Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Jak jednat s nepoctivými lidmi v byznysu

8.9.2014 

Nemůžeme se jim vyhnout, prostě na takové lidi čas od času narazíme. Můžeme se ale chránit tak, že se s touto hořkou pravdou smíříme a budeme o to víc pozorovat své okolí a všímat si toho, co se kolem…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit odezvu na vaše InMaily na LinkedInu

5.9.2014 

Od začátku srpna změnil LinkedIn pravidla pro rozesílání InMailů. Snaží se tak zabránit masovému šíření nabídek práce a podpořit relevantnější komunikaci mezi náboráři a potenciálními zaměstnanci.…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které byste neměli pokládat klientům

1.9.2014 

Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně odrazují klienty. Server Inc.com publikoval několik z nich. Zjistěte, zda některé nepoužíváte také vy. 1) Máte rozhodovací…

icon Připravte se na první schůzku

28.8.2014 

Čeká vás první setkání s klientem? Nepodceňujte toto setkání. Hodně na něm záleží. Čím víc přípravě dáte, tím vyšší máte šanci, že bude obchod úspěšný. Inspirujte se radami, které publikoval server …

icon Jak vést telekonferenci efektivně

28.8.2014 

Když vedete telekonferenci, měli byste využívat možnosti distribuovat mezi účastníky agendu a doprovodné materiály. Měli byste být specifičtí ohledně časového rozvrhu a drobné technické problémy by…

icon Naučte se říkat ne, aniž byste byli nezdvořilí

26.8.2014 

Spousta lidí nerada říká ne. Toto slovo je ale součástí našeho života. Je tedy třeba naučit se je říkat, aniž bychom měli pocit viny. Server Allbusiness.com popsal několik rad jak na to. 1) Nyní ne,…

icon Konstruktivní konflikt: Jak může pomoct vašemu byznysu?

26.8.2014 

Někteří majitelé malých podniků se snaží konfliktům vyhýbat. Zásadně je nepodporují a už vůbec se je nesnaží nějak rozvíjet a usměrňovat. Potom ale ve firmě neprobíhá žádná rozumná debata a majitelé…

Článek v rámci předplatného icon Zvládněte negativní recenze

20.8.2014 

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly rozšířeny recenze firem přímo na webu, vaše drobné chyby měly minimální vliv na vaši pověst. Pokud se ale…

icon Jak přežít vedle narcistických kolegů

20.8.2014 

Vycházet s lidmi, kteří jsou příliš zaměřeni sami na sebe, není snadné. Pokud máte narcistického spolupracovníka, může to pro vás být skutečně těžké vztahy s takovými lidmi totiž mohou být…

icon Jak skutečně motivovat tým

15.8.2014 

Jak zajistit, aby byli vaši zaměstnanci měli potřebnou motivaci a inspiraci? Firma NetProspex, která poskytuje softwarové služby, ví přesně jak toho dosáhnout. V posledních letech se opakovaně…

icon Neuzavření projektu se může prodražit

14.8.2014 

Projekt, který nebyl správně uzavřen, může způsobit významné ztráty. Naopak pokud je dokončen a správně uzavřen, dochází k vytvoření značné hodnoty a přínosy jsou velké pro celou firmu. Záznamy budou…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

12.8.2014 

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server Allbusiness.com publikoval několik rad, jak toho dosáhnout. 1) Buďte sami sebou Jste jedineční, proto není…

icon 4 tipy, jak zlepšit váš ústní projev

11.8.2014 

Lídrem by neměl být jen ten, kdo má libě znějící pracovní titul a vlastní kancelář s pěkným výhledem. Také tonalita hlasu hraje velkou roli. Pojďte si spolu s námi a serverem Fast Company přečíst pár…

icon Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

8.8.2014 

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a jejím pobytu ve vězení), který je zábavný i napínavý, si můžeme vzít několik důležitých lekcí. Web Open Forum se z jeho příběhu…

icon Jak si zařídit domácí kancelář

7.8.2014 

Jak by mělo vypadat ideální domácí pracoviště? Při vytváření domácí kanceláře jde o hodně, protože na jejím designu záleží, nakolik se projeví její výhody (jako je lepší rovnováha osobního a…

Výpis 14261440 z celkem 1974