Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19445 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čím více nasloucháte, tím více prodáte

30.12.2009 

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání obchodů je třeba vědět, kdy mluvit a kdy naopak mlčet. Článek přináší několik tipů, jak upřednostnit…

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

Frustrace má jméno kolega

29.12.2009 

Lidé, s nimiž pracujeme, představují primární zdroj frustrace na pracovištích. Ukázal to alespoň nedávný výzkum portálu Monster.co.uk. Nepořádní a neorganizovaní kolegové obtěžují 40 % dotázaných…

Nekašlete na kolegy

29.12.2009 

V zimním období je velmi aktuální otázkou, při jakých symptomech onemocnění by měl zaměstnanec již ulehnout do postele. Ekonomická krize a konec roku vyvíjejí silný tlak na to, abychom do práce…

icon Neberte stížnosti na lehkou váhu

29.12.2009 

Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…

5 novoročních předsevzetí pro lepší komunikaci na pracovišti

28.12.2009 

Může být rok 2010 rokem, kdy si vaši zaměstnanci začnou užívat spolupráce s kolegy namísto toho, aby jen trpělivě snášeli spolupracovníky, které ve skutečnosti nemohou vystát? Určitě může,…

10 tipů pro úspěšnou týmovou komunikaci

28.12.2009 

Efektivní komunikace patří k základním předpokladům úspěšné týmové spolupráce. Článek přichází s deseti pravidly, jak správně komunikovat v pracovních týmech. - Vytvořte bezpečné prostředí.…

icon Jak se nenechat zahltit e-maily

28.12.2009 

Máte pocit, že trpíte infománií" a v jejím důsledku nezvládáte svou práci? Pak je pravděpodobně čas udělat si pořádek v e-mailové schránce. Odborné studie potvrzují, že neustálé vyřizování telefonátů,…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

28.12.2009 

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům. Článek přichází s několika tipy. -…

Zbytečné důvody odchodu dobrých zaměstnanců

23.12.2009 

Zaměstnavatelé přicházejí o dobré zaměstnance z různých důvodů. Některé nemohou ovlivnit, existuje však řada špatných a nákladných příčin odchodu talentů, kterých je třeba se vyvarovat. Jaké to jsou?…

Článek v rámci předplatného icon Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

23.12.2009 

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení talentů ukázal, že poprvé od ledna letošního roku začínají vedoucí představitelé firem věřit, že nejhorší ekonomické časy již máme…

icon Zacházejte s médii jako s nejlepšími zákazníky

23.12.2009 

Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít jedné z nejefektivnějších marketingových taktik - public relations. Článek proto radí: zjistěte, co můžete udělat pro média…

Desatero poděkování zaměstnancům na konci roku

22.12.2009 

Americká organizace Recognition Management Institute, která se zabývá programy uznávání a odměňování zaměstnanců, sestavila seznam 10 způsobů, jak na konci roku poděkovat vašim lidem bez ohledu na…

icon Učte se motivovat sami sebe

22.12.2009 

Základem úspěchu je energie a nadšení, které jsou řízeny osobní motivací a zájmem každého jednotlivce učit se, rozvíjet a měnit. Osobní rozvoj je však třeba plánovat. Pokud si nebudeme uvědomovat jeho…

icon Rozhovor s výkonnou ředitelkou společnosti Gamin

22.12.2009 

Výkonná ředitelka společnosti Gamin s.r.o. Radana Brábníková, prozradila v rozhovoru Zuzany Čempelové jak dosáhnout toho, aby zaměstnanci pro firmu dýchali, ale také dala radu, jak jako firma uspět v…

Výpis 1215112165 z celkem 19445