Tipy od experta z FBI (2/2): 4 kroky k vybudování důvěry
V předchozím článku jsme otevřeli téma důvěry. Dnes se zaměříme na konkrétní doporučení, jak se přiblížit ostatním.
Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.
V předchozím článku jsme otevřeli téma důvěry. Dnes se zaměříme na konkrétní doporučení, jak se přiblížit ostatním.
Nejméně závadové automobily jsou Mercedes SLK, Volkswagen Golf Sportsvan a Mercedes třídy B. Nejvíce závad naopak vykazují Kia Sportage, Fiat Punto a Dacia Logan. Vyplývá to ze statistiky poruchovosti…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v sociálních médiích, on-line videa a další digitální formáty, jako je placený obsah a nativní reklama. Právě tyto formáty…
Pokud jde o odpor zaměstnanců k digitálním změnám, největší problémy nastávají se středními manažery. Proč to tak je? A co s tím udělat?
Nejlepší ředitelé na světě jsou ve své funkci v průměru od 44 let. Působí v ní déle než 17 let a dosáhli celkových výnosů z akcií ve výši 2507 %, tj. 21 % ročně. 29 ze sta je absolventy MBA, 32…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je pro projekt důležitý sponzor zastupující výkonné vedení firmy. Nyní se podívejme, jak zajistit, aby se vám jako projektovému manažerovi této podpory…
V minulém článku jsem se věnoval motivaci. Uvedl jsem řadu nástrojů, jak motivovat. Jedním z nich byla i pochvala, kterou by neměli šetřit manažeři a ani zaměstnanci mezi sebou. No a s pochvalou je…
Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se zákazníky úspěšná, musí být dlouhodobá, protože jedině zdravý, dlouhodobý obchodní vztah přináší oběma stranám dlouhodobý…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a firmy se jim snaží maximálně vyhovět a nabídnout něco navíc, protože často je to pro ně jediný…
S růstem se setkáváme na každém kroku. S růstem ekonomiky, firem, obratů, počtu zaměstnanců, zisků, prostě se daří dobře. Růst s sebou však přináší i mnoho otazníků. Pro některé firmy je růst…
Zaměření na zákazníka je prioritou mnoha společností, jenže skutečnost často pokulhává. Lídři, kteří dovedou inspirovat, vždy umějí zajistit, aby jejich kolegové chápali, jak důležití zákazníci jsou.…
Co se děje, když firma roste? Některé věci už nefungují jako dřív. Co je nutné dělat jinak a kde se změnami začít? Procesy, nábor lidí, interní komunikace, firemní kultura, motivace lidí, nové firemní…
Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření vztahů, leadership nebo strategické uvažování, jsou velmi důležité pro výkon práce a spolupráci s kolegy. Měření těchto…
Jedním z témat 3. ročníku konference IN Communication Forum společnosti Top Vision je Jak lídři mění interní komunikaci.
Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte mezi specialisty náboru, kteří chtějí přinášet firmě větší hodnotu, a posílit tak svůj strategický vliv, měli byste se naučit…