Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného icon 10 cest k rychlé ztrátě zákazníků

5.1.2010 

Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít zcela. Článek upozorňuje na deset případů, jak ztrátu zákazníků urychlit. - Posílejte zákazníka od čerta k ďáblu. Ať uděláte…

Článek v rámci předplatného Novoroční předsevzetí pro osobní i manažerský úspěch

4.1.2010 

Nový rok může být začátkem nových cílů, plánů a snů. Článek přichází s deseti předsevzetími, jak si (nejen) manažeři mohou letošní rok zpříjemnit a být úspěšnější. - Každý den udělejte něco jen sami…

Proč selhává koučování?

4.1.2010 

Koučování může být velice efektivní metodou osobního rozvoje, často však není. Neefektivní koučování je proto třeba rozeznat včas. V první řadě je třeba si uvědomit, že pro dospělé lidi není snadné…

icon Networking není prodej

4.1.2010 

Přemýšleli jste někdy o tom, proč je pro někoho snadné navazovat důležité kontakty, zatímco vy stojíte v rohu, popíjíte drink a doufáte, že k vám někdo přijde sám? Pak je na čase naučit se několik…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

Do nového roku bez stresu

30.12.2009 

Stres zaměstnanců připravil v letošním roce firmy o značné množství pracovních dní. Vzhledem k ekonomické situaci bude řízení stresu důležité i v roce 2010. Na co by se tedy firmy měly zaměřit? -…

Článek v rámci předplatného Základy řízení HR platí bez ohledu na dobu

30.12.2009 

Základy efektivního řízení zaměstnanců se nezmění jen kvůli horší ekonomické situaci. Rok 2009 byl velice náročný, firmy, které se držely základních pravidel HR, však dokázaly uspět. Neupřednostnily…

Článek v rámci předplatného icon Čím více nasloucháte, tím více prodáte

30.12.2009 

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání obchodů je třeba vědět, kdy mluvit a kdy naopak mlčet. Článek přináší několik tipů, jak upřednostnit…

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

Frustrace má jméno kolega

29.12.2009 

Lidé, s nimiž pracujeme, představují primární zdroj frustrace na pracovištích. Ukázal to alespoň nedávný výzkum portálu Monster.co.uk. Nepořádní a neorganizovaní kolegové obtěžují 40 % dotázaných…

Nekašlete na kolegy

29.12.2009 

V zimním období je velmi aktuální otázkou, při jakých symptomech onemocnění by měl zaměstnanec již ulehnout do postele. Ekonomická krize a konec roku vyvíjejí silný tlak na to, abychom do práce…

icon Neberte stížnosti na lehkou váhu

29.12.2009 

Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…

5 novoročních předsevzetí pro lepší komunikaci na pracovišti

28.12.2009 

Může být rok 2010 rokem, kdy si vaši zaměstnanci začnou užívat spolupráce s kolegy namísto toho, aby jen trpělivě snášeli spolupracovníky, které ve skutečnosti nemohou vystát? Určitě může,…

10 tipů pro úspěšnou týmovou komunikaci

28.12.2009 

Efektivní komunikace patří k základním předpokladům úspěšné týmové spolupráce. Článek přichází s deseti pravidly, jak správně komunikovat v pracovních týmech. - Vytvořte bezpečné prostředí.…

icon Jak se nenechat zahltit e-maily

28.12.2009 

Máte pocit, že trpíte infománií" a v jejím důsledku nezvládáte svou práci? Pak je pravděpodobně čas udělat si pořádek v e-mailové schránce. Odborné studie potvrzují, že neustálé vyřizování telefonátů,…

Výpis 1227112285 z celkem 19572