Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4275 článků.

Firemní kultura a role manažerů v jejím udržování a nastavování

9.5.2018 

Téma firemních hodnot je stále často slýchané v mnoha organizacích. Na chodbách kanceláří a provozů můžeme vidět vylepené plakáty v různých grafických podobách, personalisté je zmiňují u náborových…

Přijďte na MotivP Business Brunch® - Jiný úhel pohledu na motivaci

4.5.2018 

MotivP Business Brunch® patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u nás již od roku 2005. Vždy řeší především témata, která předpovídají blízkou budoucnost. Hlavním cílem je ale sdílení praxe…

Článek v rámci předplatného icon Generace Z v Česku a v číslech!

3.5.2018 

Je jim 16-23 let a právě vstupují na pracovní trh, ať už jako brigádníci, zaměstnanci nebo začínající podnikatelé s vlastními projekty. Jak je oslovit jako zákazníky a jako zaměstnance? Jací jsou a…

Jak a proč dosáhnout synergie týmu

19.4.2018 

Pojem synergie pochází z chemie a popisuje stav, kdy se chování molekuly jako celku liší od chování samostatných prvků, z nichž je složena. Spojením prvků do jednoho celku tak může vzniknout úplně…

icon Kopírování formátu buněk v Microsoft Excel

18.4.2018 

Při úpravě sešitu po vzhledové stránce budete často potřebovat upravit u řady různých buněk stejné formátování. Abyste nemuseli vytvářet formát buněk pokaždé znovu, Excel nabízí možnost kopírování…

Mileniálové – milovat, či nenávidět?

18.4.2018 

Jako mileniálové, neboli generace Y, jsou označováni lidé narození mezi lety 1980 a 2000. S tímto názvem se pojí velké množství stereotypů. Mileniálové bývají považováni za líné, nezvladatelné,…

Článek v rámci předplatného Úskalí náboru ve startupech: Pozor na kamarády a všeuměly

12.4.2018 

Příznivá ekonomická situace nahrává vzniku startupů. Podnikatel má určitý nápad, který chce co nejrychleji přeměnit ve fungující projekt, samozřejmě s využitím co nejnižších počátečních nákladů.…

Článek v rámci předplatného icon Veletrh Věda Výzkum Inovace: Učme se být chytřejší než umělá inteligence

12.4.2018 

Nejnovější a nejmodernější multifunkční pavilon „P“ brněnského výstaviště poskytne na tři dny zázemí lidem a institucím, kteří mají v rukách naši budoucnost. Ve dnech 15.–17. května 2018 se tu sejdou…

icon Alkohol a vyjednávání (2/2): Pít, či nepít? To je, oč tu běží

11.4.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že existují země, kde se alkohol u vyjednávání objevuje pravidelně. Nyní se podíváme, jestli bychom na to měli přistoupit.       G M T    …

Článek v rámci předplatného Vyhrajte vstupenky na mezinárodní konferenci Porozumění lidské mysli

9.4.2018 

Zajímá vás jak dosáhnout šťastných vztahů v práci nebo rodině? Jak se přestat stresovat, jak správně vést lidi a jak je významně ovlivňovat? Máte nějaké zlozvyky nebo dokonce závislosti, jichž se…

Článek v rámci předplatného icon Setkání s inspirací: Zapomeňte na mileniály, přichází GENERACE Z!

9.4.2018 

Jaká je mladá generace Z ve věku 16-22 let, která přichází na trh? Jak ji vnímá její zástupce youtuber KOVY, top manažerka Senta Čermáková z Deloitte nebo šéfredaktor Respektu Erik Tabery? Co říkají…

Chcete snáze získat druhé pro svou věc?

9.4.2018 

Všichni jsme řádně popsanými listy papíru. Co listy – rovnou knihou! Každý máme svůj osobní příběh, který ovlivňuje naše uvažování, chování, slova a věty, které v komunikaci volíme. Abychom však…

icon Cílem moderního marketingu v globalizaci je vytváření lidské touhy

9.4.2018  Rozhovor s Jaroslavem Halíkem, externím lektorem MBA studia na Prague International Business School - PIBS

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD. je dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. 

Estravenka uspoří až hodiny měsíčně na administrativě

6.4.2018 

Společnost Up Česká republika spustila v březnu estravenku – moderní čipovou kartu určenou k úhradě stravování a nákupu potravin. Ta přináší výrazné zjednodušení užívání a zpřehlednění administrace…

Článek v rámci předplatného icon Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

6.4.2018 

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v práci drtivé většiny B2C i B2B…

Výpis 11861200 z celkem 4275