Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19399 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

21.2.2008 

Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale marketing tou správnou oblastí, kde by se mělo ušetřit? Pravda je taková, že by se mělo zamezit plýtvání ve všech oblastech…

Článek v rámci předplatného Pro získání dobré práce musíte jednat rychle

21.2.2008 

Dobré zaměstnání je obsazené rychleji, než si myslíte. Pokud tedy po nějaké určité práci toužíte, musíte začít jednat ihned.Klidně začněte vstupním voláním do společnosti a zeptejte se, zda zrovna…

icon Když Amor udeří na pracovišti

21.2.2008 

Dobré vztahy jsou kořeny úspěchu i pro prodejní a marketingové profesionály. Vztah, který vždy vyžaduje pozornost je románek na pracovišti. Naštěstí podle nedávné studie prokleje Amorův šíp stále méně…

Připraveni na koučování? A co dál?

20.2.2008 

Koučování je především o změně. Jak vám tedy, jakožto vůdci, může kouč pomoci růst a měnit se? Výchozím bodem je zhodnocení úrovně vašich současných dovedností, aby kouč věděl, na co se v rozvoji…

icon Jak na náročné zákazníky

20.2.2008 

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První krok vjednání sjakýmkoli zákazníkem spočívá vposlouchání. Jen tak lze zjistit, kde nastal problém.…

icon Nové technologie jsou nebezpečné pro firemní tajemství

20.2.2008 

Mobilní telefony, internet a globalizace si od firem vyžadují nový přístup ktomuto fenoménu.Může klidně nastat situace, kdy zaměstnanec jede do firmy veřejnou dopravou a telefonuje se šéfem o…

icon Za selhání výkonných činitelů mohou různé vnější faktory

20.2.2008 

Výkonná selhání jsou pro společnost velkým námětem kdiskuzím a dohadům. Většina lidí se ptá, jak může výkonný činitel selhat? Vždy má moc, může rozhodovat, má postavení a peníze.Má všaktaké…

Získávání dobrých lidí je o definování výkonu

20.2.2008 

Žádná firma si nemůže dovolit lidi, kteří nepřispívají a nedokáží konzistentně pracovat na určité úrovni. Co často chybí, je spojení mezi potřebným výkonem a tím, co náboráři u uchazečů hledají.…

Koučování není jen pro jednotlivce

19.2.2008 

Koučování vůdců nemusí být jen záležitostí kouče a jednoho vůdce. Může jít i o týmový rozvoj. Jeden kouč může pracovat s celým týmem vůdců, aby mu pomohl zlepšit týmovou výkonnost.Stejně jako…

Článek v rámci předplatného icon Tři e-mailové tipy pro silnější značku

19.2.2008 

Proč lidé otevírají e-maily? První a nejdůležitější důvod je ten, že znají odesílatele a důvěřují mu. Sdůvěrou jde pak ruku vruce i design zprávy.- Snažte se co nejvíce využít okno snáhledem. Rozumí…

Článek v rámci předplatného Před šéfem nekňourejte, pokud chcete, aby vás ocenil

19.2.2008 

Existují diplomatické způsoby, jak můžete referovat o vašich konfliktech skolegou, aniž byste vypadal jako lhář nebo povídálek. A co na to šéf?Můžete se dostat do problému, kdy se budou konfrontovat…

icon Vytvořte dobrý marketingový plán

19.2.2008 

Firmy, které mají úspěšný marketing často staví na marketingovém plánu. U velkých firem může mít stovky stran, u malých jen několik. Ideálně by měl zvlášť pro menší firmy pokrýt jeden rok. Věci se…

icon Stal jste se nadřízeným. Co teď?

19.2.2008 

V řadě firem se nově povýšeným manažerům nenabízí žádné školení, přestože ztráty na produktivitě způsobené méně kvalitním vedením mohou jít do milionů.Obecným sporným bodem se zdá být domněnka, že…

Co dělat, aby vám neutekli?

18.2.2008 

V dnešním proměnlivém obchodním prostředí je velice důležitá otázka udržení kvalitních zaměstnanců. Výzkumy ukazují, že hlavně mladí zaměstnanci mají tendenci často měnit práci. Co tedy mohou firmy…

icon Potřebuje vaše firma jasné vize?

18.2.2008 

Vedení sjasnou vizí může velmi dobře motivovat zaměstnance. Jenže nejprve je třeba rozhodnout, zda váš obchod a vaše firma skutečně vizi potřebují.Často se mluví o tom, že jasná vize je základním…

Výpis 1402614040 z celkem 19399