Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

28.12.2009 

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům. Článek přichází s několika tipy. -…

Zbytečné důvody odchodu dobrých zaměstnanců

23.12.2009 

Zaměstnavatelé přicházejí o dobré zaměstnance z různých důvodů. Některé nemohou ovlivnit, existuje však řada špatných a nákladných příčin odchodu talentů, kterých je třeba se vyvarovat. Jaké to jsou?…

Článek v rámci předplatného icon Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

23.12.2009 

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení talentů ukázal, že poprvé od ledna letošního roku začínají vedoucí představitelé firem věřit, že nejhorší ekonomické časy již máme…

icon Zacházejte s médii jako s nejlepšími zákazníky

23.12.2009 

Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít jedné z nejefektivnějších marketingových taktik - public relations. Článek proto radí: zjistěte, co můžete udělat pro média…

Desatero poděkování zaměstnancům na konci roku

22.12.2009 

Americká organizace Recognition Management Institute, která se zabývá programy uznávání a odměňování zaměstnanců, sestavila seznam 10 způsobů, jak na konci roku poděkovat vašim lidem bez ohledu na…

icon Učte se motivovat sami sebe

22.12.2009 

Základem úspěchu je energie a nadšení, které jsou řízeny osobní motivací a zájmem každého jednotlivce učit se, rozvíjet a měnit. Osobní rozvoj je však třeba plánovat. Pokud si nebudeme uvědomovat jeho…

icon Rozhovor s výkonnou ředitelkou společnosti Gamin

22.12.2009 

Výkonná ředitelka společnosti Gamin s.r.o. Radana Brábníková, prozradila v rozhovoru Zuzany Čempelové jak dosáhnout toho, aby zaměstnanci pro firmu dýchali, ale také dala radu, jak jako firma uspět v…

Článek v rámci předplatného První tři měsíce

21.12.2009 

Prvních 90 dní v nové práci představuje důležité období pro zaměstnance i zaměstnavatele. Je to období, kdy by měl zaměstnavatel ukázat nového člověku, že mu může nabídnout zvláštní roli v rámci…

icon Novoroční předsevzetí pro podnikatele: Jak si udržet manželství

21.12.2009 

S novým rokem přicházejí předsevzetí, jejichž prostřednictvím se snažíme zlepšovat sami sebe, ale i vztahy s ostatními lidmi. Článek radí podnikatelům, jak si udržet spokojené manželství. - Doma…

Článek v rámci předplatného icon Newsletter snadno a rychle

21.12.2009 

Sbíráte e-mailové adresy svých zákazníků, ale dosud jste si neudělali čas na vytvoření e-mailového newsletteru? Dobrá zpráva je, že to není nic těžkého. Začít je třeba výběrem designu, který by měl…

Zpětná vazba konstruktivně

18.12.2009 

Konstruktivní zpětná vazba - pozitivní i negativní - je stěžejní pro rozvoj a výkonnost zaměstnanců. Je třeba poskytovat ji co nejčastěji, formálně i neformálně. Některým manažerům to přesto dělá…

icon 6 tipů pro B-to-B e-maily

18.12.2009 

Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to automaticky znamenat větší objem prodeje. Zvážit je třeba jiné taktiky. Článek přichází s šesti radami pro zvýšení aktivity B-…

Manuál pro nové podřízené

17.12.2009 

Podle amerického psychologa a konzultanta Bena Dattnera trvá vybudování dobrého pracovního vztahu s novým šéfem minimálně půl roku. Zejména v prvních měsících je pak velké riziko vzniku nedorozumění,…

Jak vyjít s problematickými kolegy?

17.12.2009 

Každý se někdy setkal s určitým problematickým kolegou. Ať už vás obtěžuje přílišnými detaily ze svého soukromého života nebo jiným neprofesionálním chováním, je třeba naučit se efektivně…

icon Jak najít ztracenou energii?

16.12.2009 

Každému se někdy stane, že pocítí únavu z toho, co dělá. Následuje pocit ztráty půdy pod nohama a neschopnost získat zpět energii pro další činnost. To však nemusí být konečná stanice. Řada lidí je i…

Výpis 1228612300 z celkem 19572