Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19444 článků.

Pracujte na kariéře, která vás bude bavit

18.11.2009 

Vaše současná kariéra je výsledkem rozhodnutí, které jste udělali v minulosti. Kariéra, kterou budete mít v příštím roce (nebo deseti letech), bude vycházet z vašich dnešních rozhodnutí. Některá z …

Co vám brání být týmovým koučem?

18.11.2009 

Řada pracovníků se dostane do manažerské funkce díky svým silným technickým dovednostem v přecházející nemanažerské roli. S tím jde ruku v ruce potřeba přeměny z individuálního pomocníka na vůdce…

icon Jak se stát lepším manažerem

18.11.2009 

Máte-li jako manažer problémy s dodržováním termínů, potýkáte se s rostoucími cíli, které je stále těžší splnit, a neproduktivními zaměstnanci, pravděpodobně to nebude chyba ostatních, ale vaše. Jak…

icon Kdy nekomunikovat e-mailem?

18.11.2009 

Díky e-mailu by manažeři teoreticky mohli pracovat celé dny bez toho, aby se s někým setkali tváří v tvář. To však neznamená, že by to měli dělat. Někdy je lepší mluvit z očí do očí - nebo raději…

icon Rozhovor s Liborem Zezulkou, viceprezidentem společnosti Amilo Car

18.11.2009 

Rozhovor Zuzany Čempelové s viceprezidentem Amilo Car a.s. Liborem Zezulkou o tom, že s čistou hrou se dá v Čechách uspět, o ocenění Byznys rebel roku 2009 ve Zlínském kraji, který jim jejich práce…

Vánoční večírek snadno a levně

16.11.2009 

Nenechte ekonomickou recesi, aby vaší firmě pokazila vánoční náladu. Zaměstnancům můžete uspořádat večírek, a vyjádřit jim tak své poděkování, i bez velkých nákladů. Uvědomte si, že většina…

Řízení zaměstnanců mimo kancelář

16.11.2009 

Stále více firem umožňuje svým zaměstnancům, aby pracovali z domova nebo jiného místa mimo kancelář. Je to také jedna z možností, jak si udržet zaměstnance v současných podmínkách ekonomické recese.…

icon Desatero bezpečnosti IT systémů

16.11.2009 

Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…

icon Máte žíznivé zákazníky?

16.11.2009 

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě, ale nedonutíte jej pít." Výkonný ředitel však odpovídá: Donutit pít? Vaším úkolem je zajistit, aby…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát jedinečným na širokém internetovém trhu

16.11.2009 

Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních zákazníků, ale i potenciálních konkurentů. Je proto třeba být co nejvíce jedinečný. Jak? - Bruslete směrem, kterým letí puk. Tento…

Článek v rámci předplatného Když kritika, tak konstruktivní

15.11.2009 

Konstruktivní kritikou se myslí kritika, která přináší hodnotu. Pomáhá zaměstnancům zlepšovat se. Spočívá v jasném sdělení, co je třeba zlepšit a navržení možností jak na to. Místo pouhého…

Kde vzít více energie?

15.11.2009 

Energie je jedním z klíčů ke spokojenosti. Cítíme-li se vyčerpaní, netěší nás ani věci, které by nás jinak těšily - například přípravy na Vánoce. Jak tedy získat více energie? - Cvičte. I krátká,…

icon Jak se stát efektivnějším vůdcem?

15.11.2009 

Dobří vůdcové se nerodí. To, zda se někdo stane dobrým vůdcem, závisí do velké míry na tom, jak na sobě pracuje. - Začněte 360stupňovou zpětnou vazbou od kolegů, které respektujete. Zjistěte, za jak…

icon Bez příčiny konflikt nevyřešíte

15.11.2009 

Každý konflikt má svou příčinu. Bez znalosti této příčiny jej nelze řešit. Nejčastějšími příčinami jsou různé názory na chování, fakta, metody, cíle a hodnoty. Jakmile zjistíte příčinu, můžete začít s…

Článek v rámci předplatného 10 vět, kterým se vyhnout při propouštění

12.11.2009 

Při propouštění manažeři často říkají věci, které jim pomáhají cítit se lépe. Mohou chtít, aby se lépe cítili i propouštění, takové komentáře však mohou propouštěným zaměstnancům naopak uškodit.…

Výpis 1224112255 z celkem 19444