5 kroků k udržení talentů
Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…
Do nového roku s lepším uznánímVstupte do nového roku s předsevzetím více projevovat uznání svým lidem, kteří se potýkají s vyšším objemem práce a klesající motivací. - Připomínejte si důležitost projevování uznání. Oslabená…
V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností, sobectvím či bezpáteřností, výrazně znesnadňuje ostatním výkon jejich práce. Článek proto…
Jak si v následujícím roce udržet angažované a motivované pracovníky? - Vymezujte jasné a zajímavé cíle. - Zapojte zaměstnance do diskuse o možnostech rozvoje firmy. - Vysvětlujte zaměstnancům, co…
Většina zaměstnanců, kteří pracují na dálku, se potýká s určitými překážkami výkonu své práce. Článek popisuje pět hlavních překážek, na které by manažeři měli své zaměstnance upozorňovat a snažit se…
Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování existence firmy, získávání a udržení zákazníků je důležité v každé době a zvlášť v té současné. Pomoci může i snížení cen, je…
Všichni máme tendenci škatulkovat" druhé lidi. Je to pohodlné, ale nebezpečné, protože to omezuje možnosti, které by mohly vyvstat ze vzájemného vztahu. Vnímat druhé takové, jací opravdu jsou,…
Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových plánech malých firem. Firmy, které jej nepoužívají, se tak připravují o jednu z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších…
Desatero kariérních předsevzetíNový rok nabízí příležitost zamyslet se nad rozvojem kariéry a zapracovat na něm. Článek přichází s deseti doporučeními, jak v novém roce dosáhnout větších kariérních úspěchů než v tom předcházejícím.…
Správně sestavený zaměstnanecký průzkum může být hodnotným a strategickým nástrojem k zjišťování toho, co si zaměstnanci skutečně myslí. Zjišťovat však nestačí. Na základě výsledků je třeba jednat -…
Pro řadu nových zaměstnanců může být první den v práci únavný kvůli náročnému vysvětlování firemních pravidel. Většina firem přistupuje k orientaci nových lidí staticky, příprava prezentace na míru…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v dnešní nelehké době. Řada firem totiž tuto formu získávání zákazníků omezila, což vám dává širší prostor.…
Chtějí-li malé firmy přežít a růst, měly by se naučit lépe oslovovat veřejnost. Doba, kdy stačilo vyvěsit firemní tabuli, dávno minula. Kde tedy začít? - Používejte kvalitní marketingové materiály.…
Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…
Lenka Bláhová se celý život věnuje personalistice. S výjimkou asi tří let, kdy pracovala v tiskovém středisku Jednoty českých matematiků a fyziků, vždy působila v tomto oboru. Možná jsem čestná…