Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16783 článků.

Článek v rámci předplatného Závislý zaměstnanec nemusí být ztracený

5.3.2009 

Závislost zaměstnanců na alkoholu a drogách stojí firmy ročně miliardy vpodobě absencí na pracovištích, pracovních úrazů, chybných rozhodnutí či dokonce zpronevěr a krádeží. Mnoho zaměstnavatelů se…

icon Jak na nespavost?

5.3.2009 

Ekonomická recese nutí lidi šetřit na různých aspektech jejich životů. To pak vede ktomu, že přicházejí i o důležitou komoditu, která nic nestojí spánek. Aktuální výzkumy zUSA hovoří o tom, že o…

Článek v rámci předplatného icon 6 výhod virtuálních obchodních výstav

5.3.2009 

Virtuální obchodní výstava je něco mezi schůzí přenášenou po webu a počítačovou hrou. I když se tento druh výstav zatím teprve prosazuje, američtí odborníci odhadují, že do roku 2015 by 25 % všech…

Článek v rámci předplatného Výzkum: Řízení talentů diskriminuje ženy

4.3.2009 

Genderové předsudky a stereotypy mohou být nevědomou součástí systémů řízení talentů, pokud vůdcovství ve firmě odráží charakteristické vlastnosti nejvyššího vedení, vněmž převládají muži. To je závěr…

Článek v rámci předplatného Inspirujte v obtížných dobách

4.3.2009 

Ovlivňuje-li řízení firmy strach znutnosti propouštět, vyhlásit bankrot nebo toho, jak zaplatit kancelářské potřeby, začne se to vprvní řadě negativně projevovat na angažovanosti a produktivitě…

icon Umíte delegovat?

4.3.2009 

Delegování úkolů je běžnou součástí práce manažerů. Nejde však jen o to, něčeho se zbavit a předat to někomu jinému. Je třeba být specifičtější, chce-li aby delegování fungovalo správně. Vprvní řadě…

icon Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

4.3.2009 

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své investice a jejich klíčoví obhájci přicházejí o práci. Jak si pak udržet úspěšnost vtakovém prostředí?…

icon Sedm tipů pro řízení týmové morálky

3.3.2009 

Jak si udržet morálku zaměstnanců vsoučasné nejisté době?- Nepropadejte depresi. Nezapomínejte propagovat své úspěchy. Udržujte ducha toho, co zajišťuje chod vaší společnosti a snažte se měnit obavy…

Nejčastější manažerské chyby v ekonomické krizi

2.3.2009 

I když je pochopitelné, že si dnešní doba žádá snižování stavů, chtějí-li se některé firmy udržet, manažeři by se měli ujistit, že ze seznamu jejich priorit nezmizí řízení talentu a rozvoj kariéry.…

Článek v rámci předplatného icon Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

2.3.2009 

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho mohou dosáhnout dvěma způsoby.…

Na co se připravit před studiem čínštiny

27.2.2009 

Chcete-li se začít učit čínsky, připravte se na tři základní předpoklady pečlivou pozornost pro zvukovou stránku jazyka, odlišný druh písma a kvalitní učebnici.Včínštině mají slova různé významy na…

Pohodlné pracoviště nemusí být drahé

27.2.2009 

Řada zaměstnanců závidí kolegům pracujícím například pro společnost Google to, že mají na pracovištích luxusní gauče, neomezený přísun bezplatného jídla od předních kuchařů, tělocvičnu nebo prádelnu.…

icon Jsem klidný, jsem klidný, jsem klidný...

27.2.2009 

Každý člověk se někdy rozzlobí. Hněv je velmi silná emoce, sníž můžeme zacházet zdravě i nezdravě. Jen pokud své frustrace dokážeme správně řídit, však můžeme dosáhnout pozitivních změn.- Uznejte to.…

icon Umění konstruktivní kritiky

27.2.2009 

I konstruktivní kritika je kritika. Kritizovaný člověk se proto často necítí dobře, i když ví, že taková kritika znamená pomoc. Ani být tím, kdo kritizuje, však není příliš zábavné. Máte-li před sebou…

Deset nejčastějších chyb školitelů

26.2.2009 

Příčinou neúspěšných vzdělávacích akcí bývají často samotní instruktoři. Měli by proto znát typické chyby anepřehlížet je.- Kdo vás neslyší, přestane poslouchat. Mějte na paměti, že ne vždy se najde…

Výpis 1183611850 z celkem 16783