Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19443 článků.

Článek v rámci předplatného 5 chyb onboardingu

4.11.2009 

Efektivní program zapojování zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) může výrazně přispět ke snižování fluktuace. Důležitou roli hraje právě v období ekonomické recese, v němž se nacházíme.…

Článek v rámci předplatného icon Kdy přijde další velká věc?

4.11.2009 

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak odhalit příští spotřebitelské trendy a profitovat z nich. - Dívejte se mimo váš sektor. Trend, který se…

Článek v rámci předplatného icon 9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem

4.11.2009 

Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a vytvářet pozitivní zkušenosti. Jak na to? - Měli byste mít rádi prodávané produkty, firmu, pro níž pracujete a zákazníky, kterým…

Efektivní komunikace: Kde začít?

3.11.2009 

Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však chybí. Dobrá zpráva je, že se jí lze učit. Článek shrnuje několik kroků, u nichž je třeba se zdokonalováním v komunikaci…

Článek v rámci předplatného 4 mýty nadšení pro práci

3.11.2009 

Nadšení pro kariéru je pěkná věc. V ideálním světě by přeci každý měl rád svou práci. Ve skutečnosti však může takové nadšení vést k výrazné skepsi. Přispívají k tomu totiž zažité mýty, které lidem…

icon Nevyhazujte peníze na reklamu

3.11.2009 

Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a nepředstavují v současné době zbytečné výdaje? Držte se následujících čtyř rad. - Potenciální zákazníci jsou důležitější než…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce neřídí lidi, ale výkonnost

2.11.2009 

Řada vůdců si klade otázku, zda existuje nějaký nový způsob vůdcovství, který dokáže efektivně řídit změny a zajistit úspěch v dnešních náročných časech. Žádný zázračný způsob však neexistuje, naopak…

icon Etická pravidla používání mobilních zařízení (nejen o Vánocích)

2.11.2009 

Stále hektičtější pracovní i osobní život nás tlačí k tomu, abychom byli neustále na příjmu prostřednictvím mobilních zařízení. Nevyhneme se tomu ani při jídle, o dovolených nebo o svátcích. Přesto je…

icon 5 cest k čistější databázi e-mailových adres

2.11.2009 

Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-mailové adresy - ty, jejichž majitelé se odhlásí od odběru jejich zpráv nebo se zprávy z jejich schránek neustále vracejí. Co ale…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

Probuďte svou kreativní stránku

1.11.2009 

Ne každý člověk je od přírody kreativní. Přesto však může do svého jednání vnést více kreativity, bude-li se o to snažit. Začněte tím, že si vyčleníte určitý čas na přemýšlení. Již to, že si na něco…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec nezapadne do firemní kultury

1.11.2009 

V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury. Článek radí, jak tuto situaci řešit a naučit se jí předcházet. - Dopřejte si čas pro nalezení správného člověka. Je velmi…

icon Jak zlepšit osobní kouzlo

1.11.2009 

Stalo se vám někdy, že jste se cítili být jen napůl součástí konverzace, protože jste si sami vnitřně nevěřili? Možná si myslíte, že tyto černé…

Článek v rámci předplatného icon 4 klasické chyby cold callingu

1.11.2009 

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá záležitost. Metody osvědčené v minulých letech navíc v současné době přestávají fungovat. Vyvarujte se proto základních chyb. -…

icon Než se pustíte do změn, ptejte se

29.10.2009 

Prosazování změn je obtížné. Již jen samotné slovo změna" s sebou nese asociace v podobě očekávání problémů, odporu, strachu, zrady, šoku nebo neštěstí. Důležité proto je zavádění změn neuspěchat.…

Výpis 1227112285 z celkem 19443