Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19569 článků.

Článek v rámci předplatného Motivace zaměstnanců po propouštění

25.3.2008 

Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti outplacementu, poradenství a vyplatil odstupné. Pro odcházející zaměstnance jste tedy udělali vše, co bylo…

icon Desatero šéfa na dobu určitou

25.3.2008 

Zastupovat nadřízeného na jeden nebo dva dny není příliš složité. Pokud se však jedná o delší dobu, je třeba mít na paměti…

Při vyjednávání je důležitá strategie a pevné nervy

25.3.2008 

Vyjednávání není v žádném případě magie. Kromě toho, že má přesně určená pravidla, obsahuje i určitou dávku hravosti. Při vyjednávání je nejlepší odpovědět protiotázkou.Musíte si hlavně určit jasný…

"Donuťte" manažera k odezvě

25.3.2008 

Jedním z úkolů manažera je dávat svým zaměstnancům odezvy na jejich práci. Co ale dělat, když se manažer k tomuto kroku nemá, ale vy byste rádi věděli co a jak? - Požádejte manažera o regulérní…

Článek v rámci předplatného icon Jak vylepšit obchodní nabídky - Část 1

25.3.2008 

Zde je osm způsobů, jak zvýšit kvalitu a efektivitu vaší obchodní nabídky:- Týmová práce. Příprava obchodní nabídky může vyžadovat spolupráci. Model založený na práci týmu umožňuje projektovým…

Článek v rámci předplatného Apríl podpoří morálku zaměstnanců

21.3.2008 

Aprílové žertíky na pracovišti mohou zlepšit morálku a kreativitu zaměstnanců, uvolnit stres a podpořit týmovou dynamiku. Ředitelka předního britského portálu pro nábor vyšších manažerů TheLadders.co.…

Umíte určit své vzdělávací potřeby?

21.3.2008 

- Proveďte revizi svých obchodních cílů a určete kritické aktivity.- Stanovte měřitelné výkonnostní standardy, např. měřítka efektivní výroby nebo úspěšného marketingu.- Monitorujte výkonnost za…

icon Získejte, co chcete

21.3.2008 

Existuje mnoho způsobů, jak někoho přimět, aby dělal to, co chcete. Můžete křičet a zastrašovat, prosit i být milí. Je to však velmi náročné umění. Článek přináší deset doporučení.- Kdo to řídí?…

icon Deset vůdcovských kvalit

21.3.2008 

Vůdcovství můžeme definovat jako schopnost přimět druhé, aby nás následovali. Organizace potřebují vůdce na všech svých úrovních. Důležité je vědět, že vůdce můžete najít a vychovávat, budete-li…

Článek v rámci předplatného icon 6 mýtů o prodeji

21.3.2008 

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…

icon Prezentace krok po kroku

20.3.2008 

Schopnost předvést dobrou prezentaci může zlepšit vaši pozici a zvýšit váš vliv. Připomeňme si proto základní pravidla efektivní prezentace.- Připravte se duševně připomeňte si, že máte dobrou…

Za dobrou práci šel bych světa kraj

20.3.2008 

Na místě práce nezáleží, je-li ve hře ta správná kariéra. 77 procent lidí je připraveno přestěhovat se za vysněným zaměstnáním do jiného města. Vyplývá to alespoň z výzkumu mezinárodní náborové…

icon Zajděte si na jedno (či dvě)

20.3.2008 

Zdravotní přínosy pití vína jsou známé. Zdraví však podle odborných studií prospívá i pití piva. Ideální jsou dvě malá piva denně pro muže a jedno malé pivo pro ženu. Článek shrnuje osm důvodů, proč…

Článek v rámci předplatného icon Stěžují si vaši zákazníci? Buďte rádi

20.3.2008 

Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené zákazníky, aniž byto byla pravda. Pokud se kromě zákazníků bojí stěžovat i zaměstnanci, bankrot může být velmi blízko. Stížnosti…

icon Může IT pomoci přilákat nové zákazníky?

20.3.2008 

V roce 2008 je prioritou manažerů IT zákaznický servis. Proto se třetí průzkum v této oblasti, který provádí server Cioisight, týká priorit, strategií a použitých technologií v oblasti odbytu,…

Výpis 1408614100 z celkem 19569