Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19443 článků.

Jste špatný kolega?

11.11.2009 

Řada lidí si stěžuje na nepříjemné chování kolegů - chování, které si tito kolegové mnohdy ani sami neuvědomují. Nemůže se něco takového stát i vám? Článek upozorňuje na pět varovných signálů, že…

Agrese na pracovištích sílí. Co s tím?

11.11.2009 

Ekonomická situace nutí firmy propouštět či jinak snižovat náklady, což pochopitelně zvyšuje nespokojenost zaměstnanců. To může vést až k nepřiměřené agresi. Profesor managementu na britské University…

icon Dobrý rodič je dobrý manažer

11.11.2009 

Hledáte-li dobrého manažera, zkuste se najít dobrého rodiče. Tyto role jsou totiž velmi podobné. Zamyslete se nad následujícími body. - Stará se. Úspěšný rodič má rád své děti a často se obětuje pro…

Článek v rámci předplatného Jak přežít (a využít) 360stupňové hodnocení vůdcovských dovedností

10.11.2009 

360stupňová zpětná vazba patří mezi nejefektivnější způsoby hodnocení a řízení vůdců. Článek proto přichází s deseti doporučeními, jak maximálně využít zpětné vazby od zaměstnanců, kolegů a manažerů a…

icon Porada není divadlo jednoho herce

10.11.2009 

Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? - Předem si určete mluvky" a připravte se na ně. Pomůže vám to zvolit takový styl vedení porady, který…

Žádost o pomoc není ostuda

9.11.2009 

Umět správně požádat o pomoc je zásadní součástí dobrého a úspěšného výkonu práce. Můžete se sice cítit nepříjemně, strach z požádání o pomoc je však neomluvitelný, zejména je-li v sázce hodně. Nejde…

Na dárky s rozmyslem

9.11.2009 

Blíží se období Vánoc a s ním i rozdávání dárků. Většina lidí má určitou představu, čím obdarovat své blízké, složitější to však je v případě kolegů, nadřízených a dalších obchodních kontaktů. -…

icon YouTube a propagace firmy

9.11.2009 

YouTube není jen místem, kde se můžete zasmát nad vtipnými videi nebo shlédnout své oblíbené interprety. Můžete je využít i k propagaci vaší firmy a vzdělávání zákazníků. - Můžete odkazovat své…

Nejvyšší čas plánovat HR potřeby pro rok 2010

6.11.2009 

Letošní rok nebyl pro většinu firem tím nejlepším. Mnohé si naopak přejí, aby již byl za nimi. Nastává nejvyšší čas oprostit se od těchto myšlenek a plánovat rok 2010. Uvažujte, jak vám zaměstnanci…

Připravte se na konflikty

6.11.2009 

Na pracovištích vzniká celá řada problémů, od osobních po profesionální. Je proto třeba mít připravené techniky pro řešení konfliktů. Ty pomohou snížit napětí mezi zaměstnanci a posílit produktivitu.…

icon Pokorou ke spolupráci

6.11.2009 

Pokora patří mezi důležité vlastnosti vůdců. Stejně důležitá je však i pro zaměstnance. Pokorní lidé si uvědomují svá omezení a akceptují, že nemohou vše zvládnout sami. Takové uvažování je velice…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)odradit zákazníka během několika vteřin

6.11.2009 

Na otázku, co ovlivňuje prodej, odpovídají manažeři nejčastěji, že ekonomika, demografická charakteristika zákazníků, konkurence nebo nejnovější inovace. I když však tyto faktory hrají určitou roli,…

icon Méně je více i v e-mailovém marketingu

6.11.2009 

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění více e-mailových kampaní, které jsou nenákladné a přitom mohou přinést vysokou návratnost investic. -…

Přehlížet konflikty se nevyplácí

5.11.2009 

Konflikty jsou součástí pracovišť, není však možné čekat, že se zázračně vyřeší samy. Budete-li je ignorovat, naopak se ještě zhorší. Cokoli, co rozvrací pracoviště, podepisuje se na produktivitě a…

Na náladě záleží

4.11.2009 

Nálada hraje důležitou roli v osobním i pracovním životě člověka. Výsledky, kterých dosahujeme, totiž vycházejí z našeho chování, které je řízeno právě náladou. - Uvědomte si stav své mysli. Použijte…

Výpis 1225612270 z celkem 19443