Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného Jak vybrat zaměstnance, který mezi vás zapadne

15.10.2014 

I když se vám na volné pracovní pozice hlásí papírově skvělí uchazeči, vždy byste měli mít na paměti, že by noví zaměstnanci měli také dobře zapadnout do vaší firemní kultury. To, že pro vás chtějí…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

14.10.2014 

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě odradit. Zákazník s vámi nebude chtít vyjednávat, pokud budete od začátku působit neupřímně. Dvakrát si…

icon Kritizujete oprávněně, nebo si všímáte irelevantních věcí?

14.10.2014 

Následující otázky vám pomohou rozpoznat, kdy se jedná o pracovní návyk, který ovlivňuje efektivitu práce, a kdy jde naopak pouze o něco, co je vám osobně protivné. Dokážete najít přímou spojitost…

icon Pár jednoduchých pravidel, jak být úspěšný

13.10.2014 

Většinu života prožijeme tak, že jedeme na autopilota. Naše zvyky jsou tak silné, že formují značnou část toho, jak se chováme. Když si to připustíme, můžeme svou mysl přeprogramovat a nastavit…

icon Rozhodování na základě konsenzu: Stručný návod

13.10.2014 

Manažeři vědí, že do rozhodování je dobré zahrnout ostatní. Potom je totiž možné využít kolektivní moudrosti a také tak většina zúčastněných rozhodnutí snadněji přijme za své. Takové podmínky usnadní…

icon 5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

10.10.2014 

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků? Server Topsalesworld.com upozornil na tři typy chování, kdy je opravdu lepší od obchodního vyjednávání odstoupit. 1)…

Článek v rámci předplatného icon Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

9.10.2014 

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com publikoval 3 důvody, proč takové odměny do obchodní strategie nezařazovat. 1) Prodejce se bude soustředit pouze na svůj…

icon B2B: Soustřeďte se na problémy, s jejichž řešením můžete pomoct

9.10.2014 

Představa toho, že byste mluvili neformálním jazykem a nebyli až ustrašeně zdvořilí, byla dlouho pokládána za naprosto nepatřičnou a neprofesionální. Stejně tak i přistupovat ke klientovi jako k…

icon Jak malým firmám zajistit větší zakázky

6.10.2014 

Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na zkušenosti těch, kteří už poskytují služby, které se chystáte přidat ke své současné nabídce.…

icon 4 způsoby, jak si získat důvěru zaměstnanců

6.10.2014 

Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout.  1) Dodržujte sliby Když vám zaměstnanec položí otázku, vyhýbejte…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

6.10.2014 

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se k zákazníkovi dostanete blíž. Salesandmarketing.com publikoval několik rad, jak na humor během…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

2.10.2014 

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho prodejního týmu tak, aniž byste…

icon 5 kroků, jak vyřešit konflikt

1.10.2014 

Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale navzájem respektovat. Pokud se dostanou do konfliktu, je na vás problém vyřešit. Allbusiness.com publikoval rady, jak se s takovou…

icon Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

1.10.2014 

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující:  1) Eliminují nepodstatnou konverzaci…

icon Emoční inteligence pomáhá vyvarovat se přešlapů na sociálních sítích

29.9.2014 

Zaměstnanci na všech úrovních dnes musejí umět komunikovat se svými spolupracovníky správným způsobem. Tím se liší dnešní pracovníci od generací ze začátku minulého století. Nezbytností je vhodně…

Výpis 13961410 z celkem 1974