Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ing. Monikou Bartoníčkovou, jednatelkou společnosti HR Guru

28.1.2010 

Ing. Monika Bartoníčková, jednatelka společnosti HR Guru a lektorka, získala zkušenosti z oblasti personalistiky na různých personalistických pozicích ve společnostech Egon Zehnder, SPT Telecom a…

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Kateřinou Křížkovou, jednatelkou jazykové školy Languages At Work

28.1.2010 

Čechoameričanka Kateřina Křížková vystudovala sociální psychologii a němčinu na University George Mason ve Virgiinii. Do Prahy přijela v červnu 1992 a po šesti měsících zde položila základy škole…

icon Tesco má nového personálního šéfa

8.10.2009 

Novým personálním ředitelem společnosti Tesco SR a ČR je od 1. září 2009 Karel Foltýn. Karel Foltýn má dlouhodobé zkušenosti jak v oblasti lidských zdrojů tak interní komunikace a marketingu. Do…

icon Pavel Komárek: Lidí, kteří mají invenci, ekonomické myšlení, dokážou unést zodpovědnost a jsou pracovití, je zoufalý nedostatek

27.1.2010 

Obecně prospěšná společnost Prosperita byla před šesti lety založena s cílem rozvíjet tzv. klíčové kompetence (informační tržní jazykovou a občanskou gramotnost) obyvatel. S ředitelem o. p. s.…

icon Krize identity: Tým, nebo pracovní skupina?

26.1.2010 

Na pracovištích se často setkáváme s lidmi, kteří jsou nám představeni jako tým", následně se však ukazuje, že se vůbec za tým nepovažují. Vnímají se jako prostá skupina lidí, kteří společně pracují…

icon Jak řídit mlčení

26.1.2010 

Mlčení představuje jednu z nejhorších podob zpětné vazby. Efektivní zpětná vazba totiž musí být jasná a specifická, zatímco ticho je mnohoznačné. Může znamenat cokoli. Když nevíme, proč někdo mlčí,…

Článek v rámci předplatného icon Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

Jak vytvořit atmosféru kreativity

25.1.2010 

Kreativita nepatří mezi vlastnosti, které by nešlo rozvíjet. Každý může být kreativní a každý manažer může ve svém týmu podpořit atmosféru kreativity. Jak na to? - Uvažujte správně. Ujasněte si, proč…

Článek v rámci předplatného Je nová kariéra správná volba?

25.1.2010 

Blížící se konec ekonomické krize přivádí řadu lidí k úvahám o změně zaměstnání, zejména pokud se v tom současném potýkají s přílišným objemem práce a vysokou hladinou stresu. Co když ale nehledáte…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci potřebují pozitivní přístup

25.1.2010 

Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z největší části přístup každého z nich. Článek proto radí, jak podpořit pozitivní přístup obchodníků. - Držte hlavu vztyčenou,…

Proč se vám hlásí jen nepoužitelní uchazeči o práci?

22.1.2010 

I když to v současné ekonomické situaci může znít paradoxně, řada firem se stále potýká s problémem obsazení volných pracovních pozic. Článek radí znovu zvážit přístup k náboru a upozorňuje, proč…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

Článek v rámci předplatného Bdělost lze udržet i bez kávy

21.1.2010 

Máte někdy pocit, že potřebujete párátka, abyste v práci dokázali udržet oči otevřené? V takové situaci nejčastěji saháme po kávě, což není nejzdravější ani nejúčinnější. Jak si tedy udržet energii v …

icon Prezentace na poslední chvíli

21.1.2010 

Právě jste se dozvěděli, že máte dva dny na přípravu prezentace pro skupinu manažerů. Prezentace bude probíhat v konferenční místnosti a tito manažeři vám budou klást otázky ohledně nového programu,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se lépe spojit se zákazníky

21.1.2010 

Pro každou firmu je důležité sledovat měnící se potřeby zákazníků a dokázat je předpovídat. Stejně zásadní je umět řešit negativní situace. I jeden nespokojený zákazník totiž může poškodit pověst…

Výpis 1221112225 z celkem 19572