Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19440 článků.

Výzkum: Internet posiluje mozek

21.10.2009 

Lidé středního a staršího věku s malými zkušenostmi s prací na internetu mohou dosáhnout výrazného zlepšení v rozhodování a logickém myšlení již po týdnu surfování po webu. Ukázal to aktuální výzkum…

icon 7 tabu budování kontaktů

21.10.2009 

Budování kontaktů má svá základní pravidla, stejně tak jako tabu, kterým je třeba se vyhnout. Článek upozorňuje na sedm nejčastějších prohřešků při networkingu. - Nelžete, neupravujte fakta ani…

icon Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

21.10.2009 

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních úspěchů a vztahů se zákazníky. To může být velmi nebezpečné. O jaké předsudky se jedná? - Vím, jak…

Jak na ředitele, který nesnáší HR

20.10.2009 

Existují ředitelé firem, kteří se domnívají, že byznys je jen záležitostí financí a lidský prvek fungování firmy je pro ně nepříjemností. Jsou také ředitelé, kteří si velice váží lidí a dokazují to…

Alan Collins: Co jsem se naučil v HR

20.10.2009 

Alan Collins působí v oblasti HR již 25 let. Pracoval na 16 různých pozicích ve třech společnostech, včetně postu viceprezidenta PepsiCo. Své zkušenosti z tohoto oboru shrnuje například v knize…

Umíte přinášet špatné zprávy?

19.10.2009 

Bez ohledu na to, jak šikovně podáte špatné zprávy, pravděpodobně způsobí úzkost, minimálně krátkodobé ochromení produktivity nebo přimějí některé vaše lidi poohlížet se po jiné práci. Jak tedy…

Krize si žádá podporu zaměstnancům

19.10.2009 

Období ekonomické recese posiluje stres a strach zaměstnanců. Budete-li tuto skutečnost ignorovat, vaše pracovní prostředí se změní na negativní, což povede ke snižování morálky, podrývání důvěry a…

Článek v rámci předplatného icon Jak na složité zákazníky

19.10.2009 

Jednání s náročnými zákazníky patří k obchodu. Je proto třeba naučit se s nimi jednat profesionálně. - Staňte se lepším vyjednavačem. Uvědomte si, jaké jsou příčiny náročnosti konkrétního zákazníka.…

icon Co dělat, když zapomenete jméno

19.10.2009 

Řada lidí má problémy se zapamatováním jmen. Většinou je to z důvodu nedostatečného naslouchání a soustředění. Jakmile se tedy dozvíte jméno nového člověka, snažte se jej co nejdříve zopakovat, aby se…

10 tipů pro řízení problematického vztahu s nadřízeným

18.10.2009 

V dnešní době jsou pracoviště plná vystresovaných šéfů, kteří jsou pod velkým tlakem. Musejí dosahovat lepších výsledků, i když mají k dispozici méně zdrojů. To často vede k tomu, že  říkají něco…

icon Jak efektivně řídit změny

18.10.2009 

Zejména v obtížných dobách platí, že dochází k neustálým změnám. Jak je efektivně řídit? - Buďte manažerem i vůdcem. Dovednosti v oblasti řízení projektů nestačí. Je třeba uplatňovat i vůdcovské…

Článek v rámci předplatného Jak proplout snižováním stavů

15.10.2009 

Snižování stavů nemusí být pohromou pro pověst firmy, i když v dnešní době sociálních médií mohou mít negativní zkušenosti jednoho zaměstnance velmi široké publikum. Firma by se v takové situaci měla…

Článek v rámci předplatného Pomozte zaměstnancům vykročit správnou nohou

15.10.2009 

Nástup do nové práce je pro zaměstnance náročná zkušenost. Zaměstnavatelé by se proto měli snažit, aby první dny a týdny byly pro nové členy týmu co nejpozitivnější. Během prvního měsíce byste měli:…

icon Chcete mít efektivní tým? Sledujte delfíny

15.10.2009 

Mnohé inspirace pro efektivní týmové chování můžeme nalézt v přírodě. Ukázkovým příkladem jsou například delfíni. Jak se tedy od nich poučit? - Diverzita. Přežití delfínů do velké míry závisí na tom,…

icon Manažerská inspirace z extrémních sportů

15.10.2009 

Řada manažerů se věnuje extrémním sportům. I když mezi ně nepatříte, můžete se od nich mnohému naučit. - Respektujte výzvy. Ať už jde o výstup na nejvyšší hory, akrobatickou soutěž nebo snahu o…

Výpis 1230112315 z celkem 19440