Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19439 článků.

icon Pozor na ego při rozhodování

8.10.2009 

Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto měl položit několik otázek. - Jak moje rozhodnutí pomůže organizaci? Manažeři, kteří tlačí své týmy k plnění náročných cílů…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat ztracené zákazníky?

8.10.2009 

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je proto třeba znát příčiny a vyvarovat se jich. Nejčastější příčinou ztráty zákazníka bývá…

Článek v rámci předplatného icon Pět pravidel pro malé firmy

8.10.2009 

Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba držet se pěti základních pravidel. - Neukusujte si více, než můžete sníst. Platí to zejména, pokud si nemůžete dovolit najmout…

5 důvodů, proč manažeři selhávají v delegování

7.10.2009 

Efektivní delegování je jednou z nejdůležitější manažerských dovedností. Zároveň však také patří mezi nejobtížnější. Článek upozorňuje na nejčastější případy, kdy manažeři nezvládají delegování.-…

icon Umění konstruktivní kritiky

7.10.2009 

Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? - Vybírejte správná slova. Při komunikaci s druhým pečlivě volte slova. - Buďte transparentní. Namísto odsuzování a…

Článek v rámci předplatného icon Než začnete jednat s náročným zákazníkem

7.10.2009 

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek proto shrnuje několik otázek, které byste si měli položit, než budete s těmito zákazníky jednat. - Vědí, co chtějí? Snažte…

Pozor na mylné představy o vzdělávání zaměstnanců

6.10.2009 

Nepodléháte některému tradičnímu omylu spojenému s vnímáním vzdělávání na pracovišti?1. mýtus: Když si najmu dobré lidi, nemusím je školit. Ve skutečnosti platí, že čím větší je vaše firma, tím více…

icon Jak správně řídit emoce při rozhodování

6.10.2009 

Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený tlak v současné době ji proto ještě znesnadňuje. Článek radí, jak lépe kontrolovat emoce a rozhodovat se správně. - Uvědomte…

Článek v rámci předplatného Třetí výzva v oblasti rozvoje ICT

6.10.2009 

V říjnu vyhlásí ministerstvo průmyslu a obchodu již třetí výzvu programu informačních technologií (ICT) v podnicích. Ve srovnání s minulými dvěma výzvami může tentokrát o evropské dotace žádat více…

icon Rozhovor s generálním ředitelem ARMATURY Group a.s. Ing. Vladimírem Nekudou, MBA - část druhá

6.10.2009 

Daří se vám také poměrně úspěšně pronikat na zahraniční trhy. V loňském roce, jste se umístili v soutěži Exportér roku 2008 v kategorii Střední exportéři na 5. místě a v kategorii Moravskoslezský kraj…

Článek v rámci předplatného Marketér lidských zdrojů

5.10.2009 

Položte si otázku, zda lidé ve vaší firmě vědí, co dělá oddělení lidských zdrojů. Znají služby, které nabízíte, nebo si myslí, že jen přijímáte nebo propouštíte zaměstnance a vyplácíte mzdy? Osvojíte-…

Článek v rámci předplatného Nežádanější evropské programy

5.10.2009 

Čeští podnikatelé mají největší zájem o získání dotací z evropských programů Marketing nebo ICT v podnicích, které však nemají aktuální výzvy. Velký zájem je také o programy Záruka, Progres,…

icon Nový šéf na obzoru

5.10.2009 

Váš nový šéf již byl jmenován a v nejbližších dnech má přijít. Nástup nového šéfa může být důležitým bodem vaší kariéry. Jak se na to připravit? - Udělejte si průzkum. Snažte se zjistit co nejvíce…

icon Jak začít a ukončit veřejné vystoupení

5.10.2009 

Úvod a závěr představují stěžejní součásti každého veřejného vystoupení. Nelze přitom říci, která z těchto částí je důležitější. Spíkři by proto měli znát základní pravidla úspěšného zahajování a…

Článek v rámci předplatného icon Držte se toho, co funguje

5.10.2009 

Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a nejžhavějších trendech v marketingu? Nejste sami. Skákat od jedné nejnovější myšlenky ke druhé však v současné době není…

Výpis 1233112345 z celkem 19439