Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Obchodní myšlení: Před a po změně

8.7.2014 

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud vaše výsledky dlouhodobě nejsou na úrovni, kde si myslíte, že by být měly. Znamená to, že už nebudete klientům dokolečka…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro lepší volání naslepo

7.7.2014 

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik rad, které vám pomohou uspět. 1) Zjistěte si informace o osobě, které voláte Mělo by to být…

icon Co vyzkoušet letos v létě

7.7.2014 

Máte pocit, že každé vaše léto je stejné? Většinu strávíte v práci, děti pošlete na tábor a pak si s rodinou společně zajedete k moři. Možná si říkáte, že by to chtělo nějak oživit, zažít něco nového.…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke správnému výběru projektových manažerů

4.7.2014 

Chcete, aby projekty ve vaší společnosti vedli skutečně dobří manažeři? Pak je třeba začít správným postupem při náboru. Na zbytečné chyby, které vznikají při náboru projektových manažerů, nedávno…

icon 10 kroků ke správnému vyjádření kritiky

4.7.2014 

Negativní zpětná vazba je sice nepříjemná, ale nutná, abychom se mohli stále zlepšovat. Smysl má však pouze tehdy, dokáže-li ji manažer předat správným způsobem. Špatně vyjádřená kritika nejen…

icon Neuhýbejte očima

3.7.2014 

Všechny články a příručky zaměřené na veřejné vystupování vyzdvihují důležitost očního kontaktu mezi přednášejícím a publikem. Jedná se totiž o strategický nástroj, který pomáhá utvářet to, co si…

Jak přimět náboráře, aby vás přijali

3.7.2014 

Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…

Jak přimět náboráře, aby vás přijali

3.7.2014 

Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler většinou píše o tom, jak mají náboráři a manažeři vést pohovory s uchazeči o práci. Dnes se ale zaměřil na uchazeče, kterým radí: Neberte…

icon Rok produktivity: 10 lekcí

2.7.2014 

Zeptáte-li se Kanaďana Chrise Baileyho, co dělal poslední rok, odpoví, že vše možné i nemožné, aby se stal maximálně produktivním. Jak jsme již psali v nedávném článku, je to právě ten muž, který se…

icon S kým se nedá vyjednávat?

1.7.2014 

Odborníci na vyjednávání vždy radí oddělit řešený problém od lidí, s nimiž jej řešíte. Jsou však případy (asi 1 %), kdy problémem jsou skutečně lidé a v těchto případech nefungují běžné techniky…

icon Vyberte si správného obchodního poradce

30.6.2014 

Spousta společností má účetní, firemního právníka nebo pojišťovacího konzultanta. Často jim však chybí poradce v oblasti obchodu. Patříte mezi tyto firmy? Server topsalesworld.com upozorňuje, že…

Článek v rámci předplatného icon Jak "přečíst" kancelář zákazníka

27.6.2014 

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření obchodu. Všechny věci nám něco říkají když ne určitě, pak s jistou mírou pravděpodobnosti. Některé…

icon Jak pomoci zaměstnancům s nedostatečnými výkony

26.6.2014 

Jediný člen s nedostatečnou výkonností dokáže zničit morálku a výsledky celého týmu. Manažeři si proto nemohou dovolit přehlížet nedostatečné výkony. Otázka ovšem zní, jak se v takové situaci…

icon Zlepšete svůj selský rozum

25.6.2014 

Selský rozum je, alespoň podle definice slovníku Mirriam-Webster, řádný a obezřetný úsudek založený na jednoduchém pozorování situace nebo faktů.Pokud máte pocit, že je ve vašem okolí osoba, které…

Článek v rámci předplatného icon Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

20.6.2014 

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co dostanete, je ale automaticky generovaná odpověď, že dotyčná osoba je na dovolené. Nezískáváte tedy…

Výpis 14561470 z celkem 1974