Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19566 článků.

Článek v rámci předplatného Zapojte se aktivně do své kariéry

16.7.2007 

Jste v zaměstnání již pár let, ale na lepší pozice odcházejí jiní, kteří pracují na stejném místě pár měsíců? Jistě vám to není příjemné a také toužíte po kariérovém růstu. Jděte na to trochu…

Víte, jaká kultura pracoviště vám vyhovuje?

16.7.2007 

Mnoho lidí dodnes přesně nechápe pojem kultura pracoviště. Myslí si totiž, že pracoviště jsou všude stejná: zaměstnanci přijdou do práce, odpracují si hodiny a jdou domů. Ale opak je pravdou. Kultur…

icon Přestaňte demotivovat své lidi

16.7.2007 

Manažery trápí věčná otázka, jak správně motivovat zaměstnance. Většina lidí nastupuje do práce s vysokou motivací. Postupem času však jejich motivace opadá. Není to proto, že by manažeři nezvládali…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

16.7.2007 

Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se nových zákazníků, jak se o vás dozvěděli. Neočekávejte však, že takto získáte přesné informace. Důvodem může být jednoduchý…

K pracovní době přistupujte flexibilně

16.7.2007 

Stále více zaměstnanců může využít možnosti pracovat v pružné pracovní době. Podle výzkumu CIPD je přínos této formy výkonu práce zjevný: zaměstnanci, kteří si vybírají pracovní dobu a místo, se…

Zástup za dovolenou - brigádníci i rozdělení práce

16.7.2007 

Na léto a s ním spojené období dovolených se těší většina zaměstnanců. Pro vedení podniku však absence většího množství pracovníků může znamenat ohrožení chodu firmy. Někde chybějící zaměstnance…

icon Máte málo času na řešení otázek a zpracování informací?

16.7.2007 

Obecně je stále méně času přemýšlet a zpracovávat informace, kterými býváte zaplavováni víc než kdykoliv předtím. Autorka článku cituje rozhovor s jedním manažerem, který tráví celý den na jednáních…

icon Důvtipné umění chvály

15.7.2007 

Umění chválit není to samé jako věda, jak chválit. Věda je totiž snadnější. Spočívá v tom, že zaměstnanci poděkujete za něco, co udělal. Umění chvály je důvtipnější. Zahrnuje kdy, kde a proč chválit.…

Článek v rámci předplatného Britská firma Cadbury plánuje propouštění

13.7.2007 

Cadbury Schweppes má v plánu snížit stavy zaměstnanců o 15 % v průběhu příštích čtyř let. Firma produkující cukrovinky a nápoje zaměstnává po celém světě 50 000 lidí a plánuje do roku 2011 ukončit…

Jak vydržet s nepříjemným kolegou

13.7.2007 

Jestli se na světě něco nemění, tak to, že stále existují hrubí, sobečtí, necitliví a složití lidé. Spolupráci s nimi se nelze vždy vyhnout. Špatná zpráva je, že tito lidé mají negativní vliv na…

Článek v rámci předplatného Benefity v USA přesahují do důchodového věku

13.7.2007 

Pátá výroční studie trendů v oblasti zaměstnaneckých benefitů, kterou provádí pojišťovací a finanční společnost MetLife, ukázala, že američtí zaměstnavatelé nacházejí konkurenční výhody v poskytování…

Článek v rámci předplatného icon Desatero behaviorální segmentace zákazníků

13.7.2007 

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na potřebách je užitečná pro budování produktů a značek. Behaviorální segmentace zase poskytuje prostor pro strategie cíleného rozvoje…

icon Zjistěte, kdo chodí na váš web

13.7.2007 

Každý webmaster jednou narazí na potřebu zjistit, kdo na jeho web vlastně přichází a co na něm hledá. Marketingové strategii pomůže, když budete vědět třeba to, ze které stránky lidé odcházejí, kterou…

Nenechte čas, aby vás řídil, ovládněte ho

12.7.2007 

Zápasíte snadměrným pracovním vytížením? Celý den dostáváte jeden úkol za druhým? Máte se všeho vhlavě zmatek? Pak je nejvyšší čas udělat si ve věcech pořádek.Hlavně byste se měli naučit věciplánovat.…

Hlavní cíle pracovních pohovorů

12.7.2007 

Přijímací pohovor je důležitým krokem pro každého, kdo hledá zaměstnání. Pokud mezi takové patříte, jistě se ptáte všech, kteří něčím podobným prošli, na jejich zážitky, rady a zkušenosti. Dejte si…

Výpis 1491114925 z celkem 19566