Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16680 článků.

icon Empowerment: Co to je a jak tuto techniku uplatit u vašeho týmu

29.3.2023 

Anglický výraz empowerment se hojně používá v souvislosti s leadershipem a vedením lidí. Dal by se volně přeložit jako „zplnomocnění“ nebo „dodání pravomocí“. Jedná se o přístup, při kterém se…

Právní tipy do personální praxe: Užívání služebního vozidla

29.3.2023 

Být personalistou neznamená pouze číst životopisy a hledat nové zaměstnance. HR manažer musí být často právníkem a řešit složitosti zákoníku práce. Právě pro tyto případy vytvořila advokátní kancelář…

Je výkonný, ale na zabití. Co s ním?

28.3.2023 

Když se pouštíme do posuzování jakéhokoli zaměstnance, tím nejzásadnějším parametrem by vždy měl být jeho reálný přínos. To, co ho definitivně nominuje na člena týmu, je právě jeho schopnost efektivně…

Článek v rámci předplatného icon Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

28.3.2023 

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však hraje velmi výraznou roli v tom, do jaké míry je klient společnosti věrný, a jak lidé danou značku…

icon Připadá vám, že produktivita vašeho týmu stagnuje? Šest věcí, které možná jako manažer děláte špatně

28.3.2023 

Jste frustrovaní z toho, jak se vašemu týmu nedaří? Zdá se vám, že produktivita vašich podřízených ani zdaleka nedosahuje úrovně, jaké by měla? Možná je na vině váš styl vedení. Zde je šest věcí,…

Zdeněk Křížek, ASAHI: Remote je fenomén dnešní doby

27.3.2023  Rozhovor se Zdeňkem Křížkem, IS Business Partner Corporate Services, ASAHI Europe & International

Přechod na nový interní HR systém není nikdy otázka pár dní. Kromě samotné implementace dat a procesů je nutné především komunikovat s lidmi, kteří v systému budou pracovat. Vysvětlit jim, jaké to pro…

Jak na popisy pracovních pozic, aby nebyly jen kusem papíru?

27.3.2023 

Realita mnohých firem je i dnes bohužel taková, že popis pracovní pozice je neaktuálním papírem podepsaným při nástupu do zaměstnání. Přitom se jedná o základní dokument, který definuje vtah mezi…

icon Jak coby manažer získávat autentickou zpětnou vazbu od svých podřízených

24.3.2023 

Bylo by velkou chybou, kdyby týmový lídr podceňoval, co všechno mu může přinést zpětná vazba od jeho podřízených. I když jsou vaše role jasně oddělené a vy jako manažer svůj tým formálně vedete, stále…

icon Jaké podoby může mít relaxace od práce? Nechte se inspirovat pěti návyky z kultur po celém světě

23.3.2023 

Meditace, mindfulness, relaxace, uklidnění mysli. Každý národ na to má jiný recept. Pokud i vy hledáte inspiraci, jak po náročných pracovních dnech vyplněných manažerskými dovednosti relaxovat a dobít…

Legislativní rada vlády doporučila schválit novelu zákoníku práce – čeho se budou plánované změny týkat?

23.3.2023 

Ve čtvrtek 9. 3. 2023 odpoledne, doporučila Legislativní rada vlády schválení novely zákoníku práce. Jedná se o novelu, která řeší transpozici dvou směrnic EU, které upravují pracovní podmínky…

icon Jak efektivně vyjednávat s kýmkoliv? Pět tipů od policejního vyjednavače

22.3.2023 

Umění vyjednávat se hodí v celé řadě situací. Při jednání s nadřízenými, s podřízenými, s kolegy, s obchodními partnery, s uchazeči o zaměstnání ve vašem týmu, s příbuznými, s dětmi. A samozřejmě i…

icon Novým marketingovým ředitelem EY Česká republika je Štěpán Tůma

21.3.2023 

Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY od 1. března 2023 nastoupil Štěpán Tůma. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a…

icon Poznejte, že někdo lže: Signály, které lež spolehlivě prozradí

21.3.2023 

Je vůbec možné spolehlivě poznat, že někdo lže? Nikdy se nebude jednat o exaktní vědu a nikdy nebude žádná metoda stoprocentně spolehlivá. Ovšem existují poučky a signály, díky kterým lháře s poměrně…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?

21.3.2023 

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které jinak paušálně fungují u ostatních.…

Popularita volnočasových benefitů vytrvale stoupá. Útraty za dovolenou a kulturu se oproti roku 2021 více než zdvojnásobily

20.3.2023 

Volnočasové benefity jsou mezi zaměstnanci stále oblíbenější. Podle dat společnosti Edenred stoupl meziročně objem transakcí v tomto segmentu o 42,5 %, ve srovnání s rokem 2020 se více než…

Výpis 14261440 z celkem 16680