Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19443 článků.

icon Tvrdá realita týmového vůdcovství

29.10.2009 

Všichni víme, jak velký rozdíl může být pro tým dobrý vůdce. Vedení týmu je však náročná záležitost. Jaké realitě tedy musí týmový vůdce umět čelit? - Úspěch závisí na správném týmu. To se však…

icon Základy b-to-b kampaně bez ohledu na médium

29.10.2009 

Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však stále platí určitá základní pravidla bez ohledu na kanál nebo médium. - Uvědomte si, kde v rámci prodejního procesu se…

Jak řídit absence v období krize

27.10.2009 

Ekonomická recese zvyšuje tlak na zaměstnance. Mnozí se vyhnuli propuštění, často se však od nich žádá více práce bez výraznějšího zvýšení odměny. Rostoucí stres pak vede k nárůstu absencí. Jak tedy…

icon Není třeba pracovat více, ale lépe

27.10.2009 

Každý by chtěl mít více času, aby mohl splnit všechny své povinnosti. Den však prodloužit nelze. Naopak je třeba hledat neproduktivní činnosti a způsoby, jak pracovat rychleji. Inspirujte se…

icon Desatero špatného budování kontaktů

27.10.2009 

Úspěchu v budování obchodních kontaktů lze dosáhnout až ve chvíli, kdy vám členové skupiny, na kterou se obracíte, budou věřit a začnou s vámi otevřeně sdílet své vlastní kontakty. Bez toho, aby…

icon Chybička se vloudila

27.10.2009 

Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například zapomenout vyplnit předmět zprávy a zanechat v něm pouze nápovědu k vyplnění pole, vložit do textu špatnou výzvu k akci nebo…

Článek v rámci předplatného 10 tipů ke snížení stresu a posílení energie

26.10.2009 

Kancelář může být velice hektické místo. Článek proto přichází s deseti jednoduchými radami, jak během pracovního dnes snižovat stres a získat více energie. - Více spěte. Lidé, kteří spí sedm až osm…

icon Jak budovat osobnost firmy?

26.10.2009 

Každý byznys by měl mít svou jedinečnou osobnost. Silná osobnost firmy se vytváří na základě vztahu se zákazníky. Položte si proto následující otázky. - Jak můžete propagovat svou značku na již tak…

Jak začít s novým týmem

23.10.2009 

Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní cestou k vytváření dynamiky ve firmě. Článek proto přichází s několika doporučeními, jak podpořit správný začátek fungování…

icon Jak na efektivní komunikaci při společenských setkáních

23.10.2009 

Efektivní komunikace je klíčem k budování silných vztahů s ostatními. Uvědomte si, že první dojem uděláte vždy jen jednou. Měli byste proto být stále připraveni ke konverzaci s lidmi kolem vás a…

icon Nebojte se sociálních médií

23.10.2009 

Spisovatel William Faulkner jednou řekl, že psát román je jako snažit se postavit kurník během hurikánu. Stejně dnes může působit snaha o úspěšné plutí na vlnách sociálních médií. Jsou to velmi silné…

Měli byste investovat do kariérního kouče?

22.10.2009 

V současné době, kdy roste počet nezaměstnaných, roste i počet těch, kteří hledají pomoc s dalším rozvojem své kariéry. Jednou z možností, které mohou za tímto účelem využít, je kariérní koučink.…

Článek v rámci předplatného icon Veřejné vystoupení stručně a jasně

22.10.2009 

Seznamy užitečných kroků využíváme v životě k různým účelům. Proč si tedy nevytvořit seznam kroků i pro to, jak se dobře připravit na veřejné vystoupení. - Zaujměte pozitivní postoj. Vytvořte si…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

22.10.2009 

Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky. Nechcete-li tudíž odradit své návštěvníky, včetně zástupců médií, vyvarujte se následujících chyb. - Špatně viditelné kontaktní…

Pozvedáme HR do vyšší ligy

22.10.2009  Rozhovor s Jitkou Schmiedovou, ředitelkou úseku lidských zdrojů v České spořitelně

Do své současné pozice jste nastoupila před dvěma lety. S jakým cílem? Jaký byl váš hlavní úkol? V té době nastupoval do České spořitelny nový generální ředitel. Když mě přijímal, tak jasně řekl:…

Výpis 1228612300 z celkem 19443