Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16783 článků.

icon I malé firmy dnes potřebují strategii - více než dříve

26.2.2009 

Pokud si myslíte, že současné ekonomické klima představuje dobrou výmluvu, proč ignorovat strategii, můžete se zásadně mýlit. Zejména malé firmy mívají tendenci myslet si, že dnes žádnou strategii…

Článek v rámci předplatného icon Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

26.2.2009 

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje propast mezi počtem lidí, kteří uvádějí, že jsou sfirmou spokojeni, a těmi, kteří se vůči ní…

Při omezování vzdělávání myslete na budoucnost

25.2.2009 

V obtížných ekonomických dobách patří rozpočet na vzdělávání zaměstnanců mezi první, kterých se dotkne krácení. I vtakové situaci se však dá dělat mnoho.- Připravte se. Projděte všechny vzdělávací…

Dobrý kouč má své zaměření

25.2.2009 

Každý úspěšný kouč má svou oblast působnosti. Je to pozice, aktivita nebo část trhu, která odpovídá jeho talentu a osobnosti. Měla by to být oblast, pro níž má nadšení a také odborné znalosti. Ztoho…

Diagnóza perfekcionist(k)a

25.2.2009 

Máte dobrý nápad, ale nikomu to neřeknete, protože máte pocit, že na něm musíte ještě pracovat. Trávíte noci tím, že neustále předěláváte prezentaci, které už jste věnovali 20 hodin. Nikomu se…

icon Jak být dobrým poslem špatných zpráv

25.2.2009 

Dříve nebo později nastane situace, kdy budete muset svým zaměstnancům sdělit určité špatné zprávy. Článek shrnuje několik rad, jak to udělat správně.- Špatné zprávy sdělujte na začátku dne. Sdílení…

Jak uvádět webinář (a nevypadat jako idiot)

24.2.2009 

Představte si, že vám nadřízení poklepou na rameno se slovy, že se rozhodli uspořádat webinář a před kamerou máte vystupovat jako odborníci právě vy. Pro někoho by byla příjemnější návštěva zubaře než…

icon Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu

24.2.2009 

Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…

icon Je čas naučit se řídit změny

24.2.2009 

Dnešní doba vyžaduje od manažerů dovednosti voblasti řízení změn. Podle Americké manažerské asociace (AMA) existují tři základní příčiny neúspěchu strategií managementu změn:- Jednotlivci nebo skupiny…

"Krizové" manažerské kurzy

23.2.2009 

Světové obchodní školy zaznamenaly vposledních měsících úbytek zájemců o studium zřad manažerů. Přispělo ktomu snižování nákladů firem na vzdělávání. Nyní se však ukazuje, že ekonomická recese zvyšuje…

icon Proč strategické plány nefungují... A co s tím dělat

23.2.2009 

Strategické plánování je nezbytné pro každou firmu. Výzkumy však ukazují, že řada manažerů není spokojená sjeho výsledky. Proč strategické plánování selhává?- Nedostatečné zaměření. Často se stává, že…

Nejen dělník riskuje v práci zdraví

20.2.2009 

Nejen fyzicky náročná povolání mohou vést kzávažným zraněním. Práce se zdánlivě bezpečnou klávesnicí a myší může způsobit chronická zranění stejně jednoduše jako nošení těžkých pytlů scementem.…

icon Méně zdrojů, více práce... A co na to motivace?

20.2.2009 

Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…

Jak lépe měřit vzdělávání

19.2.2009 

Ve světle toho, jak sílí tlak na prokázání hodnoty vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, mohou být tradiční metody měření vzdělávání velmi zastaralé. Namísto porovnávání počtu kurzů se seznamy dovedností…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

19.2.2009 

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o vás (nebo vaší značce) říkali správné věci. Je složitější je pak udržet tuto diskusi, protože se…

Výpis 1185111865 z celkem 16783