaké nejneobvyklejší chování zaznamenali u uchazečů o zaměstnání, kteří chtěli vposlední době zaujmout jejich…

icon Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

1.4.2009 

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…

Pět otázek pro každého mentora

31.3.2009 

Článek popisuje základní otázky, které představují efektivní diagnostický nástroj pro lepší vedení zaměstnanců nebo kohokoli, ve vztahu sníž vystupujete jako mentor. Může sloužit i jako diagnostika…

Nejistá ekonomika prověří manažery lidských zdrojů

31.3.2009 

Spolu stím, jak organizace překonávají ekonomické problémy, budou manažeři lidských zdrojů otestováni" hned vněkolika směrech. Vysvětluje to mezinárodně uznávaný odborník na podnikový management Ram…

Až devět měsíců bez práce nepoškodí kariéru manažera

31.3.2009 

Vsoučasné ekonomice neplatí, že by delší doba bez zaměstnání znamenala pro vyšší manažery stigma jako vminulých letech. Dokládá to alespoň výzkum společnosti Robert Half Management Resources, který…

icon Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

31.3.2009 

Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům hledání nových obchodních příležitostí, mezi něž patří i obchodní výstavy. Jako účastníci výstav, konferencí a road show se však…

icon Švýcarské banky zakazují manažerům cestování

31.3.2009 

Švýcarské soukromé banky začaly zakazovat svým vedoucím pracovníkům cestování do zahraničí, včetně sousední Francie a…

Pozor na přílišný individualismus

30.3.2009 

Spokračující ekonomickou krizí mají zaměstnanci tendenci pracovat a ukazovat své schopnosti individuálně na úkor týmové spolupráce. Vyplývá to alespoň znedávného průzkumu institutu pro on-line průzkum…

Článek v rámci předplatného Nejlepší zaměstnance potřebujete právě nyní

30.3.2009 

Vsoučasné ekonomice, kdy je každé obchodní rozhodnutí zásadní, je velmi důležité vybírat si ty nejlepší zaměstnance. Proč právě nyní?- Nejlepší zaměstnanci nepotřebují údržbu". Správná rozhodnutí o…

icon Pět tipů pro bezpečné služební cesty

30.3.2009 

Svět sice vsoučasné době ovládá strach a nejistota, obchodní cestující však dále vyrážejí do nejrůznějších míst. Článek popisuje několik praktických rad, jak si při služebních cestách zajistit co…

icon Ne vždy je chyba u zaměstnance

30.3.2009 

Manažeři mají se svými zaměstnanci často spory ohledně výkonnosti. Místo toho, aby si však připustili svou roli vtomto problému, a podle toho upravili svůj přístup, obviňují zaměstnance. Situace je…

Výpis 1177611790 z celkem 16787