Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16786 článků.

icon 5 chyb při budování značky

23.3.2009 

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku poškozují důvěru vjejich značky. Dobrá zpráva je, že se tomu lze vyhnout. Článek upozorňuje na pět chyb, které mohou sabotovat…

icon Malé firmy objevují Twitter

20.3.2009 

Následkem toho, jak ekonomické podmínky nutí podnikatele šetřit, se řada znich začíná obracet ke stále populárnější sociální komunitní síti Twitter jako k jednoduché cestě propagování své firmy a…

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

Kouč na hřiště nepatří

19.3.2009 

Koučování zaměstnanců je běžnou součástí každodenní práce mnoha vůdců. Ze sledování sportu víme, že kouči mají na starosti řadu věcí. Jsou například odpovědní za poskytování motivace, navrhují plán…

icon Doba si žádá inteligentní optimismus

19.3.2009 

Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém světě, ceny ropy, vážný ekonomický pokles... Stačí se podívat na titulky novin a člověku se nechce…

icon Na špatné zprávy s respektem a klidem

19.3.2009 

Manažeři dnes musejí přinášet řadu špatných zpráv. Jak si tyto situace alespoň trochu zpříjemnit?- Vystupte otevřeně. Výzkumy ukazují, že ti, kteří mají odvahu mluvit otevřeně, získají větší…

Článek v rámci předplatného icon Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

19.3.2009 

Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické chování příjemců a na jeho základě reagovat dalšími zprávami. Článek shrnuje šest doporučení.-…

icon Řízení zaměstnanců v těžkých časech

18.3.2009 

Vekonomické recesi je obtížné řídit všechny aspekty podnikání. Nejsložitější a také emocionálně nejnáročnější je však řízení zaměstnanců. Udržet si firemní kulturu a morálku vdobě propouštění a…

Článek v rámci předplatného icon 5 mýtů zákaznické loajality

18.3.2009 

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak vytvářet loajalitu zákazníků a poskytovat zákaznické služby. Již méně se však hovoří o mýtech, které voblasti péče o zákazníky…

Koučováním proti skleněnému stropu

17.3.2009 

Tlak rodiny, organizační kultura a manažerské styly, nedostatek příležitostí, diskriminace... to všechno přispívá ktomu, že se ženy jen obtížně dostávají do pozic vnejvyšším managementu firem. Lepší…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat po propouštění

17.3.2009 

Propouštění se vdnešní době dotýká mnoha lidí, včetně těch, kteří o svá místa nepřišli. Ti totiž zažívají pocit viny, že právě oni zůstali, a navíc musejí pracovat vprostředí zvýšené nejistoty. Článek…

icon Chytrý vůdce ve slábnoucí ekonomice

17.3.2009 

Excelovat jako vůdce vpříznivých ekonomických časech není nic složitého vporovnání s dneškem. Chytrý vůdce dnes zavádí duální strategii - na jedné straně se soustředí na to, aby podepřel svou…

Článek v rámci předplatného icon Vše, co byste měli vědět o koučování svých nástupců

17.3.2009 

Příprava vlastního nástupce patří mezi největší vůdcovské výzvy. Pokud se vám to povede, zatímco budete stále vorganizaci, sklidí váš nástupce potlesk a vy budete moci odejít elegantně. Co byste tedy…

Článek v rámci předplatného Neojtravnější z otravných

16.3.2009 

Většina znás se setkala zkolegy, kteří dokázali své umění otravovat nám práci dovést kdokonalosti. Nyní si je můžeme zařadit do kategorií. Američtí kariérní poradci Christine Lambdenová a Casey Conner…

Osm kroků k rozvoji vůdcovských dovedností

16.3.2009 

Článek přináší návod, jak rozvíjet vůdcovské dovednosti podle populární knihy Michaela Lombarda a Roberta Eichingera The Leadership Machine. - Ujasněte si svůj cíl. Existují stovky knih, které…

Výpis 1180611820 z celkem 16786